(Wow hoofdstuk 30 alweer en 1.1k! Jullie zijn geweldig!)
Robine
Die avond zitten we in de tourbus richting het concert. De koffers zijn al ingepakt en liggen achter in de tourbus. We gaan na het concert naar Japan.
Lynn en Sabine zijn helemaal uitgerust en zijn de hele tijd bezig met de jongens.
Niet dat het anders kan, want er zijn verder alleen maar jongens hier.
Ik zit op mijn mobiel weer te appen met Dylan en Tyler.
(D: Dylan/T: Tyler/R: Robine)
D: hoe is het nu in het kippenhok?
T: tell us, girl!
R: haha. De jongens zijn rustig. Nou ja, hoe rustig ze kunnen zijn tenminste. Ze zijn de hele tijd aan het praten met Lynn en Sabine.
T: oke
D: ik moet even wat doen.
T: ik ook.
D: dude. Wij moeten samen wat doen.
T: i know.
R: klinkt spannend ;) spreek jullie zo wel weer dan.
T: tot zo! x
D:tot zo.
R: bye x
Oke, dat was raar. Normaal doen ze nooit zo kortaf.
Ik besluit er niet zoveel aandacht aan te besteden en berg mijn mobiel op.
Een paar minuten later stopt de bus en staat iedereen op. Het gegil wordt steeds harder en als we de bus uitstappen zien we allemaal flitsen van camera's. Niall komt dichterbij en zegt: 'loop maar alvast met Paul mee naar binnen, samen met Lynn en Sabine.' Ik knik en trek Lynn en Sabine mee naar buiten.
Buiten staat Paul al te wachten en meteen begint hij te lopen, met ons achter hem aan. Mensen beginnen te roepen, en te gillen.
'Robine, mag ik een handtekening?'
'Mag ik op de foto?'
'Mag ik een knuffel?'
Hier en daar geef ik wat handtekeningen, geef ik knuffels, of ga met mensen op de foto.
Na een poosje zijn we binnen en wachten we op de jongens, die met de andere beveiligers komen.
'Dat jij door die drukte kan komen.' Ik grinnik en kijk Sabine aan.
'Je went er aan.' Ze knikken beiden. 'Maar goed, dit kan wel even duren. Heb ik verder nog wat gemist?'
Gelijk beginnen ze me de nieuwste roddels en feitjes te vertellen.
'Kimberly heeft met Cole.' Vertelt Lynn me.
'Wacht even, wie is Kimberly en wie is Cole?'
'Kimberly is dat blonde meisje uit onze klas, met die kilo's make-up op haar gezicht. En Cole is die lichtbruin harige jongen met een mysterieus verleden uit de derde klas.' Ik knik begrijpend.
'En mevrouw Kulder is bevallen van Lili.' Ik glimlach.
'Oh, en Diego heeft met Serena.' Mijn ogen worden groot.
'Serena? Welke Serena?'
'Serena Adams, hoezo?' Lynn's ogen lichten kort op, als teken dat ze het begrijpt.
'Dat is mijn zusje.' Op dat moment komen de jongens binnen en lopen we verder naar onze kamer. Lou staat daar al te wachten, en als ze ziet dat er wat met me is, trekt ze me in een knuffel.
'Wat is er aan de hand?' Fluisterd ze in mijn oor.
'Ik vertel het je zo wel.' Ze knikt en laat me los.
JE LEEST
adopted by Niall Horan *1
FanfictionRobine (17) zit al sinds haar elfde in het weeshuis. Samen met Natasha (18) deelt ze een kamer. op een regenachtige dag komt er een jongen met blond haar en blauwe ogen naar het weeshuis. Robine kan haar geluk niet op als de blondharige Niall Horan...