6

2.9K 125 12
                                    

Robine

Om half 10 gaat de deurbel. Niall doet open en even later komt er een blauwharig meisje binnen. Harry rent blij op haar af. 'Gemma!' En geeft haar een knuffel. Ik lach en als ze klaar zijn met knuffelen loopt ze naar me toe. 'Hi, ik ben Gemma, de zus van Harry.' 'Robine, en weet je zeker dat het geen Gummibal is?' Ze grinnikt.

'Je hebt de Iphone al gekregen?' Ik knik en laat hem zien. 'Staat er al wat op?' 'Whatsapp, twitter, Instagram en facebook.' Meteen pakt ze mijn telefoon en drukt op wat knopjes. Daarna geeft ze mijn Iphone terug en pakt haar eigen. Meteen verschijnen er twee meldingen. Één op Instagram, en één op twitter.

@Gemma_Anne_Styles volgt je.

Ik kijk haar lachend aan. Opeens krijg ik een heleboel meldingen. Ik kijk verschrikt naar mijn mobiel en zie allemaal nieuwe volgers op twitter en Instagram. Niall komt naast me staan met een bezorgde blik. 'Wat is er, Robine?' Ik wijs met een trillende vinger naar mijn telefoon. 'Oh dat. Dat zijn allemaal fans van ons.' Ik knik begrijpend.

'Robijntje, kom eens?' Ik loop naar de woonkamer, waar Louis en Harry zitten. Louis wenkt me en ik ga naast hem zitten. 'Wat is er?' 'Geef je Iphone eens?' Ik geef hem mijn Iphone en krijg hem dan terug. Harry en Louis pakken hun Iphone ook en meteen heb ik weer twee meldingen.

@Harry_Edward_Styles volgt je.

@Louis_Tomlinson volgt je.

Ik grinnik. 'Robine, kom je? Dan gaan we shoppen.' Niall loopt naar me toe en pakt zijn portemonee. '$500,- genoeg?' Mijn mond zakt open. 'Wat? Zoveel?' 'Oke dan, $1000,-.' Niall kijkt me lachend aan en geeft tien briefjes van $100,-. 'Dit is echt teveel!' 'Dan kan je ook nog naar de Starbucks.'

Gemma grinnikt en pakt mijn arm. 'Kom, dan gaan we.' Ik knik en loop mee. 'Wacht, Robine!' Niall rent achter ons aan en verbaasd blijf ik stilstaan. 'Je sleutel. De code van de poort is 3852.' Hij drukt een kus op mijn voorhoofd. 'Have fun!' Ik grinnik en loop de voordeur uit. We lopen naar de auto van Gemma en stappen in.

'Let's go to the city!' Ik grinnik en we rijden weg.

-

'Dit jurkje moet je echt kopen!' Ik kijk naar het lichtblauwe jurkje dat tot aan mijn knieën komt. Ik knik en loop het pashokje weer in. 'Wat moet je verder nog hebben?' Ik steek mijn hoofd om het gordijn. 'Lingerie.' Gemma knikt en loopt weg naar een rek. 'Welke maat?' Ik wenk haar, want ik ga het echt niet door de winkel schreeuwen. '75b.'

Gemma knikt en loopt weer naar het rek. Even later komt ze terug met een aantal setjes lingerie. Ze geeft het aan mij en ik kleedt me om in het lingerie. Ik kijk in de spiegel. Ja, dit is de goede.' Opeens krijg ik een appje.

Best-Daddy-ever:

Is het leuk met Gemma? De jongens en ik moeten zo naar de studio, wil je vragen of Gemma je daarheen wilt brengen?

Ik:

Ja is goed. Zie jullie daar.

Ik verander zijn naam in Niall en verander de andere namen ook in hun eigen namen. 'Ben je bijna klaar?' Ik zucht en kleedt me snel weer aan. 'Ja, ik kom al.' Ik loop de paskamer uit. 'Niall vroeg of we naar de studio kwamen.' Gemma knikt en ik pak al mijn spullen. We lopen naar de kassa en betalen de kleding.

We stappen de auto in en rijden naar de studio, waar we de jongens binnen zien zitten. 'Hee allemaal!' Zeg ik vrolijk en plof op Louis' schoot. 'Hee Robijn, leuke dag gehad met gummibal?' Ik grinnik en knik. 'Het was super!' Gemma knikt instemmend. 'Maar ik moet nu gaan. Bye Robine.' 'Bye!' Gemma loopt weg en Louis slaat zijn armen om me heen. Ik leun tegen zijn borst aan en zie dan een man aan komen lopen met zwart haar.

'Hallo, Paul Higgins.' 'Robine Horan.' Ik steek mijn hand uit en hij pakt hem aan. 'Komen jullie, jongens? We gaan beginnen.' De jongens knikken en we staan op. We lopen door de lange witte gangen en gaan door een deur met een kamertje achter een glas en een tafel met knoppen erop. De jongens lopen het kamertje in en ik plof neer op een stoel bij de knoppen. Paul drukt op een knop en begint te praten.

'Jongens, we beginnen met Steal my girl.' De jongens knikken en de muziek begint te spelen.

-

Als het lied is afgelopen, lopen de jongens weer terug. 'Hoe vond je het, Robine?' 'Het ging wel.' Niall's gezicht betrekt en ik grijns. 'Grapje! Het was geweldig!' Niall glimlacht en tilt me op. 'Mijn kleine meid!' Ik kijk hem quasi boos aan. 'Ik ben niet klein!' Niall zet me lachend neer en geeft me een knuffel.

'Sorry Robine! Kun je het me alsjeblieft vergeven?' Zegt hij dramatisch. Ik grinnik en knik met mijn hoofd. 'Ja, Niall.' Hij grinnikt ook en laat me weer los. 'Oke jongens, we zijn klaar voor vandaag. Jullie mogen gaan.' Louis rent juichend naar buiten en we kijken hem lachend na, waarna we achter hem aanlopen. We stappen het busje in van Niall en rijden weg.

Willen jullie ook nog hoofdstuk 4 lezen? Ik heb daar geen lezers op en wel op hoofdstuk 5.

Love you all xxx wondergirl101.

adopted by Niall Horan *1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu