38

1.7K 84 0
                                    

Robine

Levi heeft zijn arm om me heen geslagen, terwijl we op de bank zitten. Natuurlijk zit ik gedwongen naast hem. Ik zal nooit, maar dan ook nóóit uit mezelf naast hem gaan zitten.

'Babe...' Zijn hand gaat naar mijn borsten, die bijna onbedekt zijn.

'Noem. Me. Niet. Zo.' Zeg ik kort en duidelijk.

'Babe, I need you.' Hij pakt mijn polsen en duwt me op de bank, zodat ik lig. Hij kruipt snel bovenop me en trekt mijn slipje uit.

Ik slik en Levi trekt zijn shirt over zijn hoofd heen. Hij plaatst mijn handen op zijn buik en wrijft eroverheen. Ik voel zijn sixpack onder mijn handen en zucht zacht.

'Please, don't.' kreunt Levi. Hij maakt de sluiting van de bh los en gooit de bh door de kamer heen.

Zijn handen schieten naar mijn borsten, en hij begint er hard in te knijpen.

Gelukkig zijn de gordijnen gesloten. Ik zou niet willen dat er iemand zag wat we deden, zij het met tegenzin van mij. Toch hoeft niemand te zien wat er hier gebeurt.

Levi staat op en trekt zijn broek en boxer uit. Dan trekt hij me op de grond en zorgt dat ik op mijn knieën voor hem, en zijn kleine maatje zit. 'Pijpen, wijffie.'

Ik slik en open mijn mond om te protesteren, maar Levi drukt zijn maatje in mijn mond en pakt mijn hoofd vast. Hij kreunt hard en stoot hard mijn mond in.

Ik moet kokhalzen en probeer hem van me af te duwen, wat niet lukt. Hij blijft hard stoten, tot hij zijn verlossing vindt. 'Doorslikken.' Ik schudt mijn hoofd en spuug de inhoud uit over zijn lichaam.

'Verdomme! Hier krijg je spijt van, slet!' Hij geeft me een klap en trekt me aan mijn haren mee naar de kelder. Ik schreeuw het uit van de pijn en wordt ruw overeind getrokken.

Hij tilt me op en klikt de handboeien, die om een pijp zitten vast aan mijn polsen. 'Nu kan je geen kant meer op.' Hij gaat tegen me aan staan en drukt zijn lul tegen mijn ingang.

'Doe het alsjeblieft niet.' Smeek ik hem. Hij lacht hard en drukt zijn lul hard in me. Ik kreun van de pijn en hoor dan een bel en gebonk.

'Stop!' Levi gaat gewoon door en trekt zich niks aan van de bel en het gebonk, of van mijn gesmeek. 'Zeg dat je niks waard bent!'

Ik snik. 'I-ik ben n-niets waard.' Levi knikt tevreden en geeft me dan een klap in mijn gezicht.

'Je ziet eindelijk de waarheid in.' Hij gaat weer verder met stoten en ik kreun van de pijn.

Pas als de voordeur met een harde klap open gaat, gaat hij vloekend van me af en loopt naar de kelderdeur.

'Dude, ze heeft nu geen klanten. Flikker een eind op!' Als hij op de gang staat, hoor ik hem nog: 'fuck!' zeggen, en dan een harde bonk.

'Waar is ze?!' Levi kreunt en zegt verder niets.

'Hier!' Roep ik zo hard mogelijk, wat moeilijk gaat. Levi gaf me bijna geen eten, of drinken. En hij liet me steeds met iemand naar bed gaan.

Mijn geluk kan niet op als ik de trap hoor kraken en ik zie door mijn tot spleetjes geknepen ogen, Julian aankomen. 'Robine? Gaat het wel?' Ik schudt mijn hoofd en begin te huilen.

'Ga weg! Ik wil niet dat iemand me zo ziet!' Julian twijfelt even en loopt dan weg.

Ik hoor hem praten met iemand op de gang, en dan vallen mijn ogen dicht.

Ik wordt meegezogen in een zwart gat en val weg.

adopted by Niall Horan *1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu