28

1.9K 83 0
                                    

Harry

Na het concert lopen we backstage. Lou en Paul zitten tevreden op de bank en Louis ploft meteen neer op de bank.

Niall kijkt zoekend rond. 'Waar is Robine?' Lou kijkt verbaasd op.

'Ze liep opeens weg. Volgens mij ging haar mobiel af.' Niall ademt snel in en uit en ik loop naar hem toe.

'Niall, rustig. Er is niks aan de hand, oke?' Ik wendt me tot Lou. 'hoelang is ze al weg?' Lou kijkt op haar horloge.

'2 uur.' Niall ademt nog sneller.

'Niall, rustig. We gaan haar zoeken, oke?' Hij knikt en ik hoor zijn ademhaling langzamer worden.

We lopen de kamer uit en sprinten dan de gangen door. We blijven rennen, tot we bij een splitsing komen.

'Jij gaat links, ik rechts.' Ik knik instemmend en ren naar links.

Na een paar minuten rennen val ik over iemand heen en kom ik met een klap tegen de grond. 'Au.' Mompel ik en kom overeind. Ik kijk om me heen om te zien over wie ik heen viel en zie Robine ineengedoken zitten.

'Robine?' Robine snikt zacht en kijkt langzaam op. 'Wat is er?' Ik ga naast haar zitten en sla mijn armen om haar heen. Ze slaat haar armen strak om mijn lichaam heen en drukt haar gezicht in mijn shirt. Ik maak sussende geluiden en wrijf over haar rug heen, om haar te kalmeren.

'Robine!' Niall vliegt door de gang heen en zakt meteen op de grond. 'Wat is er gebeurd?' Robine kijkt op en slaat vervolgens haar armen om Niall heen.

'W-weesh-huis... z-zusje...' stottert ze. Niall kijkt haar niet-begrijpend aan en slaat dan zijn armen om haar heen.

'Haal rustig adem en leg het dan uit.' Zegt Niall zacht. Ze haalt happerend adem en na een paar minuten is ze rustiger.

'Ik wil naar huis.' Niall kijkt me aan en ik haal mijn schouders op. 'Ik wil slapen.'

'We gaan zo weg.' Zegt Niall weer zacht. 'Kom, dan gaan we naar de rest.'

Robine schudt haar hoofd. 'Ik wil niet opstaan.' Niall zucht en tilt haar op.

'Beter?' Ze knikt en legt haar hoofd tegen Niall's schouder. Niall begint te lopen en ik loop hun achterna.

Na een paar minuten lopen we onze kamer binnen en meteen krijgen we bezorgde blikken naar ons toegeworpen. Niall schudt kort zijn hoofd en iedereen knikt begrijpend.

'Iedereen klaar om te gaan?' Iedereen knikt en staat op. We lopen naar de tourbus en stappen in. Inmiddels is Robine in slaap gevallen.

In de armen van Niall.

Niall

Ik leg Robine op de bank neer en ga naast haar zitten. Ik leg haar hoofd op mijn schoot en streel haar haren.

Na een paar minuten opent ze haar ogen en ik zie weer tranen ontstaan. Ik maak sussende geluiden en zeg zacht: 'rustig maar. Zeg het als je er klaar voor bent.' Ze knikt en sluit haar ogen.

'Ik ben er klaar voor.' Ik knik en kijk de tourbus rond.

'Wil je het nu vertellen, of wil je het alleen aan mij vertellen?' Ze schudt haar hoofd.

'Het is fijner om het 1 keer te vertellen.' Ik knik begrijpend en de jongens kijken ons aan. Louis komt bij ons zitten en kijkt naar Robine. Ze zucht en begint te vertellen.

'Ik werd gebeld door Stefanie, van het weeshuis. Ze... vertelde me dat ik een zusje heb. Serena Adams. Ze schijnt dicht bij ons in de buurt te wonen.' Mijn ogen worden groot.

'Ik dacht dat je enigst kind was.'

Robine haalt haar schouders op. 'Dat dacht ik ook.'

adopted by Niall Horan *1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu