26

9.8K 235 30
                                    

Preložené Vikinou a jej kamarátkami :)) 

Z pohľadu Kelsey

„Justin.” Zalapala som po dychu a moje srdce začalo biť rýchlejšie a silnejšie každú sekundu čo prešla. Adrenalín mi prechádzal cez žily ako som dole pozerala na môjho priateľa s ktorým som už štyri roky. Triasli sa mi ruky a v žalúdku sa mi miešali rôzne emócie, ktoré chceli zo mňa vyprsknúť.

Kúsal si do pery ako sa na mňa pozrel s očakávaním, nádejou, nervozitou a všetko to vírilo aj s plamienkom nádeje v jeho očiach.

„S-Si si týmto istý?” Zašepkala som. „Myslím...So všetkým čo sa deje myslíš, že je to správna vec? Ja len-” Potriasla som hlavou a nestabilne som vydýchla. „Pre boha…”

Vystrúhal na mňa úsmev a zostal na jednom kolene s otvorenou krabičkou. „Chcem s tebou stráviť zvyšok svôjho života teraz a navždy. Si pre mňa tá pravá Kelsey Jones.”

„Chceš sa oženiť?” Pomaly som sa opýtala aby som si to všetko ujasnila, pretože jeho slová sa mi v hlave opakovali stále znova, znova a znova ako pokazená nahrávka a stále som tomu nemohla uveriť. „So mnou?” Vydýchla som. „Si si istý?” Pokračovala som. „Myslím...Vieš môžem byť riadnou osinou v zadku.”

Pokrčil plecami a uškrnul sa. „Áno, ale bola by si moja osina v zadku.”

Zasmiala som sa a potriasla som hlavou. „Ale celý čas ťa otravujem. Som zvedavá a neustále musím vedieť, že si v poriadku, stále sa hádame...naozaj chceš toto urobiť...do konca svojho života?”

Postavil sa, chytil moje ruky do jeho a opatrne držal krabičku aby nespadla. „Vytáčaš ma, vždy chcem kričať, obťažuješ ma, áno, neustále sa staráš do môjho biznisu, príliš sa strachuješ a si tvrdohlavá ale si moja. Zaľúbil som sa do teba taká aká si, takže áno, chcem sa s tým popasovať do konca života, pretože ťa milujem a láska ťa núti robiť bláznivé veci.”

Prikývla som, kusla si do pery a vduchu sa nad tým pousmiala. Olízla som si pery a cítila som ako mi po tvári padajú nové slzy. „Si si istý, že toto je nie je len nejaký bláznivý nápad s ktorým si prišiel aby som zostala doma od teraz pretože-” Prehltla som. „Ak je to tak...tak to nie je vtipné.”

Bez slova potriasol hlavou a jeho oči žiarili. „Chcem si ťa vziať, pretože ťa chcem v mojom živote Kelsey.” Jemne zamrmlal a na chrbte sa mi spravili zimomravky. „Keď ťa Luke uniesol, uvedomil som si aká si pre mňa dôležitá a ako sa kvôli tebe všetko zmenilo. Pýtala si sa ma otázky, ktoré ma donútili rozmýšlať nad vecami nad ktorými som nikdy nerozmýšľal. Verila si mi. Otvorila si sa mi a zistil som, že ti tiež dôverujem. Tešil som sa na to, že ťa uvidím a počas dňa som na teba stále myslel, chcel som byť doma...s tebou.”

„Všetko toto som cítila aj ja.” Zašepkala som a potriasla som hlavou keď som si vtiahla  pery do úst a cítila som, ako mi po tvári padajú slzy. „Prežila som...veľa vecí v mojom živote ale jedna vec, ktorú som nikdy v živote nezažila bolo zamilovať sa a mať ju aj opätovanú. Teraz viem čo to je, pretože je to presne to, čo teraz cítim a bojím sa...bojím sa, že nebudem dosť dobrá v tomto dlhom behu. Bojím sa, že ťa unavým a budeš chcieť niekoho iného a neviem či to budem vedieť ustáť.”

„Nehovor to.” Justin potriasol hlavou. „Na svete nie je nikto taký, ktorý by ťa mohol nahradiť. Nechcem nikoho iného a ak by som aj chcel, teraz by som tu nebol. Chcem teba a iba teba...od prvého dňa ako som ťa uvidel.”

„Celý môj život mi hovorili čo je dobré a čo nie, zaobchádzalo sa so mnou ako s dieťaťom. Nikdy som nezažila aké to je byť pre zmenu normálna ale ty...všetko okolo mňa si zmenil. Ukázal si mi život, ktorý stojí za to. Ukázal si mi aké to je niekoho ľúbiť. Ukázal si mi niečo čoho sa môžem držať keď som si myslela, že sa mi zrúti svet.” Usmiala som sa cez slzy. „Tak ako mi chceš dávať šancu pre mnoho vecí, prinieslo to viacmenej rovnaký efekt.” Položila sommu ruku na líce a palcom som mu prešla po horúcej pokožke. „Veľmi ťa milujem. Viac ako som si kedy mohla predstaviť...takže áno.” S istotou som prikývla.

Danger's back po slovenskyWhere stories live. Discover now