Robine
'Louis? Waarom huil je?'
'Hij is dood!' Schreeuwt Louis huilend. Niall snelt zich naar hem toe en slaat zijn armen om zijn vriend heen.
'Wie is dood?' Ik ga nu ook naast Louis zitten en Lynn lijkt te ontwaken uit haar trance.
'Oh my god! Boobear, what's happened?!' Ze gaat voor Louis zitten en Louis kijkt haar raar aan.
'Wie is dat?'
'Lynn, maar vertel.' Dring ik door bij Louis.
'Bunny is dood.' Niall hapt geschokt naar adem en een traan verlaat zijn ooghoek.
'Nee! Niet Bunny!' Ze slaan hun armen om elkaar heen en beginnen hartverscheurend te huilen.
'Uhm... wie is Bunny?' Vraag ik verward. Lynn snapt er zo te zien ook niet veel van.
'Bunny is... was mijn konijn. Het was zo'n schattig knuffelbeestje. En nu is hij dood!' Louis begint weer te huilen.
Fijn, nu zitten we met twee volwassen mannen die huilen.
Ik zucht en vraag me af hoe ik ze weer vrolijk kan maken. Ik besluit Liam een appje te sturen.
Liam, help me! Kom hierheen, nu!
Ben er in een paar minuten! Wat is er?!
Leg ik zo uit. Dankje!
Een paar minuten gaat de deurbel en ik sprint naar de voordeur, met Lynn achter me aan. Ik trek de deur open en zie Liam staan, en hoor een geluidje achter me, dat klinkt als een ingehouden gil.
'Jij bent Liam Payne!' Liam kijkt haar raar aan.
'No shit, sherlock!' Ik grinnik en trek vervolgens Liam mee naar de woonkamer. Als zijn blik valt op de huilende Niall en Louis, kijkt hij me vragend aan. 'Wat is er gebeurd?'
'Bunny is dood!' Schreeuwen Niall en Louis tegelijk. Ik knik.
'Dat dus.' Ik trek hem weer de gang in. 'Hoe worden ze weer vrolijk?'
'Ga naar de supermarkt, koop wortels. Dan bel ik Nando's op voor kip.' Ik kijk hem raar aan. 'Go! Hier heb je geld.' Hij geeft me vijf euro en ik trek mijn jas van de kapstok, trek de flippende Lynn mee en loop de voordeur uit.
We rennen naar de supermarkt en speuren de hele supermarkt door naar wortels. We vragen het aan iemand die vakken aan het vullen is.
'Pardon, meneer?' De man draait zich om. 'Diego?!'
Hij grinnikt kort. 'Ja, goed gezien. Wat zoek je?'
'Wortels.' Hij knikt.
'Die liggen voorin de winkel.' Mijn mond vormt een geluidloze 'O' en we lopen snel naar de wortels.
'Kijk uit voor Diego, hij staat bekend als player.' Waarschuwt Lynn me. Ik kijk haar ongelovig aan.
'Serieus? Iedereen is tegen Diego.' Lynn haalt haar schouders op en we lopen met de wortels naar de kassa's.
Even later lopen we naar de uitgang en worden we verblindt door flitsen.
'Robine, hier!'
'Poseer eens voor ons!'
'Een handtekening?'
'Waarom heb je wortels bij je?'
'Wie is dat meisje?'
Ik kijk Lynn aan, die bang om zich heen kijkt. 'Rennen!' Ik pak haar hand en begin te rennen naar ons huis.
Eindelijk bij de poort aangekomen druk ik de code in. 3-8-5-2. De poort gaat open en we rennen snel naar binnen. Ik pak mijn sleutel en open de voordeur. 'Liam!' Ik ren de woonkamer in en zie Niall en Louis nog steeds huilen.
'Hier!' Komt er vanuit de keuken. Ik loop naar de keuken en zie Liam zitten aan de keukentafel, met een schilmesje voor hem. 'Geef me de wortels.' Ik gooi de zak met wortels naar hem toe en hij vangt ze behendig. Hij snijdt de kopjes eraf en doet de wortels in een bakje. 'Geef deze maar aan Louis.'
De bel gaat en Liam springt op en sprint naar de deur. 'Harry, je bent onze redding!'
'Oh my god! Harry Styles!' Ik hoor een plof en geef snel de wortels aan Louis.
'Carrots!' Hij begint vrolijk te eten en dan komen Harry en Liam binnen.
'Uhm... Robine? Je vriendin is flauw gevallen in de gang.' Zegt Liam tegen me.
'Kip! Nando's!' Schreeuwt Niall blij. Hij begint ook meteen te eten. Ik kijk ze raar aan.
Hoe kunnen ze zo snel van stemming wisselen?
Ik besluit het te laten voor wat het is en loop naar de gang. Lynn ligt bewusteloos op de grond en ik zucht.
Hoe krijg je een Directioner bij bewustzijn?
'Lynn. Harry wil je een knuffel geven.' Meteen schiet ze overeind en sprint naar de woonkamer.
'Harry! Hug!' Ik grinnik en loop ook de woonkamer in. Harry kijkt me vernietigend aan en probeert Lynn van zich af te duwen, wat niet lukt.
Twee updates vandaag, omdat jullie de beste lezers zijn die er bestaan!
Waarom?
Omdat ik #68 in fanfiction sta!
Ik begon spontaan te gillen en probeer nu dichterbij de top 10 te komen. Daarom zal ik deze dagen veel updaten, maar dat vinden jullie vast niet erg.
Love you all xxx wondergirl101.
JE LEEST
adopted by Niall Horan *1
FanfictionRobine (17) zit al sinds haar elfde in het weeshuis. Samen met Natasha (18) deelt ze een kamer. op een regenachtige dag komt er een jongen met blond haar en blauwe ogen naar het weeshuis. Robine kan haar geluk niet op als de blondharige Niall Horan...