Robine
Ik open mijn ogen en rek me uit. Ik kijk naast me, om te kijken naar Niall, maar hij ligt er niet. Ik kijk om me heen, maar hij is niet in mijn kamer. Ik kijk op mijn wekker. 09.03 uur. Ik besluit uit bed te stappen en een lekkere warme douche te nemen. Ik loop naar de badkamer en kleedt me uit. Ik draai de douche open en stap eronder. De warme stralen glijden over mijn lichaam en ik laat een genietende zucht horen.
Na tien minuten stap ik onder de douche weg en droog me af. Ik sla een handdoek om mijn lichaam en bind er een om mijn haren heen. Ik loop naar mijn inloopkast en pak een shortje en een hemdje. Ik kleedt me snel om en loop mijn kamer uit. Op de gang hoor ik stemmen van beneden. Snel loop ik de trappen af en zie Louis, Harry en Niall al aan tafel zitten.
'Goodmorning Robijntje.' Ik glimlach en ga naast Harry zitten. 'Goodmorning.' Ik pak een croissantje en leg er een plakje kaas op.
'Heb je nog een beetje kunnen slapen?' Ik kijk Niall aan en knik. 'Ja, dankje dat je bij me bleef.' Niall glimlacht warm. 'Geen probleem. Als je ergens mee zit, kun je altijd naar mij komen, ook al is het midden in de nacht.' Ik glimlach terug en geef hem een knuffel. 'Fijn om te weten dat je er altijd voor me bent.'
Ik stop mijn croissantje in mijn mond. Opeens hoor ik allemaal gebonk op de trap en staat Gemma kwaad in de keuken. 'Harry!' Oh oh. Harry kijkt verschrikt op en ik schuif een stukje van hem af. 'Waar is mijn mobiel?!' Harry schuift snel naar achteren en rent de woonkamer in, gevolgt door Gemma.
'Geef mijn mobiel terug!' Ik hoor Harry gillen en kijk vragend naar Niall en Louis, die bulderend van het lachen aan de keukentafel zitten. 'Zijn ze altijd zo?' Louis knikt.
JE LEEST
adopted by Niall Horan *1
FanfictionRobine (17) zit al sinds haar elfde in het weeshuis. Samen met Natasha (18) deelt ze een kamer. op een regenachtige dag komt er een jongen met blond haar en blauwe ogen naar het weeshuis. Robine kan haar geluk niet op als de blondharige Niall Horan...