24

947 58 58
                                    

Selam, bu bölümü çok fazla yazıp sildim. @jihsooax da şahit😭 Yanii emek harcadığım bölümler arasında en sevdiğim bölüm denebilir. (Minjoon'un kandemoya çıkma teklifi ettiği bölüm haricinde) çok uzattım

VE VE VEEE KAOS YAPMAYACAĞIM NEDEN Mİ? canım istiyor

Neyse

Sevgilerle Dazel sunar...

🌍

"Sadece... Boğazın mı ağrıyordu?"

Cem kafasını salladı. "İlaçlarım da yoktu, bende doktora geldim. Özlemişim doktor hanımı da." Göz devirdim. Gülümsedi ve omuzuma vurdu. "Hemen gidecek misin be?" Kafamı salladım.

"Çok uykum var."

"Eee bizim eve gel."

"Yok ya, sağol." Cebimden telefonumu çıkardım ve kısaca Minjoon'a konumumu attım. Minjoon anınds mesajımı görmüştü ardından da yola çıktığını söylemişti.

"Tamam o zaman görüşürüz, ben kaçar."

Sarıldıktan sonra hızlıca yanımdan uzaklaştı. Arkasından baktım. Uzun süredir arkadaştık, birbirimizden sakladığımız birşey yoktu. Değil mi?

Ona Minjoon ile sevgili olduğumuzu nedense söylemek istemiyordum. Ne kadar yakın olsak bile, bazen en yakın arkadaşına bile anlatamıyorsun. Korku vardı çünkü içimde. Benim verdiğim bazı sırları birkaç kişiye söylemişti. Bunları zorla unutmak istediğim için, aksine asla aklımdan silinmiyordu.

Ona güvenmek istiyordum. Cem ne kadar benim yanımda olsa bile hissedemiyordum, güven vermiyordu.

Bir anda çalınan korna ile kendime geldim. Minjoon tam önümde duruyordu.

"Selam bebeğim."

Dediği şey yüzünden gülmemek için kendimi tutsam bile gülümsemeden duramadım. Arabanın kapısını açıp, bindim. "Ne rahatsızlığı varmış arkadaşının?" İç çektim. Cem'e sinirlenmişti biraz da olsa. Sabahın köründe uyanmıştım o kadar.

"Bir sorunu yok denebilir, sadece biraz boğazı ağrıyormuş. O kadar yani."

Kafasını salladı. Aynadan arkasına baktı, ardından arabayı sürmeye başladı. Elimi bacağına koydum. İrkilmişti, yani biriside bana araba sürerken dokunsaydı bende korkardım.

"Ehliyetin var mı?" Bana sorduğu soruyla arkama yaslandım. Arabamız yoktu, benim yaşımda olan bazı arkadaşlarım babasının arabasını gizlice kullanırken, ben bu yaşıma kadar ailem için uğraşmıştım.

"Arabamız yok, biliyorsun. Ehliyetim de yok."

"Sürmeyi denemek ister misin?" Şaşkınca baktım. Araba ile bir yerlere çarpma ihtimalim çok yüksekti. Kafamı iki yana salladım. Aklıma takılan soru ile ona döndüm. Kırmızı ışıkta durmuştu, o da bana baktı.

"Babamlar zorlanmaz mı? Onlardan habersiz arabalarını aldın." Gülümsedi ve önüne baktı. Kafasını iki yana salladığı zaman anlamsızca baktım.

"Bu benim arabam, demedim sana değil mi? Kusura bakma sevgilim." Anlamsız bakışlarımın yerini şaşkın bakışlarım aldı. Zenginlerdi demek ki. "İki tane arabamız var görmedin mi hiç?" Ben yan komşunun evinin rengini bile bilmiyordum. Ciddiyim. Hiçbir şeye odaklanmadan, sadece eve odaklanıyordum.

"Görmedim, sende söylemedin." Gülümsedi. Yol boyunca birkaç defa kırmızı ışıkta durduğu zaman konuştuk, onun dışında arabada ölüm sessizliği vardı.

Evin önüne geldiğimizde Minjoon arabayı park etti ve arabadan indik. Aslında eşyalarımı almaya gidecektik fakat arabada gelirken Minjoon yeni kıyafetler alabileceğimi söylemişti. Sadece bir ara önemli gördüğüm eşyaları alacaktık.

Minjoon bagajı açtı ve kendi eşyalarını çıkardı. Bende bir çantayı aldım ve ondan anahtarı alıp evin kapısını açtım. Kendisi de arabayı zar zor kilitleyip içeri girdi. İçerisi yine soğuktu.

Minjoon eşyaları kenara bıraktı, bende kapıyı kapatıp çantasını yukarı kata çıkardım. Hızlıca yatağa yattım, yumuşacıktı. Gerçekten tüm gün bu yatakta yatabilirdim.

"Güzelim televizyonun kumandası nerede?" Cebimde hayatım, gel de vereyim.

"Bilmiyorum, üst katta değil sevgilim." Birkaç dakika sonra televizyonun sesini duydum, bulmuştu demek ki. İç çektim ve aşağıya indim. Minjoon koltuğa oturmuş televizyon izliyordu.

Hızlıca yanına oturdum. Kolunu omuzuma attı ve beni kendisine çekti. Televizyonda haberleri izliyordu. "Sevgilim, senden iyi bir Türk aile babası olur." Dedim şeyle gülümsedi. Koltuktan kalkıp kucağına oturdum. Şaşkınlığı bir kenara bıraktı ve belimi okşadı.

Televizyonun sesini biraz kıstı ve kumandayı kenara bıraktı. Kollarımı boynuna doladım. Hızlıca dudağıma bir öpücük bıraktı. Kafamı boynuna koydum ve koklayıp öptüm. Sonradan öptüğüm yerleri ısırıp yaladım. Huylandığı belliydi.

Biraz hareket edip tam aletinin üzerine oturdum. Kafamı boynundan kaldırdım ve yüzüne baktım. Gülümsüyordu. Bir insanın gülümsemesine aşık olacağımı hiç düşünmemiştim.

🌍

Selam

HIZLI HIZLI YAZIYORUM jihsooax OKUSUN DİYE

VALLA KONTROL ETMEDİM SARHOŞKEN YAZDIĞIM HYUNLİX BÖLÜMĞ GİBİ DEĞİLDİR İNŞALLAH

umarım güzeldir

Kendinize iyi bakın, sağlıcakla kalın 💗🌹

Korelim | BxB ✔︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin