34

1.7K 80 1
                                    

Luke

Verbaasd kijk ik naar de zwarte Mercedes die hard wegrijdt. Was dat Robine?

Ik loop naar de duinen en kijk rond. Nee, ze is nergens. Het enige wat ik zie, is een gitaar, en een brief. Verbaasd raap ik de spullen op en loop weer naar binnen. Ik loop bij de kamer van One Direction naar binnen en ze kijken verbaasd op.

'Luke, jullie kamer is hiernaast.' Zegt Paul tegen me.

Niall duwt Paul aan de kant en snelt naar me toe. 'Dat is de gitaar van Robine!' Hij trekt de gitaar uit mijn handen en een traan verlaat zijn oog. 'Ik had haar niet alleen moeten laten gaan. Wat is er gebeurd, Luke?'

Ik haal mijn schouders op. 'Ik zou graag willen dat ik je het kon vertellen, maar helaas weet ik het niet.' Niall zakt neer op de grond en staart naar de gitaar van Robine. Ik zak naast hem neer. 'Het enige dat ik weet, is dat er een zwarte Mercedes weg reed, en dat Robine mijn naam riep.' Ik geef de brief aan Niall. 'Dit lag naast haar gitaar.'

Niall scheurt de brief open, en zijn ogen vliegen over de regels. Zijn ogen worden steeds groter. Aan het einde van de brief, slaat hij zijn hand voor zijn mond en laat de brief zakken.

Ik pak de brief over en lees het door.

Als jullie Robine ooit nog terug willen zien, moeten jullie 1 miljoen komen brengen in een koffertje. Haal er geen politie bij, anders is Robine er geweest.

L.

L. Levi!

Ik geef de brief door aan Louis, die hem snel doorleest, en dan doorgeeft aan Lynn, die het doorgeeft aan Sabine, die het weer doorgeeft aan Harry, en die geeft het weer door aan Liam.

'We moeten haar redden!'

'Hoe doen we dat?!'

'Wie is L.?!'

'Wat gebeurd er met haar?!'

'Waar zit ze?!'

Iedereen schreeuwt door elkaar en ik hoor voetstappen achter me. Ik kijk om, en zie Ashton, Michael en Calum staan. Ze kijken me vragend aan en Liam geeft hen de brief. Hun ogen worden groot en ze lopen verder de kamer binnen.

Opeens gaat mijn mobiel af en ik loop de gang op. Een onbekend nummer?

'Hallo?'

'Is dit Luke? Luke Hemmings?' Ik knik.

'Ja? Met wie spreek ik?'

'Jullie kennen me als L.'

'Levi...'

'Zozo, speurneus. Daar ben je snel achter. Sta je bij de anderen?'

'Nee.' Ik loop naar de rest toe.

'Zet hem op de speaker.' Ik doe wat hij zegt en zet hem op de speaker.

'Je staat op de speaker. Zeg maar wat je te zeggen hebt.'

'Gaan jullie akkoord met het bedrag?'

Ik kijk de jongens aan en opeens begint Niall te schreeuwen. 'Laat haar gaan, mislukte aardappel!'

'Nounou. Een beetje vriendelijker mag wel hoor. Ik kan zo haar mooie nekje doorsnijden hoor.' Op de achtergrond hoor ik geschreeuw. 'Pap! Help!' Een harde klap volgt en Levi sist: 'houdt je bek, slet.'

'Ze is geen slet!' Schreeuwt Louis nu.

'Dat is ze wel. En nu gaan jullie luisteren naar mij. Ik bepaal de plek, en de tijd. En jullie komen met 2 mensen. Verder geen politie of wat dan ook. Doen jullie dat wel, dan zal het voor Robine niet goed aflopen.' Robine gilt en dan wordt de verbinding verbroken.

adopted by Niall Horan *1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu