Robine
Ik kijk vanaf het bed naar Levi. Angst straal ik uit, pure angst. Ik zit in alleen mijn bh en onderbroek. Levi heeft me net weer gesneden, omdat ik om hulp schreeuwde.
Dikke krokodillentranen biggelen over mijn wangen. Levi stopt met ijsberen en pakt mijn kin vast. Ik kerm van de pijn en Levi slaat me een paar keer in mijn gezicht.
Ik kreun van de pijn en voel iets nats onder mijn neus. Ik lik mijn bovenlip af en proef een ijzeren smaak.
Bloed.
Levi trekt me van het bed en duwt me naar de badkamer. 'Fris je op, kleedt je om in het setje wat op de wasmand ligt en kom naar beneden.' Hij duwt me naar binnen en sist: 'binnen 10 minuten ben je klaar, en probeer niet te ontsnappen, want dat gaat je toch nooit lukken.' Ik knik en sluit de deur. Ik draai hem in het slot en laat me huilend zakken tegen de deur.
Waarom? Waarom ik?
Ik sta langzaam op en trek mijn lingerie uit, stap onder de douche en negeer de prikkende plekken op mijn lichaam, waar eerst een mes op stond. Al het bloed stroomt van mijn lichaam en spoelt weg door het afvoerputje. Ik zeep mijn haren in en daarna mijn lichaam, en spoel alles af.
Ik zet de douche uit en droog me af. Ik smeer zalf op mijn wonden en kijk naar het kledingsetje, wat bestaat uit dieprood lingerie met kant en een kort, zwart rokje, wat net onder mijn kont uitkomt.
Snel doe ik het setje aan en doe ik mijn lingerie in de wasmand. Ik loop de badkamer uit en loop langzaam naar beneden. Ik zie de voordeur verschijnen, en denk even om weg te rennen, maar bedenk me net op tijd.
Ik zie Levi uit de keuken komen en kijk naar beneden.
'Brave meid.' Hij trekt me de trap af en trekt me dan de keuken in. Hij geeft me een cracker en een glas water en duwt me op een kruk aan het keukeneiland. 'Eet en drink. Je hebt zo een klant. Moet ik je de regels uitleggen?' Ik bijt op mijn lip.
'Ja dus. 1, je doet wat de klant zegt. 2, je blijft braaf liggen of zitten in de gewenste houding. 3, je schreeuwt niet. 4, geen tranen. 5, je doet de klant geen pijn.' Hij pakt mijn kin. 'Begrepen?' Ik knik beduusd en Levi laat me weer los.
Ik eet snel verder en hoor de deurbel. Levi staat op en sist: 'blijf zitten.' Ik knik en wacht tot hij door de keukendeur loopt.
Ik pak mijn kans en sprint naar de achterdeur. Gelukkig, niet op slot. Ik ren naar buiten en hoor geblaf van een hond. Ik slik en kijk naar de grote, kwade hond die voor me staat.
'Fiddo, af.' De hond stopt met blaffen en gaat liggen. Ik haal opgelucht adem en draai me dan bang om. 'Ik zei het je toch, ontsnappen is onmogelijk.' Ik knik en Levi trekt me weer mee naar binnen.
Ik val over mijn voeten en wordt aan mijn haren weer overeind getrokken. Ik schreeuw het uit van de pijn en krijg een klap in mijn gezicht. 'Stil, slet.' Ik houdt op met schreeuwen, en zie een man van ongeveer 43 voor me staan. Hij grijnst.
'Kasper, ze is voor jou. Doe wat je wilt met haar. Je weet het: met condoom.'
De man, die blijkbaar Kasper heet, trekt me mee aan mijn arm. Ik kreun zacht van de pijn. 'Heb je er nu al zin in, meisje?' Ik schudt mijn hoofd.
'Nee, laat me los!' Ik probeer me los te rukken, wat niet lukt. Kasper zucht en tilt me over zijn schouder. Ik sla op zijn rug, totdat ik iets zachts onder me voel.
Kasper loopt terug om de deur op slot te doen en haalt de sleutel uit de deur, waarna die het in zijn broek doet. Hij grijnst weer en loopt traag naar me toe. Ik kruip bang achteruit.
Kasper lacht en ik kruip bang in elkaar. Meteen stopt hij met lachen en zucht hard. Hij loopt naar een kast, en haalt er een paar touwen uit. Ik schudt bang mijn hoofd en Kasper pakt mijn armen, die hij boven mijn hoofd pint en vastbindt aan het hoofdeinde.
Dan trekt hij mijn rokje en slipje uit en gooit het ver weg in de kamer. Hij pakt mijn voeten en bindt ze zo ver mogelijk van elkaar af vast. Hij kruipt bovenop me en trekt zijn shirt uit. Zijn bierbuik komt tevoorschijn en ik wendt mijn blik af.
'Niet zo mooi, slet?' Ik krijg een klap in mijn gezicht en slik.
'Sorry, meneer.' Zijn handen gaan over mijn buik naar mijn borsten en ik slik.
'Zo. Van wie heb jij dat geleerd? Omdat je zo vriendelijk bent, zal ik ook iets vriendelijker doen.' Met een ruk trekt hij mijn bh uit en betast gretig mijn borsten.
Hij gaat even van me af en trekt zijn broek en onderbroek uit. Hij doet een condoom om en gaat weer bovenop me zitten. 'Dit kan even pijn doen.'
Hij gaat hard in me en blijft hard stoten. Ik schreeuw het uit van de pijn, en Kasper kreunt hard.
Na een paar minuten van marteling, wat Kasper dus ziet als seks, vindt hij zijn verlossing en gaat van me af.
Hij trekt zijn onderbroek en broek weer aan en pakt de sleutel. Hij doet de deur van het slot en loopt weg.
Ik hoor hem beneden praten met Levi en dan voetstappen, en een deur die dichtvalt. Een seconde later komt Levi binnen en kijkt naar hoe ik lig. Dan grinnikt hij en loopt naar me toe.
'Goed gedaan, schatje. Je hebt goed verdient. De rest van de dag heb je vrij. Je mag naar beneden, maar niet naar buiten zonder mij. Vanavond heb je nog een klant.'
Hij maakt de touwen los en ik trek mijn benen tegen mijn borst aan. De tranen stromen over mijn wangen en ik snik zachtjes. Levi zucht.
'Ga douchen en kleedt je om in het setje. Dan kom je naar beneden en ga bij me op de bank zitten.' Levi verlaat de kamer en ik sprint de douche in. Ik draai de deur op slot en spring onder de douche.
Na het douchen kleedt ik me om in het setje. Zwart lingerie met rode kant, en een kort, dieprood broekje, dat net onder mijn kont uitkomt.
Ik slik en loop naar beneden, waar Levi al op de bank zit. Ik ga ver van hem af zitten en Levi zucht. 'Kom hier.' Ik schuif naar hem toe en hij slaat een arm om mijn schouders, die hij nonchalant laat liggen.
'Je bent van mij, schatje.'
Wow, 1126 woorden!
Love you all xxx wondergirl101
JE LEEST
adopted by Niall Horan *1
FanfictionRobine (17) zit al sinds haar elfde in het weeshuis. Samen met Natasha (18) deelt ze een kamer. op een regenachtige dag komt er een jongen met blond haar en blauwe ogen naar het weeshuis. Robine kan haar geluk niet op als de blondharige Niall Horan...