Uzun bir zaman sonra yeniden merhabalar efenim. Nasılsınız? Umarım iyisinizdir, umarım her şey yolundadır.
Evet, gel gelelim ben neden buradayım, böyle bir bölüm paylaşıyorum?
Biliyorsunuz ki the last scene angst bir sonla bitti. Finale yaklaşırken sizden angst bitmesin, namjin mutlu olsun yorumlarını çokça aldım ama ben buna rağmen angst son yazdım. Angst sondan memnun olan, benim kadar seven birçok kişi oldu ama onlar da keşke mutlu olsalardı burukluğu yaşadı.
Güncel olarak takip edenler bilir, final bölümlerini bekletmeden hızlı bir şekilde yayınlamıştım. Çünkü hem içime sinen, ilhamlarımı çoğaltan tek son buydu hem de alternatif mutlu bir son yazma kararı almıştım. Bunu size söylemedim çünkü ne zaman yazıp yayınlayacağımı bilmiyordum.
Finali yayınlamam üzerinden neredeyse iki yıl geçti ve ben en sonunda angst olmayan, Namjoon'un yaşadığı o sonu yazdım. Hepinizin en başından beri istediği finali okuyacağız.
Tek bir bölümle sınırlı değil. Sanki angst final hiç yazılmamış gibi, biz hiç ağlamamışız gibi 30.bölümün devamı olarak yazıldı. Tabii, bu bölümlerde Namjoon pat diye hemen iyileşmeyecek, ağır ağır olması gerektiği gibi iyileşecek. O yüzden uyarayım mutlu sona giderken bazı bölümlerde yine ve yine ağlayacağız. Bu kurguya ne yazsam bölüm sonu gözyaşıyla bitiyor. Üzgünüm :((
Bölümlerden ilkini bugün paylaşacağım. Gelecek olan bölümler hakkında tahminleriniz varsa bu satırda benimle paylaşın lütfen.
Yeni bölümde görüşmek üzere.
Sizleri seviyorum.
Namjin'le kalın. 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Last Scene | Namjin ✓
Fiksi Penggemar[ ANGST & Happy Ending ] Kim Namjoon'un tek çaresi; yaşaması için güç kaynağı olan kardeşlerini, gerçekten yaşamak için yarı yolda bırakmaktı. 30.03.2020 // 31.08.2020