18

2.1K 97 5
                                    

Robine

Ik zucht en luister naar de klanken van 18. Ik kijk om me heen en merk op dat dit best een grote ruimte is. Ik sluit mijn ogen en laat me weer naar achteren vallen.

Iemand schudt me heen en weer en ik trek een dopje uit mijn oor. Niall kijkt me aan en glimlacht. Ik glimlach terug.

'Kom je mee?' Ik knik en loop achter hem aan.

Maar, we lopen niet naar de uitgang.

'Uhm... Niall? Waar gaan we naartoe?' Hij draait zich om.

'Naar de interview-ruimte. Ik maak je bekend voor de wereld, voordat de paparazzi je bestempeld als 'mijn vriendin'.' Mijn ogen worden groot en langzaam komen de woorden binnen.

'Verwacht niet dat ik veel ga zeggen. Ik ben als de dood voor camera's.'

'Na een paar minuten heb je niet meer door dat de camera's er zijn.' Belooft hij me. Ik rol mijn ogen.

'Ja, vast.' We komen in een ruimte, waar de jongens zitten en nog een andere man. Er staan drie camera-mannen en twee geluidsmannen. Ik kijk bang om me heen en voel Niall's hand op mijn onderrug.

Hij begeleidt me naar een stoel en gaat naast me zitten. De man glimlacht naar me, en ik glimlach nerveus terug. 'Goedemiddag, Robine. Ik ben James Corden.'

'Goedemiddag.' James wendt zich weer tot de jongens.

'Nou, jongens. Wat is Robine voor jullie?'

Harry neemt het woord. 'Voor Louis, Liam en mij, is Robine als een zusje.'

'En voor Niall?'

'Robine is mijn dochter. Ik heb haar twee weken geleden geadopteerd. Het was één van de beste momenten van mijn leven.' Hij kijkt me lachend aan, en ik lach terug naar hem.

'En, Robine. Hoe vindt je het bij Niall?'

Ik kijk James aan. 'Toen ik in het weeshuis zat, had ik nooit kunnen verwachten dat ik geadopteerd zou worden. Ik ben namelijk al 17. Toen Niall langskwam, dacht ik dat hij voor één van de jongere kinderen zou gaan, maar hij ging voor mij. Mijn geluk kon niet op, en er lijkt geen einde aan te komen.' Ik glimlach naar Niall. 'Hij is net zo goed als mijn echte vader, hoewel hij al jaren dood is.' Ik kijk weer naar James.

'Prachtige woorden, Robine. En, jongens. Hebben jullie al zin in de tour?'

Louis begint te praten. 'Ja, we hebben er echt superveel zin in! We hopen ook weer oude fans te zien en leuke meets and greets te hebben.' De jongens knikken instemmend.

'Bedankt jongens, en Robine natuurlijk. Ik wens jullie nog een leuke tour toe en fijne dagen nog.' De jongens staan op en ik volg hun voorbeeld. We geven James nog een hand en lopen terug naar onze kamer.

'Goed gesproken, Robine.' Niall slaat zijn arm om mijn schouders en kijkt me blij aan.

Ik glimlach weer naar hem en pak mijn tas van de grond. We lopen naar de auto. Ik zet mijn tas op de achterbank en stap zelf ook in. Niall zat al en start de auto, waarna hij wegrijdt.

adopted by Niall Horan *1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu