29.Bölüm | Flört

453 44 7
                                    

~

"Bana biraz garip geldi" dedi, Anıl makineye yerleştirmem için sudan geçirdiği tabakları bana uzatıyordu.

"Garip gelen ne?" diye sordum. Elinden tabağı almış ve makineye koymuştum.

"Eray, Beyza filan...Böyle bir şey olsa Eray'ın bana çoktan söylemiş olması gerekirdi."

"Bir şey söyleyeceğim ama kızarsın diye korkuyorum" dediğimde Anıl kaşlarını çatarak bana döndü. "Sana nasıl kızabilirim ben?"

"Hiç böyle tatlı tatlı konuşmaya çalışma" dedim gülerek. "Nasıl kızdığını ben eski sevgili konusunu açtığımda gördüm."

"Kızmamıştım o zaman?"

"O kızmamış halinse kızmış halini düşünemiyorum"

"Kolay kolay sana kızacağımı sanmıyorum ama şuan konuyu çok merak ettim."

"Nil" dedim. 'Ne olmuş Nil'e?' der gibi bakıyordu. "Eray" dedim sonra.

"Ee?" dediğinde sesinde ki tonu hiç beğenmemiştim.

"Sanki biraz şey gibiler" dedim. Elinde ki tabağı tezgaha bırakmış ve iyice bana dönmüştü.

"Ney gibiler?"

"Birbirlerine karşı bir şey hissediyor gibiler"

"Yanlış anlamışsın" dedi. Hiç hoşnut olmadığını yüz ifadesinden yeterince anlamıştım.

"Ne bileyim...Bayadır birbirlerine zıt gidiyorlar...Büyük aşklar kavgayla başlar filan"

"Ben kavga ettiğimizi hiç hatırlamıyorum" dediğinde güldüm.

"Ben sana fazla gıcık olmuştum ama"

"Ya da hayran olmuştun?"

"Yo"

"Baya dikkatini çekmiştim bence. Hatırlıyorum Serra ile yolun ortasında durup beni izlediğini" dediğinde gözlerim kocaman açılmış ve ağzımdan da bir şaşkınlık nidası dökülmüştü.

"Daha neler...Biz orada yeni atanmış olmandan filan bahsediyorduk. Asıl ben senin dikkatini baya çekmişim. Gelip hemen kolyemi sormuştun"

"Gecenin yarısında bahçemde seni görünce aklımda kalmış olması çok da şaşırtacak bir şey değil sanki"

"Her şeye de bir cevabın var" dedim.

"Hayran olduğunu kendi ağzın ile söylemiştin" dediğinde gülümsedim. "O daha çok öğretmenliğine, çocuklara olan sevgine filandı"

Elini kuruladıktan hemen sonra belimden tutarak beni kendine çekmişti. "Allah allah öyle miydi?" dedi.

"Öyleydi" dedim, bende elimi omuzlarına hafifçe koyarak.

"Bence itiraf et, beni ilk gördüğünde etkilendin"

İç çektim. "Yaaani"

Biz, Eray ve Nil konusundan nasıl buraya gelmiştik bilmiyordum ama umursadığım da söylenemezdi.

"Ders çalıştın mı?" diye sordu. Gerçekten mi? Şuan konuşacak konumuz benim ders çalışıp çalışmamam olmamalıydı.

"Çalışmadım" dedim. Fırsatım olmamıştı bugün.

"Tamam o zaman" dedi, yanağımı öperek. "Sen derse, ben gerisini hallederim"

Nil telefonuna gelen bildirimle yatağında toparlanarak telefonuna baktı. Okuduğu mesaj onu tekrar sinirlendirmişti.

NefhaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin