2

21.8K 249 22
                                    

*Ako vždycky pár slov kým začnete čítať. Ako som sa vás minule pýtala, že či by vám nevadilo keby som vám to tu dávala po polkách. Budem to tak robiť ale na to vás pred každou časťou upozorním. Táto časť je clekom krátka takže som ju nemusela deliť ale to je jedno. Tak nejdem vás zdržiavať - choďte a užite si čítanie a dúfam, že sa vám bude páčiť! *

Z pohľadu Kelsey.

Zdalo sa, že prešla večnosť zatiaľ čo som bola v Justinovom náručí, milovala som ten pocit keď ma objímal, môj hrudník sa hýbal prirodzene hore a dolu. Zatvorila som si oči, vychutnávala som si tento moment, vedela som, že za pár minút, sa bude musieť vrátiť do reality, že veci nie sú ako kedysi.

Justin narazil nosom na miesto medzi mojím ramenom a krkom, jemne ma tam pobozkal. "Poďme, radšej sa vráťme ku chalanom predtým ako budú mať sprosté poznámky." Potichu sa zasmial, snažil sa trochu znížiť napätie, ktoré bolo okolo nás.

Pokrčila som obočím, na mojou tvárou prešiel tvrdohlavý pohľad. "Nie." Zamrmlala som, pokrútila som hlavou zatiaľ čo som ho držala pevnejšie, teplo z jeho tela vyžarovalo o to moje.

Jeho hruď zavibrovala od smiechu zatiaľ, čo ma pohladil po vlasoch, zabával sa na to ako sa na mňa pozeral. "Čo myslíš tým, že nie?"

"Myslím tým, že." Stíchla som, stala som si za svojím. "Nechcem tam ísť naspäť.." Začala som, prekračovala som nohami. Prehítla som, vedela som, že si kopem jamu, ktorú skôr či neskôr budem ľutovať. Ako som si išla dať dole ruky, ktoré som mala okolo neho omotané, Justin ich zachytil a dal ich naspäť na miesto.

"Prečo sa tam nechceš vrátiť?" Jemne zamrmlal, v jeho orieškových očiach mal vedomý pohľad ako na mňa naliehal aby som mu povedala pravdu.

"Ja-" Povzdychla som a zhlboka som sa nadýchla, trasúc hlavou. "Ale nič.."

Justin ma držal pevnejšie, náhla auróra nespokojnosti sa medzi nami začala formovať. "Kelsey," Začal predtým ako si zatvoril oči, upokojoval sa predtým ako ich znovu otvoril a hľadel sa na mňa. "Nehovor mi, že to nič nie je. Vieš ako to neznášam."

Prikývla som hlavou, vedela som, že má pravdu a napriek tomu čo som vo vnútri cítila, že sa mám samú seba zastať, nechcela som začať ďalšiu hádku potom čo sme dokončili túto jednu. "Ja len...chcem byť dnes večer s tebou.. iba ty a a ja, nikto iný." Pozrela som sa dole na chodidlá, odmietala som sa na neho pozrieť, cítila som sa trápne.

Po dlhej chvíli ticha, Justin konečne prehovoril. "Počkaj tu." Položil dole moje ruky, ktoré boli na ňom predtým ako odkráčal cez halu.

Bola som zvedavá, urobila som zopár krokov dopredu, čudovala som sa kde ide a čo ide urobiť. Oprela som sa pri kuchyni, pozerala som sa ako Justin zmizol dverami, ktoré viedli na terasu kde Carly a ostatní boli usedaní. Vymenil si s Bruceom zopár slov predtým ako vošiel dnu a podišiel ku mne. "Myslel som si, že som ti povedal, aby si zostala v obývačke?" Jeho pery sa zakrivili do úškrnu.

Pokrčila som plecami, hrala som sa s lemom na mojom tričku. "Bola som zvedavá." Nevinne som sa na neho pozerala, odmietala som túžbu sa usmiať.

"Stál tá istá Kelsey Jones, eh?" Justin sa na mňa pozeral, už známy úškrn z jeho tváre pomaly mizol. "Čo som ti o tom povedal?" Pokrútil hlavou, jeho telo sa pomaly približovalo k tomu môjmu.

Ustúpila som, na tvári som mala úsmev. "Nuž..." Vypustila som zo seba chichot. "Vieš... zlozvyky sa ťažko odvykajú."

Zdvihol obočie, dal si ruky do vreciek jeho jeansov, jeho oči sa pokrčili ako sa na mňa hľadel. "Oh naozaj?"

Danger's back po slovenskyWhere stories live. Discover now