Robine
Ik wordt wakker van een klik-geluidje. Ik open chagrijnig mijn ogen en zie Louis, Harry en Liam lachend voor me staan.
'Waar kijken jullie naar?' Ze zijn meteen stil en kijken elkaar aan.
'Naar hoe schattig jullie slapen.' Zegt Louis. Ik steek mijn middelvinger op en Louis kijkt me geschokt aan.
'Pas maar op! Ik pak je!' Ik spring uit mijn stoel en ren het vliegtuig door, gevolgd door Louis. Ik begin te gillen en zie Paul staan. Ik pak hem bij zijn bovenarmen en gebruik hem als schild.
'Bescherm me, kingkong zit achter me aan!' Paul draait zich naar me om en kijkt me raar aan.
'Dat is Louis Tomlinson, voor het geval je dat nog niet wist.' Ik rol met mijn ogen en ren weg, met Louis weer achter me aan. Ik gil weer en zie Niall staan, die de slaap uit zijn ogen wrijft. Ik gebruik nu Niall als menselijk schild en gil weer.
'Bescherm me! Louis wil me vermoorden!' Niall slaat zijn armen beschermend om me heen en ik verstop me in zijn shirt.
'Louis, laat mijn dochter met rust, jij maffe aap.' Ik grinnik.
'Maar... maar zij stak de middelvinger naar me op.' Zegt Louis als een klein kind die smeekt om een snoepje, maar dat niet mag.
'Is dat waar, Robine Horan?' Ik knik. 'Dat mag niet. En weet je wat ik ertegen doe?' Ik schudt mijn hoofd. 'Je krijgt... de... kieteldood!'
Niall begint me te kietelen en ik val gillend van het lachen op de grond. 'Louis, help!' Schreeuw ik. Maar Louis begint me nu ook te kietelen. 'Hazza!' Harry probeert Niall en Louis van me af te trekken, wat niet lukt.
'Liam, help me!' Schreeuwt Harry, alsof zijn leven er vanaf hangt. Liam helpt Harry en nu komen beide jongens wel van me af. Ik verstop me achter de tafel en maak me zo klein mogelijk.
'Jongens, gedraag je!' Iedereen staat stil en kijkt verschrikt naar de deuropening naar het 'crew-gedeelte' van het vliegtuig, waar Paul staat. 'We hebben nog 8 uur vliegen te gaan, en jullie doen al gek na 4 uurtjes.' De jongens kijken naar beneden en ik sta voorzichtig op. Paul kijkt naar mij. 'Ga jij je huiswerk maar even maken. Je hebt binnenkort een proefwerk van Engels, en wij hebben alle proefwerken gekregen die jij binnen de tour zou krijgen. Wij moeten zorgen dat je in een aparte ruimte zit, wanneer je het proefwerk hebt, en we moeten zorgen dat je je boeken dan niet hebt.' Ik knik en Paul geeft me mijn koffer met boeken.
De belangrijkste koffers mochten in het vliegtuig, en de rest zit goed opgeborgen. Ik pak mijn Engels boeken en leg hem op de goede bladzijde. Ik begin de woordjes en zinnen te leren, en voel dat er iemand naast me komt zitten.
'Lukt het?' Ik knik en kijk op. Niall kijkt met me mee. 'Ben je goed in Engels?' Ik haal mijn schouders op.
'Wat is goed?' Niall lijkt even na te denken.
'Als je elke keer boven de 6.5 haalt?' Ik knik.
'Dan wel. Vaak zit ik tussen de 7.5 en de 10.' Niall's ogen worden zo groot als schoteltjes.
'Wow. Dat is echt goed!' Ik knik en probeer me weer te concentreren, wat nu niet meer lukt.
'Niall? Kun je weer weg gaan? Ik kan me niet concentreren.' Niall schudt zijn hoofd en pakt mijn boeken. 'Niall!'
Niall rent achter de jongens en ik probeer achter hem aan te rennen, maar wordt tegengehouden door de jongens.
'Je hebt wel een pauze verdient, Robine.' Zegt Louis tegen me, en de anderen knikken instemmend. Ik zucht, wetend dat hun tegenspreken toch niet gaat helpen om mijn boeken terug te krijgen.
'Goed dan. Tien minuten, en geen seconde langer.' De jongens juigen en springen in het rond. Ik rol mijn ogen.
'Stelletje maffe oerang-oetans.'
Zo, weer een update. Wie geniet er van dit warme weer? Ik half. Ik hou van de zon, maar niet als het zó warm is. En de volgende dagen wordt het nog warmer...
Maar goed, als dit hoofdstuk flut is, sorry daarvoor. Ik schrijf een beetje van me af op dit moment. Misschien dat ik het nog wel vertel, maar ik moet eerst alles een beetje op een rijtje krijgen.
Ach, ik zeg het gewoon meteen.
Mijn vader heeft in 2012 een ongelun gehad met een maaiboot. Hij gleedt uit over de waterkant en greep in het mes, waar geen beschermingskap op zat. Zijn pezen zijn doorgesneden door het mes. Hij kreeg pijnstillers, waardoor hij nu 4 hartoverslagen heeft. Zijn bloeddruk is nu ook veel te hoog. Maar nu moet hij zondag tot dinsdag naar het ziekenhuis, en kan hij waarschijnlijk niet naar mijn optreden komen kijken volgende week zaterdag.
Zo, nu weten jullie dat ook. En dit is niet omdat ik medelijden wil hebben ofzo, maar gewoon omdat ik hier mee zit, en anders niet goed kan schrijven.
Btw, wie gaat er naar de havendagen in Coevorden? Ik moet om half 4 optreden.
Love you all xxx wondergirl101
JE LEEST
adopted by Niall Horan *1
FanfictionRobine (17) zit al sinds haar elfde in het weeshuis. Samen met Natasha (18) deelt ze een kamer. op een regenachtige dag komt er een jongen met blond haar en blauwe ogen naar het weeshuis. Robine kan haar geluk niet op als de blondharige Niall Horan...