21

2.1K 86 4
                                    

Robine

We zitten op de bank in de woonkamer. Inmiddels is iedereen weer vrolijk, en is Lynn van de schrik bekomen dat ze met haar idolen in één huis zit. Ze zit de hele tijd met Harry en Louis te kletsen.

'Lynn, hoe laat moet je thuis zijn?' Lynn kijkt op en denkt na, waarna ze haar schouders ophaalt.

'Geen idee. Ik zal wel even een appje naar mijn moeder sturen.' Ze pakt haar mobiel en typt wat in. Even later trilt haar mobiel en leest ze het bericht. 'Ik moet nu naar huis komen.' Niall staat op.

'Dan brengen we je weg.' Meteen staat iedereen op. 'Dan moet je wel bij iemand op schoot. Ik kom een plek te kort.'

'Oh, geen probleem.' Harry steekt zijn hand op.

'Je mag wel bij mij op schoot, als je wilt?' Lynn knikt vrolijk en we lopen met z'n allen naar buiten. We stappen in de auto en brengen Lynn weer naar huis.

-

We hebben Lynn net afgezet en rijden nu terug naar ons huis. De jongens gaan wel gewoon terug naar hun eigen huis.

Op de achterbank is het verbazingwekkend stil. Ik kijk achterom en zie ze allemaal een beetje voor zich uit staren. Ik grinnik. 'Moe jongens?' Ze schrikken op, schenken me een chagrijnige blik en mompelen wat.

Niall grinnikt ook. We rijden onze straat in en Niall opent de poort. De jongens rennen naar buiten, naar hun auto's en rijden na een korte 'doei' weg.

Niall en ik stappen naar binnen, en lopen meteen door naar boven. Niall loopt zijn kamer in en zegt nog snel: 'weltrusten.' Ik zeg hetzelfde terug en loop de tweede trap op.

Ik loop de inloopkast in en pak een pyjama uit de stapel. Ik trek het aan en doe mijn vieze kleren in de wasmand. Ik kijk nog snel op mijn mobiel, en zie dat ik twee whatsappjes heb.

Was gezellig! xLynn

Ik open het andere bericht.

Leuk om je weer te zien vandaag. Zie ik je morgen op de universiteit?

Ik zucht en stuur een appje terug.

Nee.

Why so fucked up?

Omdat jij het bent. Doei.

Slaaplekker♥

Ik zet mijn mobiel uit en leg hem aan de oplader op het nachtkastje. Ik ga in bed liggen en sluit mijn ogen. Binnen een paar minuten lig ik te slapen.

-

Midden in de nacht schrik ik wakker en ren naar mijn badkamer. Ik hang boven de wc en alles komt er uit.

Na een paar minuten kom ik weer overeind en strompel naar beneden. Ik doorzoek de kastjes, op zoek naar paracetamol, of ibuprofen, maar kan niks vinden.

Ik hoor voetstappen op de trap en dan een schreeuw. 'Ga weg, dief!'

Ik gil en schreeuw zwak: 'Niall, ik ben het!' Niall loopt de keuken in en kijkt me vreemd aan.

'Waarom ben je nog wakker?' Hij loopt naar me toe, maar ik stop hem voordat hij me kan knuffelen.

'Ik ben ziek. Waar is de paracetamol of ibuprofem?' Niall opent een kastje en haalt er een doosje paracetamol uit. Hij haalt er een uit en geeft die aan mij. Ik pak een glas en vul deze met water, waarna ik de paracetamol inneem.

Mijn zicht begint te draaien, en Niall grijpt me vast. 'Ga zitten.' Hij drukt me op een stoel en ik sluit mijn ogen. 'Ben je er nog?' Ik knik, maar voel me draaieriger worden.

'Ja. Maar...' Ik voel mezelf wegzakken.

Oh nee!

Voor degenen die ons nieuwe account volgen, en natuurlijk voor iedereen. We hebben ook een probleemboek gemaakt. Als je ergens mee zit, kun je mij of @lovely_dreamer_xx een privé-bericht sturen. Maar je kan ook een privé-bericht naar ons account sturen: @Wonder_dreamer_101.

Je kan kiezen of je anoniem wilt blijven voor je probleem. Het probleem kan van alles zijn. Op school, thuis, jongens/meisjes, noem zo maar op.

Je kan bovendien altijd bij ons komen met je problemen.

In dit boek zullen we proberen je tips te geven om het probleem op te lossen.

Love you all xxx wondergirl101.

adopted by Niall Horan *1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu