19

2.1K 95 14
                                    

Robine

Hee, zin om af te spreken? xLynn

Ik glimlach naar mijn mobiel. We zijn dus echt vriendinnen geworden! 'Wat zit je te lachen naar je telefoon? Een berichtje van Diego?'

Ik schrik op. 'Nee, van Lynn. Of ik zin heb om af te spreken.' Niall knikt.

'Je mag van mij. Bij haar of bij ons?'

'Ik zal het even vragen.'

Bij wie? xRobine

Na een paar seconden heb ik een berichtje terug.

Maakt mij niet echt uit, zal ffe vragen aan mijn ouders of het hier kan.

Oke.

Nee, kan niet hier. Mijn oma en tante zijn op bezoek. Bij jou?

Is goed. Moeten we je ophalen?

Ja, graag. Mijn adres is Klaverlaan 64.

'Niall?' Hij kijkt me vragend aan. 'Wil je Lynn ophalen?' Hij knikt.

'Waar woont ze?'

'Klaverlaan 64.' Hij kijkt om zich heen.

'Dat is hier in de buurt. Zeg maar dat we er binnen een paar minuten zijn.'

We zijn bijna bij je huis. Tot zo!

Ik berg mijn mobiel weer op en kijk naar buiten. Het is rustig op straat.

Opeens staat de auto stil. Ik kijk verbaasd naar Niall. 'We zijn er. Haal jij haar op?' Ik knik en stap uit.

Ik kijk om me heen en zoek naar nummer 64. Als ik het nummer heb gevonden, loop ik de oprit op en bel aan. Twee seconden later gaat de deur open en komt Lynn naar buiten.

'Doei mam!' Ze trekt de deur achter haar dicht en loopt naar me toe. 'Gaan we?' Ik knik en we lopen naar de auto.

'Niall, dit is Lynn. Lynn dit is...'

'Niall James Horan.' Niall kijkt haar raar aan en Lynn lijkt wel te ontploffen van enthousiasme. 'Ik weet wie je bent. Je bent de knapste en schattigste jongen van de wereld!'

Ik geef mezelf een facepalm en duw haar in de auto.

Dit gaat nog een lange rit worden. Niall denkt zo te zien hetzelfde.

-

We stappen het huis in en Lynn's mond valt open van verbazing. 'Dit huis is zo huge!' Ik begin te lachen en knik instemmend.

'Dat is wat ik ook eerst dacht!' Ze begint nu ook te lachen en Niall loopt hoofdschuddend verder. Opeens komt er iets in me op en loop ik achter Niall aan. 'Wat bedoelde James met: 'hebben jullie al zin in de tour?'

Niall staat stil en draait zich langzaam om. 'Uhm... we hebben over ongeveer een week een tour, die wel een paar maanden kan duren.'

Ik kijk hem kwaad aan. 'En wanneer was je van plan om dat te zeggen?!' Schreeuw ik naar hem. Hij kijkt me verschrikt aan en ik ren naar boven. Ik hoor voetstappen achter me, maar negeer ze. Ik sprint het laatste stuk naar mijn kamer en sluit de deur met een harde klap. Ik duik op het bed en begraaf mijn hoofd in het kussen.

De deur gaat zachtjes open en ik luister naar de voetstappen.

De voetstappen van Niall.

'Go away!' Schreeuw ik in het kussen. 'Je gaat me toch verlaten over een week!' Ik voel het matras naast me inzakken en een hand op mijn rug, die langzaam rondjes draait, ontspannende rondjes.

'Ik was niet van plan je te verlaten. Ik probeerde te regelen met de directrice of je mee mocht en 'thuis-les' kreeg tijdens de tour. Maar ik heb nog geen antwoorden, dus ik wilde nog niks zeggen, want straks mocht het niet.' Ik kom overeind en sla mijn armen om hem heen.

'Het spijt me dat ik tegen je schreeuwde.' Ik begraaf mijn hoofd in zijn shirt en voel zijn armen me strak tegen hem aantrekken.

'Het geeft niet. Als je maar weet dat ik je nooit zal verlaten.' Ik knik in zijn shirt. 'Zullen we nu weer naar beneden gaan? Voordat Lynn begint te flippen omdat ze doorheeft dat dit het huis van dé Niall Horan is.' Ik grinnik en laat hem los. We lopen samen de trappen af en zien een vrolijke Lynn op de bank zitten, met een huilende Louis naast haar.

adopted by Niall Horan *1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu