39

1.8K 75 6
                                    

Robine

Ik open mijn ogen en zie overal wit. 'Waar de fuck ben ik nu weer belandt?' Mompel ik in mezelf.

'Je bent in het ziekenhuis.' Ik schrik op van de stem, die wel heel dichtbij klonk, en schiet overeind. Niall staat naast het bed en ik haal opgelucht adem.

'Niall.' Hij slaat zijn armen om me heen en ik begin zacht te snikken, terwijl ik begin te trillen. Hij wrijft geruststellend over mijn rug.

'Rustig maar, het komt allemaal goed.' Hij laat me los en stapt van me weg.

'Laat me niet alleen!' Ik begin hard te huilen en Niall pakt mijn hand. Hij wrijft met zijn duim over mijn handrug, en ik wordt rustiger.

'Ik haal even een dokter op, zodat hij je kan onderzoeken. Ik ben zo terug. Luke, blijf jij bij haar?' Ik schrik en kijk om me heen, om Luke te zoeken.

'Luke...' Luke loopt naar me toe en slaat zijn armen om me heen. Ik begin te trillen en huil weer. Luke laat me verbaasd los en zet een stap achteruit.

'Ga weg! Ga weg!' Ik begin te gillen en Luke legt zijn handen op zijn oren. Ik sluit mijn ogen en mijn ademhaling gaat steeds sneller en onregelmatiger. 'Ga weg!'

Ik voel 2 armen om me heen en begin nog harder te gillen. 'Robine, rustig. Ik ben het, Niall.' Ik stop met gillen en begin nog harder dan net te huilen.

'Pap...' Niall laat me kalmeren en ik voel me ontspannen.

'De dokter komt je zo onderzoeken. Je kunt hem vertrouwen.' Ik knik langzaam en sluit mijn ogen kort.

'Zo, mevrouw Horan.' Ik open mijn ogen weer en zie een man voor me. 'Ik kom u onderzoeken. Jullie moeten de kamer uit.'

Niall knijpt geruststellend in mijn hand. 'Ik ben op de gang, samen met Luke en de andere jongens.' Ik knik en Niall loopt samen met Luke de kamer uit.

'Ik doe een paar testjes, en als alles goed is, mag je over een half uur weg.' Ik knik en de dokter begint vragen te stellen.

-

Na een kwartier is de dokter weg en lopen Niall en Louis de kamer in. 'De dokter vertelde dat hij de gegevens gaat verwerken, en dat hij over 5 minuten terug komt.' Ik knik en voel weer 2 armen om me heen.

Ik tril en probeer me los te krijgen, wat niet lukt. 'Ga weg! Laat me los!'

De armen gaan van me af, en ik haal trillerig adem. Louis kijkt me verward aan en ik snik zacht.

'Louis, het is niet jouw schuld. Ze heeft denk ik een traumatische ervaring opgedaan.' Ik wordt weer rustig bij het horen van Niall's stem.

'Niall, ik ben bang.' Niall gaat naast me zitten en pakt mijn hand.

'Waarvoor?'

'Voor Levi.' Niall kijkt me aan en zucht zacht.

'Levi is er niet. Hij zit in de gevangenis.' Ik knik opgelucht en hoor iemand de kamer inlopen.

'De uitslag is redelijk positief, maar ze zal wel last krijgen van trauma's.' Niall knikt. 'Ze mag wel weer gaan. Zorg wel dat ze genoeg eet en drinkt. Ze is onder het normale gewicht wat normaal is voor haar leeftijdscategorie.'

Ik slik en Niall knikt. Ik stap uit het bed en Niall ondersteunt me. Ik sla zijn hand weg. 'Ik kan het wel alleen.' Niall knikt en pakt een tas van de grond.

'Laten we naar de bus gaan.' Ik knik en volg hem naar de gang, waar de rest van de jongens, en Lynn en Sabine zitten. Iedereen staat op en we lopen met z'n elfen naar buiten.

'We moeten wel naar een concert straks. Dus dan ben je even alleen met Lynn en Sabine.' Ik schrik en stap de bus in.

'Ik wil bij jou blijven.' Niall kijkt me bedroefd aan.

'Ik ook bij jou. Maar het kan niet anders.'

Luke gaat aan de andere kant naast me zitten. 'Ik blijf ook wel bij je, samen met Michael, Ashton en Calum.' Ik slik, maar knik toch maar.

'Goed dan.' Zucht ik.

Omdat ik me verveel, krijgen jullie nog een update vandaag. Het zal niet lang meer duren, tot het einde in zicht komt. Misschien nog een paar hoofdstukken.

Er komt een vervolg, dat is al zeker. Hoe het zal heten, is nog een verassing. Haha :)

Ik had gisteren een optreden in het bostheater in Ommen. Het ging echt supergoed! Was er toevallig nog iemand van jullie bij?

Love you all xxx wondergirl101

adopted by Niall Horan *1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu