4 - prvá polovica

16.5K 171 13
                                    

*Nechcela som vás nechať čakať tak tu máte prvých 5 strán zo štrvtej časti. druhú polovicu pridám asi v piatok.*

Z pohľadu Kelsey

"Prepáč, čo si povedal?" Dívala som sa na chalana, ktorý mi povedal, že sa volá Tanner Evans, bola som prekvapená z toho ako mohol vedieť moje meno.

Zamračil sa. "Mýlim sa?"

"Ugh, nie - áno - neviem-" Pokrútila som hlavou. "Ako niečo také sakra vieš?" Zasyčala som, snažila som sa zostať v kľude. Nebudem klamať, určite ma to trochu vzalo.

Na tvári sa mu ukázal úsmev. "Musíš poznať hráčov ak chceš vyhrať hru, však?"

Zmätene som sa na neho pozrela. "Akú hru? O čom to hovoríš?"

Olízal si pery a pokrčil plecami, díval sa na niečo za mnou predtým ako vrhol svoje modré oči na moje hnedé. "Stále si neodpovedala na moju otázku."

"Akú otázku?" Skoro mi spadli knihy na zem z nervov, ktoré som mala v sebe. Niečo vo mne ma varovalo aby som od neho vypadla. 

"Tú, na ktorú som sa ťa opýtal keď si do mňa narazila."

Otvorila som ústa a išla som mu odpovedať, v mojej hlave som mala všetky možné otázky, na ktoré sa ma mohol opýtať.

"Máš hnedé vlasy?" Opýtal sa z ničoho nič, mal ruky za chrbtom a pozeral sa na mňa cez mihalnice.

Prikývla som, bola som príliš zaujatá tým čo povie ďalej.

"Máš hnedé oči?"

Prehĺtla som. "Áno."

"Chodíš na Camptonskú univerzitu?"

"Áno."

"Je tvoj frajer Justin Bieber?"

"Áno." Prikývla som, išla som sa ho opýtať prečo sa pýtal to čo bolo zrejmé keď som si všimla, že toto bolo to čo odo mňa chcel. 

Ten bastard ma prekabátil.

Uškrnul sa, išiel niečo povedať ale Carly ho prerušila.

"Našla som ho!" Vybehla zo zadu, predtým ako držala svoj mobil vo vzduchu aby ho bolo vidieť, ale ja som bola príliš zaujatá Tannerom, že som sa ani neotočila aby som ho sama videla. "Kels-" Carly začala, postavila so ku mne predtým ako jej oči spadli na chalana, ktorý stál oproti mne, dalo by sa povedať trochu dosť blízko. "Kto si ty?"

"Som Tanner." Usmial sa a hneď ako to povedal, sa mi začal víriť žalúdok. "Tanner Evans." Žmurkal na Carly, zobral jej ruku do svojej a pobozkal ju. "A ty si?"

"Carly." Začervenala sa a ja som zostala v šoku. "Carly Risi."

Aj by som ju šmarila za to, že je takto otvorená nejakému človekovi, ktorého práve videla alebo stretla. Nieže by som na tom bola lepšie ale ja som bola do toho zatiahnutá nechtiac.

"Carly.. hm" Zastavil akoby si to ryl do pamäte jej meno. "také pekné meno pre veľmi pekné dievča." Zavrtel obočím, pustil Carlyinu ruku.

Carlyine oči žiarili v úžase, úplne prepadla jeho šarmu. "Ďakujem." Zasmiala sa, líca mala celé červené.

Buchla som do nej lakťom, čo ju priviedlo naspäť do reality ako zasyčala a pozrela sa na mňa zamračene akoby išla povedať "Čo do kelu?" Ale ja som ju ignorovala ako som sa pozrela ešte raz na Tannera. "Má frajera." Povedala som ako sa Tannerova pozornosť presunula s Carly na mňa. "Len aby si vedel."

Danger's back po slovenskyWhere stories live. Discover now