ÇOK HEYECANLIYIM BİSMİLLAHİRRAHMANİRRAHİM KANJOSNEKWMSMWMSNND
Sevgilerle Dazel sunar...
🌍
Kandemir
"Seni rahatlatmamı ister misin, hm?"
Yavaşça eşofmanımın üzerinden penisimi okşayan Minjoon yüzünden yavaşça inledim. Kafamı olumlu anlamda salladığım zaman memnun bir şekilde güldü. Boşta kalan kolunu belime doladı.
"Seni rahatlatacağım," yavaşça arkamı döndüm. Yüzyüze gelmiştik şimdi. Bir yandan parıldayan gözleri yüzümün her tarafını turlarken diğer yandan da alt dudağını dişleri arasına almıştı. "Üst kata çıkalım." Alt dudağını dişlemeyi bırakıp, hafifçe gülümsedi.
Hiçbir şey demeden bir anda beni kucağına aldığında donup kalmıştım. Hızlıca kendime gelip kollarımı az önceki halimin aksine yavaşça boynuna doladım. Zoraki gördüğü merdivenlerden hızlıca çıkıp beni yere indirdi. "Banyo," diye istemsizce mırıldandım. Tek kaşını kaldırıp baksa da sonrasında aklına gelen şeyle gülümsemesi genişledi.
Beni omuzumdan ittirerek banyoya soktuğunda üzerinde ki tişörtü de yeri boylamıştı. Karın kasları daha çok tahrik olmamı sağladığı sırada boş durmayıp üzerimi çıkardım. O ise üstünü çıkarmış, suyu ayarlıyordu. Yanına gelmemi söylediğinde ikiletmeden yanına gittim.
Dudaklarıma tüy kadar hafif bir öpücük bıraktı. Yavaşça arkamı döndüğümde gülmemek için kendini zor tutuyor gibiydi. Yumuşak dudaklarını boynuma bastırdığın da bir elimi duvara koydum, o da eli ile duvardaki elimi tuttu.
Boynuma iz bırakıyor, boşta duran eli ile de kalçamı okşuyordu.
"Minjoon," istekle mırıldandığım da dudaklarını boynumdan ayırdı ve kulağıma yaklaştırdı. "Ağzıma almamı ister misin?" Şaşkınca donup kalmam onu keyiflendirmişti sanki.
Kalçamı okşamayı bırakıp elini yavaşça penisime koydu. Biraz okşadıktan sonra elini çekti ve avucunun içine tükürdü. İlk önce yavaş yavaş okşamaya başlasa da ardından biraz sert bir şekilde çekmeye başladı. Kafamı arkaya yatırıp zevkle inlerken o da boynuma iz bırakmaya kaldığı yerden devam etti.
"Immh, Minjoon."
Boynumu ısırdığı sırada daha sert ve hızlı bir şekilde çekmeye devam etti. O da erekte olmuştu, bunu kalçama değen sert penisinden rahatça anlayabiliyordum. Kalçamı istemsizce sert penisine sürttüm.
"Bebeği- siktir."
Birkaç çekişten sonra kesik kesik eline boşladım. Kafamı çevirip ona baktığım sırada avucunu gözlerimin içine bakarak yaladı. Bu beni tekrardan tahrik etmişti. Islanan saçları ve omuzlarından kasıklarına kadar akan su damlaları sayesinde daha seksi duruyordu. Alt dudağımı dişleyip gözlerine baktım.
Elimi tutmayı bırakıp beni kalçamdan tutarak kendine doğru çevirdi. Erekte olmuş penislerimiz birbirine hafifçe değdiği için tekrardan tahrik olmuştum. Yemin ederim normalde bu kadar azgın veya sapık değilim, hepsinin suçlusu Minjoon! Bu kadar seksi olması onun suçu.
Bir anda yere çöktüğünde şaşkınlıkla bakakaldım. Yüzüme arsızca baktı ve sırıttı. "İlk defa yapacağım, rahatsız olursan söyle." Kafamı salladım ardından Minjoon'un yüzünü sol elimle tuttum. İlk önce eliyle biraz okşadıktan sonra baş kısmına sıcak nefesini üfledi.
Yavaşça ağzına aldığında ağzının sıcaklığı derince inlememe sebep olmuştu. Sağ elim ile ağzımı kapatırken, diğer elimle de saçlarını okşadım ve biraz daha ittirdim. Geriye çekilip dili ile her tarafını yaladı ve tekrardan ağzına aldı. Yavaş ve biraz sert bir şekilde emiyor, kalçamı okşuyor ara sıra gözlerime bakıyordu.
Kafamı geriye yatırıp derin derin inlemeye başladım. Sıcak ağzı boşalmam için en iyi sebepti. Acemi olduğu açıkça belliydi, gerçekten ilk defa yapıyordu demek ki. Boş eli ile kendini de çekmeye başlamıştı.
Saçlarından sıkıca tutarak istekle ileri-geri hareketlerinde hızlanmasını sağladım. Boşalmam yakındı. Sanki az önce boşalmamış gibi hissediyordum. Sertçe penisimi emdiği sırada tekrardan derince inledim. Hızlı nefes alışverişlerim artarken o da emmeyi bırakıp başına öpücük kondurdu.
"Devam e-et, boşalacağı-ah."
Sırıttı ve tekrardan penisimi emmeye başladı. O istekle emerken ben kendimden geçiyordum. Sona doğru geldiğimi anlamış ve sanki beni çıldırtmak istiyormuş gibi emmeyi bırakıp geriye çekildi. Tam o anda yüzüne doğru boşaldım.
İkimizde birbirimize şaşkınca bakakalmıştık. Eminim ki boşalmamı beklemiyordu. Dudaklarına gelen spermleri gözlerimin içine bakarak keyifle yaladı. Gözlerini kapatıp kendisini de inleyerek birkaç kez çekti ve kendi eline boşladığında kafasını karnıma yasladı. Hızlı nefes alışverişlerim yüzünden ölecekmiş gibi hissediyordum.
"Temizlenmemiz lazım."
*
"Yani o senin kuzenin?" Koluna kafamı koymuş bir şekilde yatakta yatıyorduk. Kafasını olumlu anlamda salladı. "Ve ondan hiç haz etmiyorsun," tekrardan beni onayladı. Sıkıntılı bir nefes alıp yavaşça ona doğru döndüm.
"Birbirimizi pek sevmeyiz," duraksadı. "Hep kendi bildiğini yapar, bu yüzden onu ailede pek fazla kişi sevmez. Sırf büyükbabam seviyor diye ona katlanıyorlar. Torunu olduğu için midir bilmem ama tüm hareketleri ve yüz hatları büyükbabam ile aynı."
"Çok katı ve değişik bir aileniz var."
"Aslında amcam bir erkekle evlenseydi ona bir şey demezlerdi, Hyun babam büyükannemin ilk eşinden olan çocuğu. Sanırım bu yüzden büyükbabam ondan pek haz etmiyor. Sorun şu; sırf bu yüzden Hyun ve Sungmin babama haketmediği şeyleri yaptı, "
Alnıma bir öpücük kondurdu. "Kafana takma tamam mı? Büyükbabam çok uzakta zaten, bizi bulması zor. Hemde beni pek sikine takmaz, işi gücü babalarımın hayatını sikmek." Kafamın altındaki eli uyuşmuş olmalı ki biraz hareket ettirdi.
"Peki, takmam kafama. Sende takma ama üzülmeni istemiyorum." Gülümsedi. Bu sefer yanağımı sıkıca öpüp geri çekildi. "Emrin olur." Kolunu belime doladı. Saçıma da kokulu bir öpücük bırakıp kafasını yastığa koydu.
Gözlerini yorgunlukla kapattı, çok yorgun olmalıydı. Belimde olan sağ elini tutup kaldırdım. Elinin üstü kızarmıştı, çok sert vurmuş olmalıydı. Zaten adamın yüzünü hatırlayınca bile ne kadar sert vurduğu aklıma gelmişti.
Derin bir iç çekip elinin üzerine yumuşak bir öpücük bıraktım. O bunları haketmemişti, daha iyi ve güzel şeylere layıktı. Ve ben onun mutluluğu için çabalayacaktım.
🌍
SON KISMI YAZICSM DİUE TOTİŞİMİ YIRTTUM
ABİ VARYA ASSSSLA İÇİME SİNMEDİ ÇOK DEĞİLİK YAZDIM DÜŞĞNDÜĞÜM GİBİ OLMADI YAZAMIYEOUM AMK
neyse ya bu sefer nasıldı diye sormicam very bad çünkü (bok gibi olan ingilizcemi kafanıza takmayın en çokta sen jihsooax )
jihsooax yazacak şey bulamadım bi sn neyse
Neyse ya HAAA HATIRLADIM KIZMA SEN BANA BAK MİNJO ŞEY YWPTI ANLWDIN SEN DAHA YAPTIRMADIN BİLE OÇ
İşte şu an uzasın diye boş yapıyorum falan
Kendinize iyi bakın sağlıcakla kalın 💗🌹
(900 Kelime)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korelim | BxB ✔︎
Teen FictionA*ına kodumun çekik gözlüsü, ırkçı olan babamın en büyük kâbusu. | • 17.10.22 - 13.05.23 • | best: #1 love #9 boyxboy #10 bl #2 turkce #1 Türk #1 Koreli #1 Lgbtgay #1 Turkish #1 Korean