41

1.7K 70 1
                                    

Robine

Ik wordt wakker van gegiegel en geluiden als: 'Awh!' En: 'Wat schattig!' Ik open mijn ogen en voel twee armen om me heen. Ik schrik en probeer me los te rukken uit de greep.

Pas als ik de geur van Luke ruik, stop ik met proberen los te komen. Ik ontspan en zie Lynn, Sabine en alle jongens staan.

Niall loopt naar me toe en trekt me in zijn armen. Luke laat me los en ik sla mijn armen om Niall's lichaam heen.

'Pap.' Snik ik zacht. 'Mijn buik doet pijn, en mijn bovenbenen ook.' Niall laat me geschrokken los en pakt de onderkant van mijn shirtje.

'Mag ik?' Ik bijt op mijn lip en knik. Ik sluit mijn ogen, want ik durf niet te kijken. 'Oh my god! Wat een grote blauwe plek!' Roept Niall uit.

Niall

Over haar hele buik loopt een lange, blauwe streep. Sommige plekken zijn geel of bruin.

Ik zie Robine haar ogen stevig dichtknijpen. 'Wat is er gebeurd?' Vraag ik zacht, terwijl ik met mijn handen over haar blauwe buik glijdt.

'Ik rende een bos in. En toen ging het onweren en viel er een boom op me.' Ik zie een klein, bruin vlekje op haar buik, ongeveer ter grootte van een stift.

'Wat is dat bruine rondje daar? Er zijn er trouwens veel meer op je buik.' Liam, Harry en Louis komen verbaasd naast me staan.

'Dat lijken wel brandwonden. Niet heel erge brandwonden, maar je blijft ze zien.' Zegt Liam zacht. Ik kijk hem vragend aan, maar hij schudt zijn hoofd.

'Wat is er gebeurd, Robine?' Zeg ik zacht en ze begint te snikken. Ik trek haar tegen me aan en wrijf troostend over haar onderrug. Luke komt overeind zitten en wrijft ook over haar rug.

'Levi.' Snikt Robine zacht. Ik schrik en druk haar nog verder tegen me aan. 'H-hij...'

'Wat heeft hij gedaan?!' Roep ik uit. Robine schrikt en kruipt achter Luke. 'Sorry.' Mompel ik.

'I-ik probeerde te ontsnappen, en hij had een sigaret vast...' Zegt ze zacht. 'Hij bond me vast aan de muur, en drukte zijn sigaret op mijn lichaam. Ook op mijn armen, benen en mijn kont zitten plekjes.' Dat laatste mompeld ze.

Een traan rolt over mijn wang naar beneden en Robine kijkt schuldig. 'Ik wil je geen pijn doen, Niall.' Zegt ze nu ook snikkend. 'Ik heb je al zoveel pijn gedaan!' Ik pak haar polsen en ze slikt.

Langzaam kijk ik naar beneden. 'J-je...' Ze krijgt tranen in haar ogen en bij mij rollen ook weer een paar tranen over mijn wangen.

'Pap...' Zegt ze zacht. Ik trek haar tegen me aan. 'Je haat me hé? Je wilt me weg doen.' Ik schudt mijn hoofd en snik zachtjes. 'Ik doe je alleen maar pijn. Ik kan beter niet bestaan.' Mompeld ze in mijn shirt.

'Nee, Robine, zeg dat niet.' Zeg ik met gebroken stem.

'Jongens, we moeten zo gaan.' Horen we vanachter ons komen. Ik draai me om en laat Robine los. Ik zie Paul voor me staan. 'Gaat het, Robine?' Ze knikt langzaam.

'Niall, mag ik bij Luke blijven?' Vraagt ze zacht. Ik bijt op mijn lip.

'Tuurlijk. Ik zie je morgen wel.' 5sos loopt onze tourbus uit, en ze lopen naar hun eigen tourbus. Luke helpt Robine nog met kleren pakken, en dan verdwijnen zij ook.

Dit is denk ik één van de laatste hoofdstukken. Daarna komt nog een epiloog, en dan het dankwoord. Daarna zal ik zo snel mogelijk beginnen met het vervolg, waarvan ik de titel nog steeds niet ga noemen :)

Love you all xxx wondergirl101

adopted by Niall Horan *1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu