#koreli 1. Olmuşşş AAAAA evde çıldırıyorumm çok teşekkür ederim 💗🌹
Sevgilerle Dazel sunar...
🌍
Sınıfta Cem, Kürşat, Oğuz ve Can ile oturuyorduk. Minjoon ise sabahtan beri telefonundan birşeylere bakıyordu. Sadece sabah birbirimize günaydın demiştik. Ters ters ona baksam da beni görmüyordu.
"Ne oldu lan? Çocuğu öldürecek gibi bakıyorsun."
"Cem rahat bırak şimdi Kandemo'yu, sevdiceğine bakıyor." Dedi ve kahkaha atmaya başladı Kürşat. Onu öldürmemek için neden arıyordum. Evet, şu an onu öldürebilirdim.
"Amaan onu boşverin, hani şu Cem'i aldatan sevgilisi varya, benden hoşlanıyormuş." Diye alakasız bir konu açtı Can. Cümlesini bitirdiği an ile Cem'in onun üstüne atlaması aynı anda oldu.
Biz ne olduğunu bilmeden Cem Can'a tokat atıyordu. Hayır yani insan yumruk atar neden tokat atıyordu ki bu?
"Lan ayırsanıza!" Diye ortaya atladı adını hatırlamadığım bir kız. Okulun erkek fatmasıydı onu biliyordum sadece. Cem'i boynundan tuttum ve hızlıca geri çektim. Diğerleri zar zor ayırırken ben bir harekette ayırınca biraz durdular.
"Olay ne?" Dedim Cem'e. Gülümseyerek baktı bana. "Ama beni aldatan sevgilim ondan hoşlanıyormuş. Banane ben ondan daha yakışıklıyım." Can göz devirdi.
Ardından Minjoon'a baktım. Şok olmuş gibiydi. Hayatında hiç kavga görmemiş miydi bu? Bizim sınıfta normaldi bunlar. Her gün kavga oluyordu zaten. Bence acilen alışması lazımdı.
*
Sonunda çıkış zili çalmıştı. Herkes birbirine görüşürüz diyordu. Sanki öleceklerdi de son kez konuşuyorlar gibiydiler.
Minjoon ile neredeyse hiç konuşmamıştık ve bu benim moralimi bozmuştu. Çünkü onunla konuşunca, ne bileyim çok mutlu oluyordum. Bugün neşem kaçmıştı.
10 dakika sonunda çantasını topladı. İstiklâl Marşı okundu ve herkes dağıldı. Birlikte eve gitmeye başladık.
"Üzdüm mü seni?" Dedi kolunu omuzuma atarken. Kafamı salladım sessizce.
"Üzgünüm, sadece..." Dedi ve telefonunu çıkardı ve birşeyler açtı. "Bak, senin en sevdiğin şarkıcının konser biletini aldım. Dünden beri uğraşıyordum."
Şokla ona baktım. İstemsizce gözlerim doldu. Benim için miydi? Daha ailem böyle güzel bir hediye vermemişti bana. Dolmuş gözlerimle ona baktım. Korkuyla baktı bana.
"Ne oldu? İstemiyor musun yoksa?"
"Hayır... Bu çok güzel. Sadece bana kimse böyle yapmamıştı. Onun için ağlıyorum." Dedim. Kahkaha attı ve göz yaşlarımı sildi.
Etrafa baktı. Kimse yoktu. "Ağlama güzelim benim. Eğer mutlu olacaksan hergün hediye alırım sana." Dedi ve yanağını öptü. Gülümsedim ve sarıldım. Sonra ise yürümeye devam ettik.
Eve geldiğimizde vedalaştık ve ben odama çıktım. Odamda bir not buldum. Kayhan yazmıştı.
"Abi babaannem vefat etmiş o yüzden 1 hafta evde olmayacakmışız. Babam 'Kandemir gelmezse birşey olmaz, ona ihtiyacım yok' dedi. Kendine iyi bak seni çooook seven kardeşin -Kayhan"
Gülümsedim. Beni seven kişilerin olması güzeldi. Hemde çok güzeldi. Çantamı bıraktım ve üstümü değiştirdim. Salona geçtim ardından. Galiba çıkmadan önce de kavga olmuştu. Yerde kırık bardaklar ve kanlar vardı. Yine. Yine. Yine.
Geçmiş
Kandemir ağlayarak baktı babasına. Daha yeni 8 yaşına girmişti. En mutlu olması gerektiği zamanda ağlıyordu. Tekrardan. Her zaman olduğu gibi. Adam kırık içki şişesiyle karısının karnına birkez daha çizik attı. Erkek çocuğu olmasını istiyordu. Zaten ikiz doğan erkek çocuğu vardı ama yinede istiyordu.
O gün cinsiyeti için kontrole gitmişlerdi. Doktor kız dediğinde sinirden ortalığı yıkmak istediğini belli etmişti. Kadın çaresizce Allah'a yalvardı. Çocuğunun ölmemesi için. Fakat artık çok geçti. Çocuk ölmüştü.
Kandemir hepsine şahit olmuştu. Bu onun için çok zor bir andı. Yerde kırık camlar ve kanlar vardı. İçinden bir his ambulansı aramak istemişti fakat yapamamıştı. Babası onu da öldürürdü siren sesini duyduğu anda.
Annesi acıdan bayılmıştı. Adam biraz daha devam etti. Sonra ise durdu ve oğluna ciddi bir yüz ifadesiyle baktı.
"Kadınlara böyle yap." Dedi ve karısına ne yapacağını düşünmeye başladı. Kadın ölürse ona yemek yapabilecek tek kızı vardı. O da daha küçüktü, yapamazdı.
Kandemir koşarak annesine sarıldı. Çıplak ayaklarına cam parçaları batmıştı. Ağlayarak annesinin zarar görmemesini diledi.
Kafamı iki yana salladım. Eski zamanları hatırlamak kalbimi ağrıtıyordu. Mutfaktan elektrikli süpürgeyi aldım ve camları dikkatle temizledim. Ardından bir bezle kanları sildim.
Ev temizdi. Umarım hep böyle kalırdı.
Ve anne herşeyi o adama yaşatacağım.
O anda kapı çaldı. Hızlıca kapıyı açtım. Çağan abi gelmişti. "Hoşgeldin abi. Haber verseydin keşke birşeyler hazırlardım." Güldü o da.
"Yorma kendini kardeşim." Dedi ve onu içeri davet ettim. Salona oturdu ve şaşkınca bana baktı. "Evi mi temizledin? İlk defa bu kadar temiz bu ev." Dedi. Yarım ağız güldüm ve bir koltuğa oturdum.
"Kahve yapayım mı?"
"Yok kardeşim ben sana birşeyler anlatacağım." Dikkatle ona baktım. "Şimdi ben birisine yıllardır aşığım. Bunu ona söyledim ve kötü bir tepki aldım. Her gün görüyorum onu. Gerçekten bu benim kalbimi çok yakıyor. Konuşmak istiyorum fakat benden kaçıyor. İstemediğim zamanda ise hep karşıma çıkıyor. Ondan soğumaya çalışsam da olmuyor. Ona daha çok aşık oluyorum." Dedi ve kafasını koltuğa yasladı.
"Abi bilemiyorum. Senden rahatsız oluyorsa geri adım atmalısın bence."
"Denedim. Çok kez denedim. Ona her fırsatta 'seni seviyorum, sana aşığım' demek istiyorum. Olmuyor, ne yapsam da olmuyor. Eskiden çok yakındık fakat şimdi... Yüzümü dahi görmek istemiyor. En iyi arkadaşıydım ben onun..."
Omuzunu sıvazladım. "Hayat acımasız, doğru yapmaya kalsan yaptırmıyor. Sürekli hata yaptırıyor, olan bize oluyor." Dedim.
"Dimi..." Dedi sadece. Akşama kadar içini döktü, ağladı. O kişinin kim olduğunu bilmeyi çok istedim. Fakat şimdi onu rahatsız etmemem gerekiyordu.
🌍
ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM HERŞEY İÇİN
Ben aslında hikayenin tutacağından emin bile değildim nasıl oldu bilmiyorum gerçekten.
Bu zamana kadar yanımda olup, beni dövüp bölüm yazdıran, Kandemo ile ilgili konuşup bana moral veren, bana destek çıkan jihsooax 'a çok teşekkür ediyorum. İyi ki varsın.
Hikayemi devamlı okuyan herkese çok teşekkür ederim. Oy verip okumanız beni çok mutlu ediyor. bu günleri göreceğimi dahi düşünmedim. Sadece ümit ettim o kadar. İyi ki varsınız.
Fazla uzatmadan kendinize iyi bakın sağlıcakla kalın 🤍
#koreli 🥇
30/12/22
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korelim | BxB ✔︎
Ficção AdolescenteA*ına kodumun çekik gözlüsü, ırkçı olan babamın en büyük kâbusu. | • 17.10.22 - 13.05.23 • | best: #1 love #9 boyxboy #10 bl #2 turkce #1 Türk #1 Koreli #1 Lgbtgay #1 Turkish #1 Korean