51-"Bebek Gibisin."

1.9K 210 71
                                    

Serkan ve Eser'in kurgusunu yayınladım. İsmi canhıraş. Hesapta bulabilirsiniz. Umarım seversiniz.

~~~~

"Ozan'ım hadi gel!" Diye bağırdım salondan mutfağa doğru. Ozanla film gecesi yapmaya karar vermiştik bundan sonra. İlk gecemizi ise bugün yapacaktık.

Mutfakta bize mısır patlatıyordu. Bir şeyler izlerken abur cubur yemeyi çok seviyordu. Yemek yemeyi çok fazla seviyordu aslında. Kilo almaktan korkuyordu ama yine de yemeğinden vazgeçmiyordu.

"Geldim aşkım." Diyip elinde koca bir tabakla salona girdi. Ona gülümseyip kollarımı açtım. Koşturarak yanıma geldi ve bacaklarımın arasına girdi. Ensesine küçük bir öpücük kondurdum.

"Çok değil mi bu güzelim?" Diye sorduğumda yan dönüp yüzüme baktı. Dudaklarını büzerek bir süre düşündü. Sonrasında ise kafasını hızla iki yana salladı.

"Hayır. Bu yetmez diye düşünüyorum." Dedi ciddi bir şekilde.

"Peki o zaman." Dediğimde önüne döndü ve eline doldurup yemeye başladı. Gülümseyerek onu izlemeye başladım. Filmi çoktan başlatmıştım ama dikkatimi veremiyordum. Önümde daha güzel bir şey vardı.

"Aşkım bak bu adam kesin katil." Dedi heyecanla. Ağzı dolu olduğundan boğuk çıkmıştı sesi. Gülümsedim.

"Evet." Dedim onu onaylamak için ama filmde ne olduğunu bile bilmiyordum.

"Bu kadın da olabilir, bilemedim şu an."

"Evet." Dedim yine. Yanakları dolu doluydu şu an.

"Bence sen beni sevmiyorsun."

"Evet."

"Ne? Ciddi misin?" Diye bağırdı birden. Ne dediğini sonradan anladığımda itiraz etmeye başladım. Anlamamıştım o an.

"Yemin ederim anlamadım aşkım. Çok seviyorum seni. Öyle şey olur mu?"

"Filmi neden izlemiyorsun? Sevmedin mi? Değiştireyim mi?" Diye sorduğunda başımı hayır anlamında salladım.

"Seni izlemek daha cazip geldi sadece. Sen filmi izle, ben seni. Nasıl fikir?" Dedim boynuna eğilip öperek. Huylanıp geri çekildi.

"Beni bu kadar çok mu seviyorsun?" Diye sordu cilveli ses tonuyla. İlgi istiyorum demekti bu. İstediğini verecektim ona.

"Çok seviyorum, çok fazla." Dediğimde memnun bir gülümseme verdi bana. Fakat bana karşılık vermeden önüne dönünce kollarından tutup bana bakmasını sağladım.

"Ee?"

"Ne, ee sevgilim?" Diye sordu oyuncu ses tonuyla. Gülmemeye çalışıyordu ama başaramıyordu.

"Ozan." Dedim ciddi sesle. Yüz ifademe uzun uzun baktıktan sonra kahkaha attı. "Ya sen koca bebek misin? Yiyeyim mi seni?" Ellerini çeneme getirip, parmaklarıyla dokunmaya başladı.

"Ozan dalga geçme."

"Geçmiyorum ki sevgilim. Çok tatlı geldin gözüme." Bir yandan mısırını yiyor, bir yandan da benimle uğraşıyordu.

"Tamam kızma. Ben de seni bir sürü seviyorum, çok seviyorum."

"Bilerek yapıyorsun resmen." Dediğimde gülüşünü daha da büyütmüştü.

"Dışarda seni gören ciddi, ketum adam sanar ama şu hâllerine bak. Bebek gibisin."

"Sana böyleyim ben. Ciddi ve ketumum dışarıya karşı." Sadece ona bebekleşebiliyordum. Sadece ona karşı bu kadar naiftim.

YUÁNFÈN|BXBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin