12

1.4K 75 35
                                    

Umarım kandemo ile Minjoon'un böyle olduğu bölümleri görürsğnüz #şükür #hamd

Sevgilerle Dazel sunar...
(Ywzmayı unutmusum wşmdkelmdd)

🌍

"Allah'ın salağı koşsana!"

"Ya koşuyorum işte Demir." Cem bana söverek arkamdan koşmaya devam etti. Çok hızlı koşarım ayıptır söylemesi. Cem'e baktığımda bana göz deviriyordu.

"Ben bi kızın arkasından böyle koşmadım."

"Banane kızlardan, hem ben senin bildiğin kızlardan değilim(!)." Kahkaha attı arkamdan. Bir ara konuştuğu bir kız böyle demişti ona ve kız ona soğuk davranıyordu. Sonunda ayrılmıştı.

Sonunda okulun önüne gelmiştik. "Ben dedim sana o markete gitmeyelim diye. Geç kaldık işte." Diye söylendim. Omuz silkti. Çok sikimdeydi, diye söylendi kendi kendine.

Okulun önünde Minjoon'u gördüm. Daha hızlı koşarak yanına gittim. Beni görünce hafifçe kollarını açtı. Herkes derse girmişti zaten kimse yoktu. Cem zaten yorgundu, şu an ölsem 'Hadi kalk ders var.' diyecek bir kafadaydı.

Koşarak ona sarıldım. "Niye derse girmedin?" Diye sordum. Telefonunu açtı ve saati gösterdi. Daha zil çalmamıştı. "Ee öğrenciler nerede o zaman?"

"Konferans salonunda hepsi. Müdür konuşma yapacakmış."

Cem yanımıza geldi. "Nee?!" Diye bağırdı. Etraf sessiz olduğu için sesi yankılanmıştı. Omuzuna vurup, "Ne bağırıyorsun Allah'ın malı?!" Diye söylendim. Omuz silkti. "Ben şok." Dedi sonra.

"Bende A101." Diye kahkaha attım. Ters ters baktı ikiside. "Tamam ya birdaha şaka yapmıcam. Yürüyon sınıfa. Sınıf başkanınız konuşuyor."

İkisi de aynı anda göz devirdi.

Okul nihayet bitmişti. Minjoon kolunu omuzuna atmıştı. Birlikte eve gidiyorduk. Cebimden telefonumu çıkardım. Gizli saklı getimeye çalışıyordum. Kontrollerde en olmayacak yerlere saklıyordum çünkü.

Ablam aramıştı.

Onu tekrardan aradım.

"Efendim abla?"

"Şey ben evdeyim de... Ne yemek istersin?"

"Sağol, ben Cemlerde kalacağım."

"Ha, tamam ablacım. Kendine iyi bak."

Telefonu kapattım.

"Gerçekten Cem de mi kalacaksın?" Dedi Minjoon. Valla aşkım bilmiyorum açık olmak gerekirse. Sende mi kalsam? Cem benim Mervelerim olur.

"Bilmiyorum. Aniden diyim dedim." Güldü. Her zamanki gibi. Umarım bu gülüşü asla solmaz.

"Bize gel."

"Ablam görür, aptal."

Düşünüyormuş gibi yaptı. "Yok ya. Benim siyah kuşağım var karetede. Hem baban evi basarsa şip şak hallederim."

"Sahte olmasın o kuşak?" Söylemişti önceden bana babası. Karetede gerçekten iyiydi ama siyah kuşağı yoktu. Olsun, ben onu öylede severdim, böylede.

"Nereden biliyorsun?!" Dedi. Kahkaha attım. "Babanla konuşmuştum. Herşeyi anlattı. Hatta 12 yaşına kadar altına yapıyo-" eliyle ağzımı kapattı.

"Tanrım, insanlar sevgilileriyle romantik şeyler konurşur, biz benim kaç yaşıma kadar altıma yaptığımı konuşuyoruz."

Avucunu ısırdım ve koşmaya başladım. Arkamdan koştu. Zamanında arkamdan az kız koşturmadım bebeğim.

🌍

Slm cnm nbr

Aga az önce jihsooax la birlikte bir tk kurgusu okuyorduk. Gözüme salak tae kaçtı sadece. Jk zaten saf.

Neyse bölüm nasıldı.

Yazacak birşey bulamıyorum buraya.

Bu arada sonraki bölümde kavga olmıcak merak etmeyin😍🤟

Kontrol etmeden atıyorum yanlışlık eksiklik vb varsa kusura bakmayın valla çok yorgunum.

#dazeleadalet

#şükür #hamd

Korelim | BxB ✔︎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin