antwoorden Q&A

1.5K 40 13
                                    

@michelleestie

Aan Robine:
Niall of Luke?
Niall, omdat hij mijn vader is. Tevens is hij één van mijn beste vrienden, net als Luke. Maar Luke is ook echt een schatje. Hij verzorgt me als ik ziek ben. Hij troost me als ik verdriet heb. Ga zo maar door.

Aan Niall:
Robine of eten?
Hoe durf je dit te vragen? Eten is life, maar je weet wat ze zeggen: voor familie doe je alles. Dus ik ga voor Robine.

Eten of One Direction?
Weer zo'n moeilijke vraag... One Direction. Gewoon omdat daar mijn beste vrienden inzitten.

Voor Luke:
Zingen of Robine?
Ik hoorde al van Niall dat je moeilijke vragen stelde, maar geloofde hem niet. Ik zou zingen nooit op willen geven, maar in dit geval ga ik voor Robine. Ze is mijn beste vriendin, en ze is veel voor me gaan betekenen in deze korte tijd.

Aan mij:
Hoelang schrijf je al?
Sinds vorig jaar november of oktober, dus bijna een jaar. Mijn eerste boek is: de ware? Mijn schrijfstijl is echt heel erg veranderd sinds toen.

Favoriete eten?
Lasange. En Milka Oreo :)

Unicorns of cupcakes?
Cupcakes. Ik ben niet zo'n unicorn meisje.

Oreo of cupcakes?
Oreo! Vooral Milka Oreo!

Wattpad of Instagram?
Wattpad, sowieso. Ik kon laatst een dag niet op wattpad, en ik ging kapot. Echt, ik had me nog nooit zo verveeld. Wattpad is gewoon life.

Wat zijn je hobbies naast schrijven?
Theater! Theater is echt mijn leven. Als ik op het podium sta, leef ik. Als ik een dag geen theater heb gedaan, voel ik me echt bagger. Verder zit ik op scouting, en doe ik vrijwilligerswerk.

Welk niveau doe je op school?
Mavo. Dit jaar het vierde jaar, dus examens... Spannend! Maar daardoor kan ik niet elke dag updaten. Ik wil me dit jaar echt richten op school.

@voetbal_is_life

Aan Luke:
Vindt je Robine leuk leuk?
Uhm... Mag ik deze overslaan?
Liam: 'nee!'
Oh... Ik denk het. Ze is een speciaal meisje. Hoewel ik nog niet veel van haar weet, ben ik toch wat voor haar gaan voelen. Maar niet tegen haar zeggen hoor!

Aan Ashton:
Michael of Calum?
Wat? Als vriendje? Uhum... Ik denk Calum. Hij is best schattig. Maar ik ben niet gay!

Aan Michael:
Als je nooit meer pizza mocht eten, wat zou je dan eten?
Ben je van de pizza politie?! Uhm... Niks? Nee, wacht. Hamburgers! Of patat. Of lasange.

Aan Calum:
Als je een meisje was, welk meisje dan?
Uhm... Hoe ik eruit zou zien? Of wie ik dan was? Deze is moeilijk. Ik doe wel hoe ik eruit zou zien. Zwart, lang krullend haar en bruine ogen. Niet lang, niet klein. Goed figuur.

Aan Robine:
Vindt je luke leuk?
Hier heb ik nog nooit overna gedacht. Hij is schattig, zoals ik al eerder zei. En zorgzaam, en troostend. Ik denk... ja!

Aan Niall:
Als Robine en Luke zouden daten, wat zou je dan doen?
Uhm... Luke is een goede jongen. Maar als hij Robine ooit pijn doet, dan gaat hij eraan!

Aan mij:
Hoe ben je op het idee gekomen voor dit boek?
Ik las veel "adopted" boeken, en dacht toen: dat wil ik ook. Toen ben ik het uit gaan werken, en kwamen er steeds meer leuke ideeën. En zo ging het verder tot nu. Ik had nooit verwacht dat ik zoveel lezers, votes en reacties zou krijgen!

@xniallxloverx

Aan Robine:
Hoe vindt je het om met de jongens op tour te gaan?
Behalve het gedoe met Levi, echt geweldig! Ik ben zo blij dat ik mee mocht!

Vindt je Luke leuk?
Zoals ik al eerder zei: Ja!

Wat vindt je van Niall als vader?
Hij is geweldig! Hij is zorgzaam, liefdevol, lief, aardig, knuffelig, ga zo maar door. Ik ben blij dat ik door hen geadopteerd ben, en niet door iemand als Levi!

Hoe zou je reageren als Niall een vriendin heeft?
Ik zal de vriendin welkom heten in de famjlie, en vooral blij zijn voor Niall! En als ze een bitch is, smeek ik Niall om het uit te maken.

Aan Niall:
Hoe vindt je het om Robine als dochter te hebben?
Robine is lief, aardig, knap, maar ook zo onzeker. Ze is geweldig om als dochter te hebben. Ik hoop dat ze zo hetzelfde denkt.

Zou je One Direction opgeven voor Robine als dat nodig zou zijn?
Ik denk het. Robine is het belangrijkste in mijn leven.

Wat zou je doen als Robine en Luke een relatie zouden hebben?
Luke is een goede jongen, zoals ik eerder al zei. Hij zou bij de familie horen. Maar als hij iets flikt bij Robine, maak ik hem kapot!

Wat is je lievelings toetje?
Chocolade-ijs. Mmm... *loopt weg en komt terug met een grote bak chocolade-ijs*

Ben je verliefd op iemand?
Nee.

Zo ja, op wie?
Niemand. Maar misschien komt het nog wel.

Aan mij:
Wat vindt je het leukste aan schrijven van boeken op wattpad?
Alles, maar vooral de reacties. Als ik me down voel, en ik lees een nieuwe reactie, krijg ik meteen een glimlach op mijn gezicht. En als ik zie hoeveel lezers ik heb op mij boeken. En natuurlijk votes.

Wat voor soort boeken lees je graag op wattpad?
Romantiek, fanfictie, vampier/weerwolf.

Wat is je favoriete film?
Van alles. Maar vooral Twilight. En qua serie's: Teen Wolf en Vampire Diaries.

Wat is je lievelings boek op wattpad?
Dit is de moeilijkste vraag die ik heb gehad. Uhm... Ik ben nu bezig in: sinds ik je ken, van @lynny01 en het geheugenverlies, maar van wie die is weet ik nu even niet.

Dit was dan de Q&A. Ik hoop dat ik goede antwoorden heb gegeven, en dat jullie tevreden zijn. En nu wil ik nog even zeggen dat dit boek bijna is afgelopen, maar eerst: geniet van het volgende hoofdstuk!

Love you all xxx wondergirl101

adopted by Niall Horan *1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu