Chcela by som sa poďakovať BelieberVik, ktorá túto časť pre vás preložila! Ak máte na ňu nejaké otázky napíšte jej a ak máte Instagram tak si ju follownite @beliebervik! A taktiež Baške Benkovej, ktorá jej s tým pomáhala :)
Z pohľadu Kelsey
,,Počula som že si výberavý jedlík.” uškrnula som sa a sadla som si oproti nemu na postel. Ako som sa naklonila dopredu stiahla som si nohu pod zadok, začala som trhať plastové obaly z nádob a ukladala ich pod podnos, ktorý ležal oproti Justinovi. ,,Myslím si, že sestričky to napísali dole do ich grafov.” zasmiala som sa keď zdvihol obočie a jeho oči zostali na jedle.
,,Oh vážne?” opýtal sa ma keď si provokujúco prešiel jazykom po spodnej pere tak jednoducho, že môj žalúdok začal robiť saltá.
,,Áno, vážne,” usmievala som sa, a vyberala som plastové vidličky z obalu. ,,Chcela som ti niečo uvariť, ale potom som si uvedomila, že bude lepšie ak ti prinesiem niečo čo zješ.” nabrala som jedlo na vidličku, naklonila som sa cez podnos a ukázala som smerom k Justinovým ústam nech si vezme do úst kúsok kuraťa.
,,Čo sa s tebou deje, spala si trochu?” opýtal sa ma Justin s pozdvihnutým obočím, jeho ústa mal plné jedla.
Zamračila som sa, ,,Čo to s tebou je, že vždy keď si v posteli myslíš na mňa.”
Uškrnul sa a pootvoril ústa signalizujúc, že chce viac.
Našpúlila som pery aby som potlačila smiech a znova som mu vložila jedlo do úst. ,,Viem, že toto nie je to najromantickejšie prostredie ale,” pokrčila som ramenami, ,,Ale myslím si, že sú tu nejaké veci čo by sa mali osláviť.”
Justin naklonil hlavu a prehĺtol, ,,Súhlasím.” oblízol si pery a usmial sa, ,,Vyzerá to dobre a voní ešte lepšie.” naklonil sa aby pre seba zobral vidličku a tresol rukou.
,,Nie, nie, nie,” hravo som mu vynadala ,,To je moja práca.”
,,Oh, takže ma ideš teraz kŕmiť?” hrozivo začal odkrývať jeho strelený úškrn.
,,To je pravda.“ nabrala som zopár slížov s kuraťom, vložila som mu to do úst a Justin spokojne zastonal nad skvelým jedlom.
,,Mohol by som byť zranený častejšie,” doberal si ma a keď sa na mňa pozrel, videl ako som stuhla.
,,Toto je jednorazová vec, takže sa to nesnaž používať.”
,Mhm, môžem servítku?”
Zobrala som najbližšiu servítku, podala som ju Justinovi a pozerala som sa ako si do sucha utiera pery. Potom zobral do ruky druhú vidličku, ktorá bola ešte v taške a nabral jedlo z mojej krabičky. Naklonil sa a ukázal smerom k mojim perám, ,,Povedz áá miláčik.”
Prekrížila som si ruky a potriasla hlavou ,,Čo som ti povedala? Predsa mám nejaký dôvod, že ti nedovolím nakŕmiť seba samého tak prečo by som ťa mala preboha nechať kŕmiť mňa?”Justin naliehal vidličkou pri mojich ústach ,,Len to zjedz.”
Otvorila som ústa a urobila čo mi povedal, ale nechcela som mu zvýšiť krvný tlak. ,,Si tak otravný.”
,,Áno ale miluješ ma, a teraz prestaň rozprávať a jedz.” strkal mi vidličku plnú jedla do úst a prehltla som s ťažkým pohľadom.