Alternatif 35.Bölüm

601 42 98
                                    

Aslında bu bölüm final olacaktı ama fark ettim ki daha yazılması gereken birçok şey var. O yüzden the last scene namjin'i birkaç bölüm daha bizimle.

Sizden bu bölümde bol bol yorum yapmanızı istiyorum. Keyifli okumalar. 💜

.
.

Özel, Alternatif 35.Bölüm: "Yeni Başlangıçlar"

Namjoon, Seokjin'le geçirdiği geceden sonra psikolojik destek almaya karar vermişti. Gittiği doktora kâbuslarını, korkularını, gelecek hakkındaki kaygılarını, kendisini kötü hissettiren tüm her şeyi anlattı. Başlarda bunun işe yaramayacağını düşünmüştü çünkü aldığı tedaviye rağmen kâbusları hala devam ediyordu. Beklentisini sıfıra indirdiği birkaç seans sonrası yavaş yavaş kâbusları azalmış, neredeyse hiç görmez olmuştu. Namjoon, doktora gitmekten vazgeçmediği için mutluydu. Şimdi huzurlu bir şekilde uyuyabiliyordu.

Değişen tek şey kabus görmemesi değildi. Fiziki görünümü de değişmişti. Namjoon, annesinin zorla yemek yedirmesiyle kilo almış, eriyen kasları yeniden ortaya çıkmıştı. Tedavi öncesindeki haline kıyasla hala zayıftı ve alması gereken kilolar, yapması gereken kaslar hala vardı ama buna rağmen Namjoon aynadaki görüntüsünden mutluydu.

İlk zamanlar dışarı çıkmak istediğinde bandana takmak yerine şapka takıyordu ve şimdi ona da gerek kalmamıştı. Artık saçları vardı, elini atıp karıştıracak kadar, rüzgârda savrulacak kadar uzamışlardı. Seokjin'in saçlarını kestiği o zamandaki ağlayışları zihninden silinmeyen acı bir hatıraydı ve şimdi yeniden sağlıklı saçlarının olması o anları yavaş yavaş unutmasını sağlıyordu.

Namjoon, hastanede kaldığı onca aydan sosyal bir kelebeğe dönüşmüştü. Sürekli geziyor sürekli yeni anılar biriktiriyordu. Bu, bazen üyelerle bazen ailesiyle bazense yakın arkadaşlarıyla oluyordu. Yaşadığı onca zorluktan sonra bu zamanlar yaşamak ruhundaki yaraların iyileşmesini sağlıyordu.

Aylar sonra Namjoon sağlıklı ve mutluydu.

Şimdi ise Namjoon, kız kardeşiyle Han Nehrinde oturuyordu. Ona verdiği sözü tutmuş, onu okul çıkışından almıştı. Tanındığını biliyordu ama bunu umursamamıştı. Ortada olmadığı onca aydan sonra bu şekilde görünmeyi sorun etmemişti.

Han Nehir'ine bakan bir bankta dondurma yerlerken kız kardeşi ona döndü. "Seni biriyle tanıştırmak istiyorum."

Namjoon, gözlerini dondurmasından kaldırıp kardeşine çevirdi. "Kimle tanıştıracaksın?"

"Hayatımda biri var. Onunla tanışmanı istiyorum."

Namjoon, tek kaşını kaldırıp sordu, "Kimmiş bu bakalım?"

"Bizim bölümden. Uzun zamandır beraberiz ve onu gerçekten seviyorum. İkinizin tanışmasını çok istiyorum."

Namjoon, dondurmasını yemeye geri döndü. "Tamam, bir gün tanışırız."

"Abi!"

"Tanışırız dedim ya!"

"Ya kıskançlık yapmanın sırası mı? Hayatımda en değerli olan iki erkeğin birbirini tanımasını istiyorum."

"O iki erkeğin babam ve ben olduğunu sanıyordum."

"Sözlerimi çarpıtma. Ne demek istediğimi gayet iyi anlıyorsun."

Namjoon, bir şey söylemedi, sessizce dondurmasını yemeye devam etti.

"Abi neden böyle yapıyorsun?"

Namjoon, bıkkın bir nefes bıraktı. "İyi, hafta sonu tanışalım."

Genç kız elindeki dondurma kabını bir kenara koyup abisine sıkıca sarıldı. "Seni çok seviyorum."

The Last Scene | Namjin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin