Sevgilerle Dazel sunar...
🌍
"Hayır yani ben şeyi anlamadım. Git bari beni yakışıklı birisiyle aldat. Aldattığı kişiye bin basarım."
Okul çoktan bitmişti fakat biz Cem'in aldatılma hikayesini konuşuyorduk 5 kişi. Cem'in aldatılma hikayesi bittikten sonra derin bir nefes aldım. Neredeyse hiç dinlememiştim Cem'i. Saçma sapan konulardan ibaretti zaten sohbet.
Telefonuma bildirim gelince kilidi açtım ve mesajlaşma uygulamasına girdim. Minjoon yazmıştı.
Minjoon: Kandemir okulun arkasına gelebilir misin?
Üst Komşu Kandemir: tabii
Bu benim için fırsattı resmen. Hemen ayaklandım ve bizimkilere kısaca olayı özetleyip okulun arkasına gittim. Minjoon 2 gün önce benim okuluma gelmişti aynı zamanda. Lise son sınıf öğrencisiydik ikimizde fakat... Onların ders sistemi biraz farklıydı bu yüzden o liseyi bitirmiş sayılırdı. Güney Kore'de.
Okulun arkasına geldiğimde Minjoon karşımdaydı. Yanına gittim hızlıca.
"Of biliyorsun ben Türkçe'yi ne kadar iyi bilsemde dersler... Ne bileyim zor geliyor." Dedi hemen söze girerek. Güldüm ve "Türk olmama rağmen banada zor geliyor, normaldir." Dedim.
Gülümsedi.
Çok güzel gülüyorsun, bir daha gülsene.
"Gel hadi eve gidelim."
Kafasını salladı ve yürümeye başladık. Aklına birşey takılmış gibi eve yaklaşmışken durdu ve bana baktı.
"Birşey sorabilir miyim Kandemir?"
"Tabii ki." Yerimde durdum ve ona baktım. "Baban hep böyle mi?" Irkçı, küfürcü, edepsiz? Hangisi?
"Nasıl yani?"
"Ne bileyim... Irkçı birisi. Size geldiğimizde duydum ben. Bizim kıza benzediğimizi söyledi. Nefret ediyor gibi bakıyordu aynı zamanda."
Babam hep böyleydi.
Asla değişmeyecekti. Ve ben onun ırkçı olmayan aksine bir çok şeye saygısı olan öz oğluydum.
"Onun adına sizden özür dilerim. O hep böyledir. İstersen konuşurum onunla." En son konuşmamda büyük kavga ettik, diyemedim.
"Yok sağol sadece demek istemiştim."
"Benimde bir sorum olacak beyefendi." Dedim gülerek. Güldü. Sıfadına kurban olduğum. Öhm.
"Sende gay misin? Yoksa babanlar mı gay sadece?" Kahkaha attı ve yürümeye devam etti. Tamam biraz saçma bir soru olabilirdi ama içimden gelmişti. En azından bilseydim.
"Sungmin babam interseksüel. Hyun babam gay. Bende gayim aynı zamanda." Aklımda bu düşünceleri tarttım. İnterseksüel, gay, gay. Gel bana sende gay.
"Gay panic." Dedim gülerek. Eve sonunda varmıştık. 10 kilometre gibi gelmişti evimizin yolu. Aslında pekte uzak değildik okula.
Yarın hem haftasonu hemde annemler köye gideceği için Minjoon'u çağırmayı düşündüm. Ya gelmek istemezse? Ya da hemen bu kadar yakın olamızı sorgularsa?
Değişik günler geliyordu.
🌍
Yine kısa oldu ÜWÖDLEWÖCKSPWÖ
İlham gelmiyooo!!!
Neyse iyi akşamlarrr.
Keyifli okumalar 🪐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korelim | BxB ✔︎
Teen FictionA*ına kodumun çekik gözlüsü, ırkçı olan babamın en büyük kâbusu. | • 17.10.22 - 13.05.23 • | best: #1 love #9 boyxboy #10 bl #2 turkce #1 Türk #1 Koreli #1 Lgbtgay #1 Turkish #1 Korean