Robine
Ik zit alleen in de aula. Het is nu half 9. Diego is met wat vrienden meegelopen, en heeft me laten zitten. Ik zucht en bekijk mijn lesrooster.
Lokaal 314.
Ik pak mijn plattegrond er ook bij en zoek lokaal 314 op. Op de derde verdieping. Ik zucht nogmaals en loop de trappen op, die oneindig lang lijken te zijn.
Na een aantal lange minuten ben ik boven aangekomen. Nou ja, boven. Op verdieping 3 van de... 7? Ik zucht en begin langs de lokalen te lopen.
314! Hier is het.
Ik zie nog niemand staan, dus besluit ik op een bankje te gaan zitten. Mijn mobiel begint te trillen en ik haal hem boven.
Diego♥:
Waar ben je?
Ik:
Lokaal 314. Ik heb het zelf al gevonden. Ik heb je hulp niet nodig. Ga maar weer mooi naar je vrienden.
Ik zet mijn mobiel uit en zie een meisje lopen. Ze heeft lang, bruin-blond haar, dat langs haar gezicht wappert als ze loopt. Ze komt naar me toe en kijkt het lokaal in. Ze ziet niemand zitten en ploft op het bankje, een halve meter van me af.
'Jou heb ik hier nog niet eerder gezien, toch?' Ik schudt mijn hoofd.
'Dit is mijn eerste dag hier. Ik ben Robine Horan.' Ik steek mijn hand uit en ze schudt mijn hand.
'Lynn Hiep. Wat grappig! Je hebt dezelfde achternaam als Niall, je weet wel, uit One Direction.' Ik grinnik en knik.
'Ja, dat klopt. Ik ben ongeveer twee weken geleden geadopteerd door Niall.' Ze slaakt een gilletje en slaat meteen haar hand voor haar mond,om haar gilletje te dempen.
'Jij. Bent. Gewoon. De. Geadopteerde. Dochter. Van. Dé. Freaking. Niall. Horan!' Zegt ze langzaam, maar enthousiast.
Ik rol kort mijn ogen. 'Ja, daar kwam ik twee weken geleden ook achter. Maar als je alleen vrienden wilt worden om Niall, dan heb je pech. Ik wordt geen vrienden om mijn vader.'
Ze schudt wild haar hoofd. 'Ik wilde al vrienden met je worden, voordat je dat van Niall zei. Je lijkt me aardig.'
'Jij lijkt mij ook aardig. Hoe oud ben je?'
'16. En jij?'
'17.'
Mijn mobiel begint te trillen en ik haal hem uit mijn zak.
Niall belt je.
Ik neem op en gebaar dat ik zo weer kom. Ik zoek een leeg gangetje op en begin te praten.
'Hee, Niall. Wat is er?'
'Ah, Robine. Eindelijk! Ik heb je al vier keer gebeld! Waarom nam je niet op?!'
'Wow, rustig. Ik was met een meisje aan het praten. Maar wat is er?'
'Paul staat om twee uur op het plein. In een zwarte Range Rover. Hij brengt je naar de studio van The Late Late Show.'
'Oke, dan zie ik jullie dan. Tot vanmiddag en veel plezier met het interview!'
'Dankje. En jij succes op school. En pas een beetje op voor de jongens.'
Ik rol mijn ogen. 'Komt goed. Doei!'
Ik hang op en loop terug naar Lynn. 'Wie was dat?'
'Niall. Hoe laat is het?' Op dat moment gaat er een zoemer en stromen de gangen vol met leerlingen. 'In welke klas zit je?'
'1visaD.'
'Ik ook! Zijn de docenten een beetje aardig?' Lynn haalt haar schouders op.
'Tegen mij wel. Maar tegen de rest doen ze vaak al snel kwaad. Ik ben een van de stillere kinderen, en heb weinig vriendinnen. Eigenlijk maar één, en jij dan.' Ze staat op en loopt naar binnen. Ik loop achter haar aan het lokaal in en zie een klein mannetje voor het bord staan.
'Ah, jij bent zeker de nieuwe leerling. Robine, was het toch?' Ik knik. 'Ik ben meneer Bouwhof en geef het vak Engels.' Ik knik weer. 'Je mag wel naast Lynn zitten. Ik ben ook je mentor trouwens. Je kan altijd bij mij terecht.'
'Dank u wel, meneer.' Ik zet mijn tas naast de tafel en plof neer op de stoel.
Meneer Bouwhof begint te vertellen over de geschiedenis van Engeland, als mijn mobiel begint te trillen. Ik pak mijn mobiel en houdt hem onder de tafel.
Diego♥:
Sorry. Het was niet mijn bedoeling om je kwaad te maken. Na school Starbucks doen?
Ik:
Ik kan niet. Ik wordt opgehaald door Paul.
Diego♥:
Jammer. Misschien morgen?
Ik:
Misschien.
Ik stop mijn mobiel weer weg en richt mijn aandacht op meneer Bouwhof.
Hee allemaal!
De rol van Lynn Hiep wordt gespeeld door: @lynny01! Dit is omdat ze in mijn boek (in love with my roommate) heeft gewonnen met een wedstrijd.
Ook in dit boek zullen wedstrijden komen. Jullie zullen zelf wel merken wanneer.
Love you all xxx wondergirl101.
JE LEEST
adopted by Niall Horan *1
FanfictionRobine (17) zit al sinds haar elfde in het weeshuis. Samen met Natasha (18) deelt ze een kamer. op een regenachtige dag komt er een jongen met blond haar en blauwe ogen naar het weeshuis. Robine kan haar geluk niet op als de blondharige Niall Horan...