14

2.2K 100 16
                                    

Robine

De auto stopt voor een grote poort en Niall typt de code in. 'Het is dezelfde code als die van ons. Net zoals alle anderen.' Ik knik. 3852.

Niall stopt de auto op de oprit en Harry komt naar buiten gerend. Hij doet mijn deur open en trekt me uit de auto.

'Wow! Rustig, dude! Robine hoeft niet kapot!' Harry trekt zich er niks van aan en sleept me mee naar binnen.

'Robine, please. Je moet me helpen! Ik heb alles geprobeerd.' Ik glimlach bemoedigend naar hem en hij bijt op zijn lip.

'Waar is haar kamer? En geef me een bak chocolade-ijs!' Harry kijkt me vragend aan, maar loopt dan naar de keuken om een bak chocolade-ijs te halen, met twee lepels.

Harry loopt me voor naar boven, waar ik uit een kamer gedempte snikken hoor. Harry klopt zacht op de deur. 'Flikker op Harry!'

Wat een liefde...

Ik klop nu ook zacht op de deur en duw Harry aan de kant. 'Opdonderen, Harry!'

'Gemma? Mag ik binnenkomen?'

'Robine?'

'Ja. Ik ben het. Mag ik binnenkomen?'

Ik wacht geduldig op antwoord, wat niet lang duurt. 'Ja, tuurlijk.' Ik open de deur en pak de bak chocolade-ijs en de lepels. Ik stap de kamer in en druk de deur weer dicht.

Gemma ziet de bak ijs in mijn handen en rent op me af. 'Je bent mijn redding! Dankje Robine! Je bent geweldig!'

Ik glimlach en ga op haar bed zitten. Gemma gaat naast me zitten en opent de bak met ijs. Ze geeft mij een lepel en neemt er zelf ook een.

We eten de bak leeg en zetten daarna de lege bak weg. 'Dus... hoe heette hij en wat is er gebeurd?'

'Jeremy, en hij heeft me gedumpt via de sms. Hij zei dat hij iemand anders leuker vond.' Haar stem breekt aan het einde.

Ik sla mijn armen om haar heen en zie tranen over haar wangen lopen. 'Shh, hij is het niet waard. Het is een dikke lul! Hij heeft het uitgemaakt via de telefoon, niet eens in het echt.'

Gemma glimlacht en ik lach terug. 'Zullen we een film kijken?' Ik knik blij. 'The Fault In Our Stars?' Ik knik nu nog harder.

Gemma loopt naar de tv en zet Netflix aan. Ze zoekt The Fault In Our Stars op en zet het aan.

Niall

'Harry, je moet me helpen.'

Harry kijkt me vragend aan. 'Wat is er, bro?'

'Robine heeft vandaag op de universiteit een jongen ontmoet. En ik vertrouw die jongen niet echt.'

Harry neemt een slok van zijn cola. 'Hoe ziet hij eruit? En hoe heet hij?'

Ik denk even na. 'Volgens mij zwart haar en bruine ogen. En hij heet Diego.'

adopted by Niall Horan *1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu