Z pohľadu Kelsey
"Kelsey Jones, konečne mám tu česť ťa spoznať."
Prevrátila som oči, tvrdohlavo som si oprela ruky o hruď a prekrížila si nohy. "Bohužiaľ to isté nemôžem povedať o tebe."
Zasmial sa a uškrnul. "Takto sa správa k človeku, na ktorom závisí tvoj život?" Povedal sprosto. "Nemyslím si."
"Čo chceš?" Odsekla som, dostala som sa hnď k pointe ako som sa pozrela do jeho tmavých očí.
"Stále sa ma to niekto vypytuje." Pokrútil hlavou a povzdychol. "Myslel som si, že som sa vyjadril jasne. Tvoj frajer bude pykať a ty si sa ocitla nejako v strede tohto všetkého."
"Nemám nič spoločné s Justinom." Zasyčala som. "Neviem, čo chcete ale môžem vás uistiť, že to určite nemám."
"Ja nechcem niečo čo más ty, ide o teba lebo takto máme perfektnú kontrolu nad tvojím malým frajerom."
Odfrkla som a zasmiala som sa sama pre seba. "Ty bastard."
"Aj to mi stále niekto hovorí a nuž, na tej svetlejšej stránke... aspoň más šancu 50 na 50, že prežiješ." Lyndon pokrčil plecami. "Teraz je to len a len na Justinovi."
Pri spomenutí jeho mena, sa mi napälo srdce a moju myseľ naplnilo zmätenie. "O čom to hovoríš? Čo má Justin urobiť?"
Položil si vedľa mňa ruky a nahol sa dopredu, začesal mi vlasy preč z tváre predtým ako mi zdvihol hore bradu. "Má si vybrať." Zašepkal.
Z pohľadu Justina
Zahrešil som si pod nosom po asi piatom raze čo som volal Lyndonovi ale vždy ma to poslalo do odkazovky, prechádzal som z jednej strany na druhú a snažil som sa kontrolovať hnev, ktorý sa vo mne zväčšoval.
"Práve som dohovoril S Bruceom, je práve na ceste tu. Prince ho tu vezie, keďže ho nemal kto odviezť. Vraj nám ma Bruce niečo odkázať." Podišiel ku mne. "Nájdeme ich." Uisťoval ma. "Všetko bude v poriadku."
Odsotil som ho a postavil som sa k dverám, ktoré viedli na terasu. "Sľuby stoja za hovno, aj tak sa vždy porušia."
"Budú v pohode-"
"Ako to len môžeš vedieť? Si s nimi? Povedali ti to? Nie, tak kurva sklapni John." Zamrmlal som hlasno zatiaľ čo som sa ťahal za vlasy, snažil som sa niečo vymyslieť, tak aby som ich mohol zachrániť obidve."
Moju pozornosť zaujali kroky, ktoré som počul. Otočil som sa a Bruce stál v kuchyni. "Kde je?"
"Zobrali ju, ten sukin syn neblafoval. Bol šikovný, presne vedel čo dnes robí." Potriasol som hlavou. "Snažím sa prísť na to ako myslí. Chce odo mňa aby som si vybral-"
"Nezaujíma ma čo Lyndon chce. Prečo mu dovolíš aby sa ti takto dostal do hlavy?" Bruce na mňa iritatívne vybehol, stál tam s rukami na bokoch. "Spravíme to teraz takto. Stretneš sa s ním, zoberieš ho a donútiš ho aby ti povedal kde je Kelsey a potom keď bude v bezpečí-"
"Bruce-"
"Len ma počúvaj-"
"Nejde tu len o Kelsey." Skričal som netrpezlivo a hodil som rukami do vzduchu.
Bruce si zatvoril oči, snažil sa pochopiť to čo som mu povedal predtým ako sa znovu na mňa pozrel. "Počkaj... čo?"
"Má aj moju matku, Bruce. Má ich obe a jediný spôsob ako ich môžem zachrániť je, že musím urobiť to čo mi povie." Zahundral som. "John mi povedal, že ti niečo odkázal. Čo ti povedal Bruce?"