Preložené Vikinou :))
Z pohľadu Kelsey
,,Nie, nechoď.” Zaprotestoval a zaboril hlavu do môjho krku, rukou prešiel k mojej hrudi a trochu ma odhalil.
Zasmiala som sa, pozrela sa na neho a moja ruka jemne odstrčila tú jeho. ,,Musím Justin.”
,,Nie, nemusíš.” odsekol. ,,Nemôžeš to vynechať alebo niečo? Pred tým si to už toľko krát urobila.” Potiahol si ma k sebe najbližšie ako mohol a jemne ma pobozkal na krk.
Zamračila som sa a trochu sa odtiahla. ,,Nesnaž sa Bieber.” odsekla som. ,,Tento krát to nepôjde.”
Vystrel hlavu a zdvihol obočie. ,,Bieber? Od kedy ma tak znova voláš?” Kusol si do pery pretože bojoval s chuťou zasmiať sa.
Našpúlila som pery a pozrela sa na neho. ,,Nesnaž sa meniť tému.”
,,Nesnažím.” zasmial sa. ,,Myslím to vážne zlatko. Nepočul som ťa to povedať už dosť dlho. Je to sexy.” Išiel ma pobozkať no pred tým, ako to stihol som sa otočila a dal mi pusu na líce.
Zavrčal a pozrel na mňa s prižmúrenými očami. ,,Naozaj toto teraz robíš?”
Potlačila som ho do hrude a držala som sa na lakťoch. ,,Musím Justin. Ak budem meškať vyhodia ma z hodiny a to sa nemôže stať. Do týchto hodín som dala veľa peňazí.”
Položil jeho čelo na moje a v bruchu som cítila motýliky. Našpúlil pery a tváril sa nevinne.
,,Si taký rozkošný.” Okomentovala som ho so smiechom a pred tým ako som sa odtiahla jemne som ho pobozkala keď som sa postavila z postele. ,,Ale stále musím ísť do školy.”
Zastonal, hodil sa na postel a dal si ruky za hlavu. ,,Nenávidím ťa.”
,,Opatrne.” Odsekla som a pohrozila mu. ,,Inak riskuješ, že si ublížiš.”
,,Zlatko, som v pohode.” Prevrátil očami a vzdychol. ,,Včera to povedal sám doktor.”
,,Doktor tiež povedal, že sa nemáš prudko hýbať lebo si ublížiš a pôjdeš späť do nemocnice.” Dala som si ruky na boky a kusla si do vnútra líca. ,,Postrelili ťa Justin a tak rýchlo sa nevyliečiš. Na to nejak zabúdaš.”
,,A ty zabúdaš na to, že som si týmto už prešiel. Toto nie je prvý krát čo ma postrelili a ty to vieš.”Trhla som so sebou nad jeho poznámkou keď som potriasla hlavou aby som odohnala myšlienky. Predstavovala som si ho mladšieho s guľkou v tele. ,,Nerob.” Zasyčala som.
,,Skôr či neskôr sa cez to budeš musieť preniesť.” Monotónne poukázal a sledoval ma ako chodím po izbe. Snažila som sa nájsť čo si oblečiem. Pochybovala som, že budem vyzerať v triede reprezentatívne ak prídem v pyžamových nohaviciach a s V-čkovým tričkom.
,,Hej? Tak si vyberám neskôr.” Zamrmlala som. Rozhodla som sa, že si dám jeansy a sveter s nápisom Harvard. Vyzliekla som si pyžamo a postupne obliekla časti outfitu. Nakoniec som sa obula do mokasín.
,,Spencer ťa odvezie.” Povedal Justin. Skoro som zabudla, že tu je.
,,Viem šoférovať aj sama.”