Robine
Ik zit met Lou in het kamertje. Sabine en Lynn zitten aan de zijkant van het podium, en de jongens staan op het podium. We hebben vandaag ook kennis gemaakt met het voorprogramma, dat bestond uit Calum, Luke, Michael en Ashton.
Ze zitten in de band 5 seconds of summer. Ik had nog nooit eerder van hun muziek gehoord, maar ze zijn best goed. Bovendien, Luke kan echt goed zingen!
'Robine, ga je het nog vertellen?' Ik knik en vertel haar het verhaal.
'Bij mij op de universiteit zit een jongen, genaamd Diego. Hij zit gelukkig niet bij me in de klas. Maar hij heeft met Serena, mijn zusje. Die gast is niet te vertrouwen, en hij wilde mij eerst versieren.' Lou knikt begrijpend en staat op.
Op dat moment begint mijn mobiel te trillen.
Een bericht van een onbekend nummer.
Hee, beauty. Lang niet gesproken. Dat moeten we toch weer een keertje doen. Vertel me waar je bent, en ik kom je halen.
Love, Levi.
Mijn zicht begint te draaien en ik zie zwarte vlekjes voor mijn ogen. Gelukkig zit ik op de bank, want anders viel ik om.
*flashback*
Ik zit op de grond in de keuken, de grond te boenen met een borstel. Ik hoor voetstappen achter me, en kijk achterom. Levi staat met een grijns achter me. Een veelbetekende grijns.
Ik schudt bang mijn hoofd. 'Nee, alsjeblieft. Doe het niet!' Levi blijft grijnzen en hij trekt me overeind aan mijn haren. Ik schreeuw het uit van de pijn.
Hij brengt zijn hoofd dichterbij mijn hoofd. Hij sist in mijn oor: 'ga je omkleden in de kleding die op je bed ligt. En je weet wat er gebeurd als je het niet doet.' Ik knik, dan gaat hij me slaan en schoppen, en kleedt hij mij om. 'Ik ben over 5 minuten op je kamer. Zorg dat je klaar bent.' Ik knik en Levi duwt me de trap op.
In mijn kamer zie ik het verschrikkelijke setje kleding, als je het zo al kunt noemen, liggen. Het bestaat uit rood lingerie, met kant, een kort broekje, waarbij je mijn kont kunt zien en een naveltruitje.
Ik besluit het snel aan te trekken, want dan doet hij voorzichtiger met me. Na twee minuten kloten met de kleding, heb ik het eindelijk aangekregen, en vliegt de deur open. Levi staat met dezelfde grijns in de deuropening.
'Ah, je bent al klaar. Mooi. Meekomen.' Hij grijpt me bij mijn arm en trekt me de trap af. Mevrouw Zonnedaal staat grijnzend in de deuropening van de keuken en loopt mee naar de voordeur.
'Veel plezier, kinders.' Ik kijk kwaad om en wordt de auto van Levi ingeduwt.
Op naar de hel.
*einde flashback*
Ik vlucht de wc in en zak op de grond. Een vlaag misselijkheid komt en mijn maaginhoud klotst eruit. De tranen beginnen te stromen en ik voel een hand op mijn rug, en eentje die mijn haar vasthoudt. Nog een deel komt erachteraan, waarna ik snikkend op de grond zak.
'Gaat het?' Ik kijk verschrikt op, even vergeten dat er iemand bij me was. Ik zie Luke bezorgd naar me kijken en knik langzaam.
'Het gaat wel, dankje.' Hij glimlacht en zakt naast me neer.
'Geen probleem. Anders breng ik je wel naar de tourbus, dan kan je daar liggen.' Ik knik.
'Gaan jullie ook richting Japan?' Luke knikt en staat op, waarna hij me overeind helpt. Hij ondersteunt me tijdens het lopen en ik kijk hem dankbaar aan.
In ons kamertje staat Lou en ze kijkt verbaasd en bezorgd naar ons, waarna ze naar me toe snelt.
'Wat is er gebeurd?'
'Ze is niet fit. Ik breng haar naar de tourbus, wil jij het aan de anderen doorgeven?' Lou knikt en geeft me een knuffel.
'Beterschap. Luke, blijf jij bij haar?' Luke knikt en we lopen weer verder.
Buiten is het gelukkig rustig, waardoor we snel naar onze tourbus kunnen lopen.
Luke helpt me de tourbus in en tilt me in één van de bedjes. Hij wrijft een paar verdwaalde plukjes uit mijn gezicht en ik glimlach.
'Ga maar slapen. Ik waak over je.' Ik knik en sluit mijn ogen. Na een paar seconden val ik in een diepe slaap.
Awh.
Toch nog weer een beetje spanning toegevoegd. Voor de duidelijkheid: Levi is dus de zoon van de vrouw die Robine eerst geadopteerd had, en hij heeft kwade bedoelingen.
Misschien vandaag nog een update, omdat ik morgen jarig ben, dus ik heb waarschijnlijk niet veel tijd om te schrijven morgen. Vandaag denk ik ook niet zoveel, omdat ik mijn andere boeken ook nog wil updaten, en er daar veel tijd inzit.
En ik wil binnenkort ook een Q&A (questions and answers) houden. Vinden jullie dit een goed idee of niet? Let me know. Laat in de comments weten of jullie het ook een leuk idee vinden.
Ik probeer trouwens vanaf nu elke dag te updaten met dit boek, voor degenen die dat al door hadden. Maar er zijn natuurlijk dagen dat ik niet kan updaten, zoals vorig weekend en dit weekend. Zaterdag ging mijn gehandicapte broer in de vrachtwagen, en ik ging mee. En deze zaterdag gaat hij er ook weer in.
Love you all xxx wondergirl101
JE LEEST
adopted by Niall Horan *1
FanfictionRobine (17) zit al sinds haar elfde in het weeshuis. Samen met Natasha (18) deelt ze een kamer. op een regenachtige dag komt er een jongen met blond haar en blauwe ogen naar het weeshuis. Robine kan haar geluk niet op als de blondharige Niall Horan...