22

11K 243 26
                                    

A 22 je tu! Ak inak preložila ju Viki (BelieberVik) a jej kamarátky! Dosť sa na tom namakali tak by ich potešilo ak by ste tu zanechali dlhé od srdca napísané komenty :)) BTW R.I.P slovu soon!!! čo hovoríte na heartbreakera?

Z pohľadu Justina

Cítil som sa ako vo filme.

Nebolo to dobré, nebolo to ani reálne, všetko sa udialo tak rýchlo. V ušiach mi zapišťali brzdy, Kelsey zakričala moje meno ako o život a keby som tam mohol byť zachránil by som ju,  ale nebol som tam a zvnútra ma zabíjalo to, že som tam nemohol byť s ňou.

Všetko okolo mňa sa ničilo a dusilo ma to.

„Čo sa to tu deje?” moja hlava okamžite vystrelila k dverám kde stála sestrička, ktorá sa rýchlo ponáhľala do vnútra a po ceste odstrčila Bruca. Obzerala monitory, hadičky a všetko ostatné.

„Povedali sme vám, že sa nemáte stresovať.” zamračila sa keď videla, že sa jedna hadička odpojila. Dala ich naspäť dokopy a strčila po tričko. Pozrela sa na mňa a videla aký som stuhnutý keď jej tvrdé oči hneď zmäkli. „Ste v poriadku?”

Neodpovedal som, zostal som úplne ticho. Jediná vec, ktorú som počul bolo moje silné dýchanie. Modlil som sa k Bohu aby mi teraz neodplácal všetky sračky, ktoré som za môj život urobil.

„Prosím Bože,” zamrmlal som si pre seba, „nech je v poriadku.”

Frustrovane vzdychla a zobrala papiere, ktoré boli položené na monitore. „Vaše srdce bilo tak rýchlo, skoro každých desať sekúnd čo je pre vás teraz nezdravé ak sa chcete odtiaľto čo najrýchlejšie dostať.” skrčila papiere a pokrútila hlavou, „Nemôžete byť pod stresom kým sa zotavujete pán Bieber. Vaša tepna môže prasknúť a môžete vykrvácať. Musíte sa šetriť, rozumiete?”

Rozprávala, videl som, že sa jej otvárajú ústa ale nepočúval som ju. Kelsey bola niekto kto musí prežiť. Bez nej je život ako bez kyslíka. Bola vzduch, ktorý som dýchal, bola niekto kto ma udržiaval pri živote.

Prikývol som. „Ugh, áno, prepáčte.” zamával som rukou a pozeral som ako sa otočila na Bruca a pravdepodobne mu hovorila to čo pred chvíľou mne. Aspoň jeden bude vedieť o čom hovorila.

Bruce musel so všetkým súhlasiť, pretože odišla bez druhého pohľadu, oboch nás opustila v tejto situácií.

Musel som nabrať odvahu keď som sa pár krát zhlboka nadýchol a priložil si telefón k uchu. Keď som nepočul nič len plač, tlak sa mi zdvihol.

„Kelsey?”

Počkal som pár sekúnd, chcel som sa postaviť a ísť za ňou ale Brucova ruka ma zastavila.

Zamračil som sa, odstrčil som Brucovu ruku a opäť sa venoval telefónu. „Kelsey? Zlatko?”

Počul som stonanie a nádych. „Justin,” zachripčala a vedel som, že je v bezpečí.

Moje zlatko bolo v poriadku.

„Do riti,” zamumlal som a hodil hlavu naspäť na vankúš a voľnou rukou som behal po tvári hore dole. „Si v poriadku,” pošepkal som, „Si nažive...Ty si-” potriasol som hlavou a nechal som moju ruku spadnúť vedľa mňa. „Je všetko v poriadku? Si zranená?”

LSom v poriadku. Len som vystrašená. Ja….neviem čo sa stalo.” trasľavo sa nadýchla a počul som ako si zakryla ústa.

„Narazila si? Padla si niekam?” rýchlo som sa opýtal, aby som si bol istý, že je stále moja, že je v poriadku, že stále dýcha.

Danger's back po slovenskyWhere stories live. Discover now