*Sľúbená nová časť! Ešte by som ju chcela venovať Romči, Alex a Lucke*
Z pohľadu Kelsey
Vzduch okolo nás bol plný napätia, ako sme si všetci sadli do obývačky, nikto z nás nič neurobil ani nepovedal. John bol s Carly, ktorá mu kontrolovala jeho rameno, uisťujúc sa, že nevykrváca alebo že mu nepovolia štichy, ktoré mu urobila. Carly z neho vybrala guľku predtým, ako ho ošetrila so slzami v očiach.
Bruce sedel s hlavou v rukách, odmietajúc sa pozrieť na niekoho z nás, akoby zvažoval, čo treba teraz urobiť. Marcus a Marco hľadeli von z okna, ich oči boli upäté na zničenom predku domu a na skle, ktoré bolo na zemi.
Justin na druhej strane sedel na stoličke so mnou v jeho lone, aj keď si nemyslím, že cítil moju prítomnosť na ňom. Jeho oči boli zatemnené, ako hľadel do vedna. Žila v jeho krku pulzovala, ako si napínal a uvoľňoval sánku, odmietajúc hocičo povedať a každú chvíľu sa jeho stisk na mne stenšoval.
Takto to bolo celú hodinu, odkedy sa stalo to, že nás chceli zabiť.
Vyhlásili nám vojnu, Justinove slová sa mi ozývali v hlave a ten pohľad, ktorý spolu s ostatnými zdieľali mi napovedal o tom, že Snipersov ešte uvidíme.
V skutočnosti, Snipersy vyhlásili vojnu, čo znamenalo, že všetko, čo sa dialo za posledné týždne sa skončilo a teraz idú po nás v plnom nasadení, chcú krv a nezastavia sa pokiaľ nevyhrajú.
Zahryzla som si do spodnej pery, cítila som, ako sa mi zavíril žalúdok vo všetkých smeroch ako práčka. V hrdle sa mi nahromadili sliny, ale prehĺtla som ich a vydýchla som nosom.
"Čo sa dnes večer stalo... " Bruce prehovoril a všetkých nás zaskočil. Odkašľal so stále zaklonenou hlavou, ešte viac si stlačil prsty do rúk, bojujúc s hnevom, ktorý mu pulzoval v žilách. "Je dôvodom, prečo som nechcel, aby sa toto všetko stalo. Tá bitka, tie zbrane... všetko sa to stalo krvavým kúpeľom - stalo sa to bojiskom."
"Chceli s nami mať vojnu odvtedy, ako sa tu prvý raz zjavili." Justin monotónne prehovoril, ale zlosť v jeho hlase bola evidentná. "Ak si si myslel opak, tak si klamal len sám sebe-" Sarkasticky sa zasmial a pokrútil hlavou. "Stále si len niečo nahováraš." Opravil sa, prinútila sa pozrieť na Brucea, jeho oči robili diery do jeho oblečenia. "Chcel si veriť tomu, že sa to dá vyriešiť čo najlepšie, ale ja som videl konečný výsledok hneď od začiatku. Chceli, aby sme zmizli Bruce a od dnes je jasné, že neprestanú, pokiaľ sa tak nestane."
"Myslíš si, že to kurva neviem?" Bruce odsekol, jeho tvár sršala hnevom, celá červená. "Myslíš si, že neviem, že som to celé dojebal? Čo chceš, aby som urobil? Dovoliť ti, aby si mi povedal, že si to hovoril? Kam nás to nakoniec dostane?" Potriasol hlavou, oprel sa o sedačku.
"Nie." Justin zamrmlal smrteľne ticho, až mi vybehli zimomriavky po chrbte. "Chcem, aby si kurva konečne zmužnel a zobral zodpovednosť za to, čo sa dnes stalo. Ty si chcel čakať, ty si to chcel urobiť pomaly. Ja som ich chcel mŕtvych už od začiatku, pretože som vedel." Zdôraznil svoje posledné slovo. "Vedel som, že sa toto kurva stane."
"Gratulujem, Justin." Bruce zasyčal, zatlieskal rukami. "Chceš za to nejakú medailu?"
"Nie, čo chcem je, aby si konečne prestal šetriť životy a vybral si svoju hlavu zo zadku aby si videl, že keď ich necháš na žive, neveští to nič dobré. Musíme ich zabiť, bez žiadnych výhovoriek alebo čo, ak. Mám v piči, čo sa stalo v minulosti a viem, že to je to, čo ťa drží od toho, aby si niečo urobil, no sú to už tri roky."
"Máš pravdu." Bruce potichu priznal šokujúc nás všetkých. "Snažil som sa tomu vyhnúť kvôli tomu, čo sa stalo s Lukeom, ale už to ďalej nemôžem robiť... my to nemôžeme robiť. Nie, ak sú Snipersovia na ťahu." Bruce sa pozrel na všetkých, spojil si pery. "Nedovolím, aby toto mesto otočili naruby."