Robine
De bus begint te rijden en ik plof naast Luke op de bank neer. Hij slaat een arm om me heen en ik leun tegen hem aan.
'Wanneer was de laatste keer dat je je hebt gesneden?' Vraagt hij zacht.
'Woensdag.' Zeg ik zacht terug. (A/N: het is nu zaterdag) Ik kijk naar Luke, die tranen in zijn ogen krijgt.
'Toen was je toch al terug?' Ik knik langzaam. 'Waarom?'
'I-ik...' Begin ik, maar ik kom niet verder. Ik begin te huilen, en Luke drukt me stevig tegen hem aan. 'Ik... verdien pijn!' Zeg ik hard.
'Nee, Robine. Dat verdien je niet. Je verdient het om gelukkig te zijn. Niet om verdriet te hebben.'
'Maar ik ben niks waard.' Zeg ik hard.
'Wie heeft je dat wijsgemaakt?!' Vraagt Luke kwaad. Ik schrik. 'Sorry.' Ik bijt op mijn lip en slik. 'Was het Levi?' Ik knik langzaam.
'Ja.' Zeg ik zachtjes.
'Als ik hem te pakken krijg, dan is hij niet meer zeker van zijn leven!' Roept Luke uit. Ik schrik en schuif van hem weg.
'Luke...' Mompel ik zacht, terwijl ik weer tranen in mijn ogen krijg.
'Sorry.' Mompeld hij terug. Michael komt naast me zitten en slaat zijn armen om me heen als hij ziet dat ik heb gehuild en bang om me heen kijk.
'Shh, rustig.' Kalmeert hij me. Ik laat me tegen hem aan zakken en zucht diep. Ik kijk naar Luke, die ook naar mij kijkt.
'Ik wil naar bed.' Mompel ik, terwijl ik opsta. Ik loop naar achteren en pak mijn slaapkleding. Ik kleedt me om in de badkamer, en stap daarna in één van de twee lege bedden.
Ik sluit mijn ogen en hoor Luke en Michael nog praten. Even later deukt het matras naast me in en verschrikt kijk ik op. Luke glimlacht naar me.
'Mag ik naast je komen liggen?' Ik knik en sluit mijn ogen weer. Ik voel hoe Luke over me heen kruipt en achter me gaat liggen. Vervolgens slaat hij een arm om me heen, en trekt me stevig tegen zich aan.
'Slaap lekker, princess.'
'Slaap lekker.'
-
'Robine, wake up. We zijn bij het hotel.' Met die woorden wordt ik wakker gemaakt. Ik mompel wat en draai me om.
'Laat me slapen.' Mompel ik nu duidelijker en draai me om. Ik hoor gegrinnik.
'Dan maar op een andere manier.' Ik voel twee armen onder mijn lichaam en dan wordt ik de lucht ingetild. Ik leg mijn hoofd tegen Luke's schouder en laat me ontspannen.
Even later legt Luke me op een zacht matras en komt weer naast me liggen. 'Dankje.' Mompel ik, waarna ik weer in een diepe slaap val.
-
Ik open mijn ogen en rek me uit, voor zover dat wil met een slapende Luke Hemmings naast je. Ik zucht en laat me weer vallen in het matras.
Luke is echt schattig als hij slaapt. Zijn haren vallen langs zijn gezicht, en zijn mond hangt iets open.
Ik breng mijn hand naar zijn gezicht en wrijf een plukje haar uit zijn gezicht. Hij glimlacht en opent zijn ogen. 'Goodmorning, princess.'
Ik glimlach terug en hij trekt me stevig tegen hem aan. Hij drukt zijn lippen op mijn voorhoofd en laat me dan weer los. Hij stapt uit bed. 'Blijf even zitten, alsjeblieft? Ik wil je wat geven.' Ik kijk hem vragend aan en ga op de rand van het bed zitten.
Luke loopt de kamer uit en komt even later terug met een klein doosje. Hij gaat op één knie voor me zitten en ik kijk hem verbaasd aan.
'Lieve Robine, we hebben nu al heel veel meegemaakt. Goede dingen, slechte dingen, verdrietige dingen, blije dingen, noem zo maar op. Je bent veel voor me gaan betekenen, en ik hoop dat hetzelfde voor jou geldt.' Hij neemt even pauze en opent het doosje. Een prachtige ketting komt tevoorschijn, met een klein, roze diamantje in de vorm van een hartje. 'Lieve Robine, wil je mij de gelukkigste jongen op de wereld maken, en mijn vriendin worden?'
In spanning zit hij te wachten op mijn antwoord, die hij al best snel krijgt.
Ik vlieg hem om zijn nek en hij valt van schrik achterover. 'Natuurlijk wil ik dat!' Roep ik blij. Hij kijkt me gelukkig aan en drukt zijn lippen dan op de mijne. Ik zoen hem terug en voel zijn handen op mijn heupen. Ik plaats mijn handen in zijn nek en voel zijn tong tegen mijn lippen.
Ik open mijn lippen en Luke's tong schiet naar binnen. Onze tongen vinden elkaar en draaien om elkaar heen.
Awh, wat een cuties. Shipname voor Luke en Robine? De leukste krijgt een rol in dit boek, en ook gelijk in het vervolgboek.
Dit was het laatste hoofdstuk. Zoals ik al in het vorige deel zei: er komt nog een dankwoord en een deel waarin het vervolg in staat. Ik weet nog niet wanneer het vervolg online staat, maar ik probeer het nog deze week te doen.
Love you all xxx wondergirl101
JE LEEST
adopted by Niall Horan *1
FanfictionRobine (17) zit al sinds haar elfde in het weeshuis. Samen met Natasha (18) deelt ze een kamer. op een regenachtige dag komt er een jongen met blond haar en blauwe ogen naar het weeshuis. Robine kan haar geluk niet op als de blondharige Niall Horan...