16

1.4K 78 190
                                    

+18 sahne içerir..

Sevgilerle Dazel sunar...

🌍

"Sence hangisi bana yakışır?"

Sorduğum soruyla gözlerini pantolonlarda gezdirdi. "Ben beyaz giydim sende siyah giy, zıt renkler hoş görünür." Dedi ve yatağımdan kalkıp arkamdan kollarını belime sardı. Kısa bir düşündüm ve fikrin iyi olduğuna hak verdim.

"Tamam o zaman, gözlerini kapat." Kafasını omuzuma koydu ve iki yana salladı. "Sapık mısın? Beni izleme." Dedim ve hafifçe ileriye yürüdüm. "Hayır, sapık değilim sadece güzelliğini görmek istiyorum." Travmam var diyemedim. İnsanlara söylemezdim böyle şeyleri. Ailem dahi bilmiyordu ki bu travmayı.

"Sevgilim, lütfen." Arkamı dönüp ona baktım. Birkaç saniye baktı ve hızlıca dudaklarımı öpüp geri çekildi. Telefonunu aldı ve yatağa oturup arkasını döndü. Tiktok izliyordu büyük ihtimalle.

Kıkırdadım ve hızlıca üstümü değiştirdim. Bir kaç fıs parfüm sıktım. Yakışıklı göründüğümü düşünüyordum. Egolu gibi görünmek istemem ama az kız koşmadı arkamdan.

Aynanın önünde saçlarımı düzeltirken telefonuma bildirim geldi. Telefonum Minjoon'un yanındaydı. "Şifrem: 1803, bildirime bakar mısın?" Bana döndü ve ıslık çalıp kafasını salladı.

"Cem yazmış. Senin ne ara sevgilin oldu amk çocu, diyor."

"Seni hiç alakar etmez, yazar mısın aşkım?" Dedim saçlarımla oyalanırken. Anında az önce ne dediğimi anladım ve Minjoon'a baktım. Şaşırmıştı o da. Ben böyle değildim. Kurtarın beni.

"Ne?"

Şaşkınca bakışırken telefonum çalmaya başladı. Minjoon telefona baktı. "Cem." Dedi. Arkamı döndüm ve telefonumu aldım. Çağrıyı yanıtladım.

"Ne oldu?" Minjoon fısıldayarak, "Hoparlöre al." Dedi. Kafamı sallayıp hoparlöre aldım.

"Lan tüm sınıf senin sevgilinin kim olduğunu konuşuyor."

"Ee bulabilmişler mi?"

"Gamze olduğunu düşünüyorum ben. Daha doğrusu herkes."

"Nasıl onu düşünebildiniz lan?"

"Kandemir'in sevgilisi var, bilin bakalım kim?' diyerek yanımıza geldi. O yüzden."

Minjoon sinirden ellerini sıktı. Yatağa oturup elini okşadım. "Allah'ım kusura bakın ama siz mal mısınız? Ben gebersem ona bakmam."

"Hmm peki kim?"

"İpucu vereyim mi?"

"Veer." Dedi heyecanla. Derin bir nefes aldım. Minjoon bana baktı ve kaşını 'hayır' der gibi kaldırdı. Omuz silkmekle yetindim.

"Nah." Dedim ve suratına kapattım. Minjoon giyinmişti zaten. Zaman da gelmişti. Telefonumu cebime koydum ve elini sıkıca tuttum. Yanağını öptüm ardından. "Hadi gidelim."

Kıkırdadı ve hafifçe dudağımı öpüp ayağa kalktı. Bende ardından kalktım. Her zamanki gibi cüzdanımı ve anahtarımı da aldım ve birlikte evden çıktık.

Ben geldiğimde Minjoon arabanın önünde beni bekliyordu. Geldiğimi görünce kapıyı açtı ve benim binmemi bekledi. Ben binince önden dolandı ve kendisi de yanıma oturdu. Arabayı çalıştırdı ve gitmeye başladık.

Dolu Kadehi Ters Tut'un konserine gidiyorduk ve heyecandan ellerim titriyordu. Minjoon fark etmiş olacak ki bir eliyle direksiyonu bir eliyde de benim elimi tutmuştu. Ona baktım ve gülümsedim.

Korelim | BxB ✔︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin