49-"Deli Gibi Hoşuma Gitti Beni Kanatman"

2.5K 233 110
                                    

Bölümler neden okunmuyor ya? Önceki bölümün okunması 500 bile olmadı. İlgiyi kaybettik sanırım. Neyse toparlarız inş 🫂

~

~~~

Ozan'dan

Zor bela atlattığımız gecenin ardından yine sevgilimin evindeydim. Evime gitmek istemiyordum, aileme haber bile vermeden buraya gelmiştim. Merak ettikleri de yoktu zaten.

Cebimden anahtarı çıkardığımda bir süre ona baktım. Kendi evimin anahtarı bile yoktu bende, Yasin'in evinin vardı. Bizim evimizin.

Kapıyı açıp içeri girdiğimde birkaç kez seslendim ama ses gelmedi. Büyük ihtimalle uyumuştu aşkım. Üzerimi çıkarıp yanına kıvrılacaktım ben de. Sarılacaktım sımsıkı ona.

"Yasin uyudun mu sevgilim?"

Son bir kez daha bağırdım ama yine cevap yoktu. Adımlarımı odasına ilerletirken üzerimi çıkarmaya başladım yavaştan. Ceketim ve kıravatım elimdeydi bile.

Odaya girdiğimde yatağa baktım. Boştu. Nerdeydi ki bu saatte? Masanın üzerine kaydı bakışlarım. Telefonu, anahtarı, cüzdanı ordaydı. Bunları almadan nereye gitmişti?

Ben düşüncelere dalmışken odada bulunan banyonun kapısı açıldı. Arkamı dönüp ona baktığımda zorlukla yutkundum. Vücudundan aşağı doğru sular akarken altında belinden düşecek kadar gevşek bir havlu vardı. Bu saatte neden duş almıştı ki?

"Bebeğim hoş geldin. Ben eve geçeceksin sandım." Dediğinde cevap veremedim. Yüzüne bile bakamıyordum aşağı tarafına bakmaktan. Bakışlarımı çekmem lazımdı ama yapamıyordum ki.

"Ozan?" Sesi soru sorar tonda çıktığında bakışlarımı zorla çektim vücudundan. Yüzüne baktığımda güldüğünü gördüm. Farketmişti.

Elimdekileri masaya bırakıp yanına ilerledim. Elimi ensesine atıp kendime çektiğimde şaşırdı ama hemen karşılık verdi. Alt dudağını büyük bir iştahla emmeye başladığımda vücuduna yapıştım sıkıca. Son bir kez öpüp ayrıldım.

"Yasin sevişelim mi?"

Cevap vermesine fırsat bırakmadan altındaki havluyu çekip çıkardım. Elimi anında penisine sardığımda yüzüme doğru inledi. Ensesindeki elimi çekmeden geri geri ilerlemeye başladım onunla beraber.

Yatağa vardığımda kendimi bıraktım. Hemen üzerime düştü yavaşça o da. Bacaklarının arasında uzanıyordum şimdi. Gözlerinin içine bakarken onu çekmeye de devam ediyordum.

"Bunu içimde istiyorum. Çok özledim."

Yalvarırcasına konuşuyordum artık. Çok kötü olmuştum onu böyle görünce. Çok güzeldi şu an. Nefes alamıyordum güzelliğine.

Onu okşarken aynı anda kendime de dokunamya başladım pantalonum üzerinden. Canım yanıyordu. Beni yine ağzına almasını da istiyordum. Bugün her şeyi istiyordum nedense.

"Sarhoş musun sen?"

"Hayır içki içmedim."

"Ne içtin? Ağzın alkol kokuyor, ve gözlerin baygın bakıyor." İçki yoktu bile orda. Hem o yokken içmezdim ayrıca içkinin tadı iğrençti. Bir daha içeceğimi hiç sanmıyorum.

YUÁNFÈN|BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin