4

3.1K 119 18
                                    

Robine

Na een kleine 5 minuten gaat de bel opnieuw. 'Robine, doe jij open?' Ik kijk Niall lachend aan. 'Ben je lui ofzo?' Niall zucht en zegt: 'ik wil je gewoon kennis laten maken met de jongens.' Ik grinnik en sta op, waarna ik naar de voordeur loop.

Er staat een jongen met bruin haar en blauwe ogen. Hij glimlacht en steekt zijn hand uit. 'Louis Tomlinson.' 'Robine van Dijk.' 'Bedoel je niet Robine Horan?' Ik grinnik en knik. 'Kan ook. Kom binnen.' Louis knikt en loopt naar binnen, gelijk naar de woonkamer. Ik sluit de deur en loop ook de woonkamer in. Ik ga weer op de bank naast Niall zitten.

Ik zit nog maar net, of de bel gaat weer. Niall kijkt me aan en ik zucht, sta op en loop weer naar de voordeur. Er staat een bruinharige jongen met bruine ogen. Hij steekt zijn hand uit. 'Liam Payne.' Ik pak zijn hand aan. 'Robine Horan.' Liam knikt en loopt naar de woonkamer. Ik sluit de deur weer en loop naar de woonkamer. Liam zit naast Niall, waardoor ik geen andere keuze heb dan tussen Louis en Harry te zitten.

Alle jongens kijken me aan en ik voel me best awkward. Opeens staat Niall op en loopt naar een kast in de woonkamer. Hij rommelt wat in een laatje en pakt er een cadeautje uit. 'Alsjeblieft.' Ik kijk hem verbaasd aan. 'Waarvoor is dit?' 'Om te vieren dat je mijn dochter bent. Maak open!' Ik grinnik en begin het cadeautje uit te pakken.

Als ik het heb uitgepakt, zie ik dat het een doosje is. Ik open heb doosje en spring blij van de bank. 'Oh my god, een Iphone 5! Dankje Niall!' Ik spring op zijn schoot en geef hem een knuffel. Hij grinnikt. 'Geniet ervan. Onze nummers staan er al in.' Ik kijk in mijn mobiel, ga naar contacten.

'Wie is Carotman?' Louis grinnikt en steekt zijn hand op. Ik grinnik ook. 'En Daddy-Direction?' Liam steekt zijn hand op. 'Best-Daddy-ever?' Niall begint te lachen en steekt zijn hand op. 'En jij bent Krulstaart?' Harry grinnikt en knikt. 'Wie is Gummibal?' Harry pakt mijn Iphone uit mijn handen en pakt ook zijn Iphone.

Na een tijdje zegt hij: 'Gemma.' Ik kijk hem vragend aan. 'Mijn zus.' Ik knik begrijpend. 'En Greg?' 'Mijn broer.' Hoor ik onder me. Ik knik. 'Maura?' 'Je oma.' 'Paul?' 'Bodyguard.'

Ik knik en pak mijn oude Nokia en zet het nummer van Natasha over in mijn Iphone. 'Vanavond filmavond?' Stelt Niall voor. De jongens maken een instemmend geluid. 'Robine?' Ik knik. 'Is goed.'

Ik stuur snel een bericht naar Natasha.

Hee, net de jongens van 1D ontmoet. Niall bleek dus dé Niall Horan te zijn. En omg! Ik heb een Iphone5!

'Vertel eens over jezelf, Robine.' 'Uhm... ik ben 17 jaar en op 18 september ben ik jarig. Ik zit al sinds mijn elfde in het weeshuis. Ik ben één keer eerder geadopteerd, maar na een week teruggestuurd. Ik zing en speel graag gitaar. Ik heb de Mavo afgerond en wil visagiste worden. Dat was het, denk ik.' Harry vraagt: 'waarom zat je in het weeshuis?' 'Mijn ouders zijn omgekomen bij een brand in de winkel waar ze werkten.'

'Waarom was je weer teruggestuurd?' Ik kijk Liam aan. 'Die vrouw liet me de hele dag en nacht werken en dat wilde ik niet.' Zijn ogen worden groot, net zoals die van de anderen. 'Hoe oud was je toen?' '13.' Hun ogen worden nog groter, voor zo ver dat nog kan.

'Oh, het is al vijf uur. Pizza?' Iedereen knikt. 'Oh my god, ja! Ik heb al zo lang geen pizza meer gehad!' 'Oke, welke pizza wil je?' 'Salami?' Niall knikt en staat op met zijn telefoon. 'Ik ga bestellen, ruim jij je koffer alvast op?' Ik knik en loop de trappen op, naar mijn kamer. Ik hang mijn kleren op in mijn, veel te grote, inloopkast en loop weer naar beneden.

Er gaat een zoemer en Niall loopt naar de voordeur, drukt op een knopje en er schelt een stem door de gang. 'Goedenavond, ik heb hier pizza's op bestelling van Niall Horan. Mag ik binnenkomen?' Niall zegt: 'ja, moment.' En drukt op een ander knopje. De hele tijd sta ik met open mond te kijken en Niall merkt me op. 'De zoemer van de poort. Dat betekent dat er iemand voor de poort staat. Ik leg je straks wel uit hoe het werkt en geef je de code van de poort.' Ik knik en de deurbel gaat. Niall opent de deur en neemt de pizza's aan, waarna hij ze overgeeft aan mij en zijn geld pakt. Ik loop naar de woonkamer, waar de rest zit en zet de dozen op het koffietafeltje. De jongens vallen meteen aan en ik eet rustig een stuk van mijn Salami-pizza.

adopted by Niall Horan *1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu