29

1.9K 82 3
                                    

Robine

De weken na het eerste concert gingen best snel voorbij. Het is nu al de 4e week. En de tour duurt 6 weken, waarna de jongens 2 weken pauze hebben, en dan weer 6 weken weg moeten.

Mijn huiswerk is al gemaakt, net zoals de proefwerken. Paul heeft ook een paar antwoordbijlagen gekregen, en heeft de proefwerken nagekeken. Op alle proefwerken had ik een ruim voldoende, wat volgens Paul bijna onmogelijk was.

Elke dag zit ik een uur lang in een stille ruimte te studeren. En ik heb mijn huiswerk al ver vooruit gemaakt, en ken bijna alles wat ik moet weten voor komende proefwerken.

Elke keer als ik een proefwerk maak, worden er camera's op mijn werk en in de ruimte geplaatst, zodat mevrouw Overdijk zeker weet dat ik geen antwoorden krijg van Paul.

Maar natuurlijk is deze tour ook handig voor mijn praktijk-examen. Ik studeer voor visagiste, en ik help Lou elke keer met de make-up of het haar van de jongens. Dus ik krijg steeds meer ervaring.

Maar goed, dat allemaal even terzijde. Vandaag komen Lynn en Sabine. Ik heb ze al verteld dat ik een zusje heb, waarvan ik niet wist dat ik haar had.

'Robine, ben je klaar? We moeten zo vertrekken naar het vliegveld.' Ik knik en loop naar Niall toe. We lopen samen naar de parkeerplaats en lopen naar de gehuurde zwarte auto, met geblindeerde ramen. Niall stapt in achter het stuur en ik ga naast hem zitten.

We rijden naar het vliegveld, wat maar 10 minuten rijden is vanaf ons hotel. We zitten nu in Spanje. Vanavond hebben de jongens weer een concert, en Lynn en Sabine gaan ook mee.

'Heb je al zin om je vrienden weer te zien?' Ik knik snel.

'Tuurlijk. Ik heb ze echt gemist.' Niall grinnikt.

'Dat begrijp ik.' Ik kijk weer naar buiten en geniet van het landschap.

-

'We zijn er.' Ik knik en we stappen tegelijk uit. Gelukkig is het vroeg, en is er geen paparazzi op het vliegveld. Het enige waarvoor we moeten oppassen, zijn fans.

We lopen naar de ontvangsthal en zien dat het vliegtuig binnen 2 minuten zal landen. Ik plof neer op een bankje en Niall gaat naast me zitten.

Na 2 minuten zie ik dat het vliegtuig is geland en staan we op. We lopen naar de plek waar ze uitkomen en wachten daar. Er staan al meerdere mensen te wachten, maar gelukkig geen fans.

Even later lopen de twee vermoeide meiden naar ons toe. Ik geef ze beiden een knuffel en ze knuffelen me terug. Ik grinnik kort.

'Moe, dames?' Vraagt Niall, die achter me staat. Lynn en Sabine knikken en Sabine loopt naar hem toe.

Sabine heeft Niall eigenlijk nog niet ontmoet. En de andere jongens ook niet.

'Hallo, ik ben Sabine.' Ze steekt haar hand uit.

'Niall Horan.' Ze knikt.

'Weet ik. Groot fan.' Het verbaasd me dat ze niet aan het fangirlen is, net zoals Lynn bij de eerste ontmoeting. Maar ze zullen wel moe zijn.

'Laten we gaan. Jullie willen vast slapen.' Ze knikken allebei en ik grinnik weer. Niall pakt de koffers over en met z'n allen lopen we weer naar de auto.

Meteen als de auto vertrekt, hoor ik hoe de meiden in slaap vallen. Ik grinnik weer en zeg: 'slaaplekker.'

Het enige antwoord is gesnurk.

adopted by Niall Horan *1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu