Alternatif 38.Bölüm

365 27 25
                                    

Bu bölümün neredeyse hepsinde Sope var. Aranızda Sope shiplemeyen varsa okumayabilir.

.

.

Özel, Alternatif 38.Bölüm

Bangtan, ayrı geçirdikleri zamanı telafi etmek için Hoseok'un evinde toplanıp, pijama partisi yapmaya karar vermişti. Tüm her şey mükemmeldi. İçecekler, yiyecekler, müzikler. Kahkahalar tüm evde yankılanıyordu. Mutlu eden bir atmosfer hâkimdi evde. Hoseok hariç hepsi de halinden memnundu.

Hoseok'un huzursuz oluşunun sebebi Yoongiydi. Yoongi, abisiyle buluşacağını, onlara sonradan katılacağını söylemişti ama en fazla bir saat geç kalırım diyerek giden Yoongi gece yarısı olmasına rağmen hala gelmemişti. Yoongi'yi defalarca aramasına rağmen ulaşamamıştı da. İçindeki huzursuzluk bu yüzden büyüyordu.

Hoseok oflayıp saatine baktı. En son baktığı zaman üzerinden sadece bir dakika geçmişti. Bir daha ofladı Hoseok. Zaman geçmiyordu.

Taehyung'dan yükselince ona doğru döndü. Diğerleri gibi o da salonun bir köşesine sızmıştı. Hepsinin yüzünde huzurlu bir ifade vardı. Hiç değilse bu gece onlara iyi gelmişti.

Hoseok, hepsini zorlukla kaldırıp önceden hazırlanmış yataklara yatırdı.

Namjoon'u yatağa yatırırken Namjoon, gözleri kapalı "Yoongi hyung geldi mi," diye sordu.

"Geldi, salonda."

Namjoon, gözlerini açıp Hoseok'a baktı. "Ne zaman geldi, ben niye duymadım sesini?"

"Çok olmadı. Hadi yat Namjoon. Çok sarhoşsun."

"İyiyim ben." Namjoon, yerinden kalkmaya çalıştı ama Hoseok, onu ittirip kalkmasına izin vermedi.

"Namjoon, sarhoşsun. Hem Yoongi de yorgunmuş uyuyacak o da."

Namjoon, dudaklarını büzüp Hoseok'a dikkatle bakmaya çalıştı. Alkolün etkisiyle pek başarılı olamıyordu. "Sorun yok değil mi Hoseok?"

"Uyu Namjoon."

"Hoseok?"

"Boşuna kuruntu yapıyorsun. Hadi uyu."

Namjoon, yüzünü kaşıyıp gözlerini kapattı. Çok geçmeden uyuyakalmıştı.

Hoseok, derin bir nefes verdi. Herkes yatağında derin bir uykudaydı ama onun için gece, uzun olacak gibi duruyordu.

Etrafı toplamak için salona geçtiğinde masadaki telefonun titrediğini gördü. Hemen eline aldığında ekranda Yoongi'nin adı vardı.

"Yoongi?"

"Merhaba, Hoseok, ben Yoongi'nin abisi Geumjae."

"Ah, merhaba hyung. Yoongi nerede, iyi mi?"

"Pek değil." Geumjae sıkıntıyla nefesini verdi. "Buraya gelebilir misin?"

"Tabii gelirim de hyung bir şey yok değil mi?"

"Endişelenmeni gerektirecek bir durum yok Hoseok. Yoongi çok sarhoş oldu sadece, zapt edemiyorum. Senin adını sayıklıyor sürekli, gelmezsen gitmeyecekmiş."

Hoseok, istemsizce gülümsedi. "Konum at hyung. Geliyorum hemen."

Geumjae, telefonu kapatırken Hoseok, elinde telefonla hareket etmeden aynı yerinde duruyordu. Ne olduğu hakkında bir fikri yoktu ama Hoseok Yoongi'nin buraya gelmesini engelleyen, sarhoş eden büyük bir şeyin yaşandığının farkındaydı.

Geumjae'den mesaj geldiğinde Hoseok, arabasının anahtarını alıp evden dışarı çıktı. Diğerlerini evde yalnız bıraktığı için içi rahat değildi ama Yoongi'nin yanına gitmemezlik yapamazdı.

The Last Scene | Namjin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin