37 - 3.časť

1.7K 118 17
                                    

*Needitované*

Z pohľadu nikoho


Kelsey si spievala pesničku, ktorá hrala na jej Ipode ako sa rozhliadala po miestnosti a listovala časopis, zabíjajúc čas, aby si mohla dať masku, ktorú mala na tvári dolu.

Práve sa vrátila zo sprchy a mala na sebe športové tepláky, tielko a vlasy mala zachytené tak, aby jej nespadli do tváre.

Vonku bol Justin, ktorý sa práve snažil otvoriť dvere kľúčom, vošiel dnu a zatvoril ich za sebou. Odhodil ten kľúč na stoličku ako si vyzliekol bundu. Natiahol si svaly a otočil sa na Kelsey , ktorá bola zaujatá titulkou časopisu v jej rukách.

Justin sa zasmial, prišlo mu vtipné dívať sa na svoju snúbenicu ako si len tak voľne bez starostlivo prekračuje po miestnosti. Prišlo mu to ako by to boli roky, čo ju videl takú zrelaxovanú a preňho ho to bolo ako nával čistého vzduchu.

"Haló!" Justin zakričal, čo prekvapilo Kelsey, keďže trochu poskočila, držala si pri hrudi svoj časopis a jej oči sa naširoko otvorili, keď si uvedomila, že sa Justin vrátil späť. "Čo tu robíš?" Trápila sa so slúchadlami a konečne sa jej podarilo dať si ich dolu.

"Pokiaľ viem toto je aj moja izba, pokiaľ sa niečo nezmenilo?" Justin sa snažil nesmiať a držal svoj prísny postoj.

"Veď si povedal, že máš veci na práci s Leom, Justin. Pokiaľ viem, tak si mal byť preč zopár hodín!" Hodila svoj Ipod na gauč, schmatla svoj časopis a zakryla si ním tvár. "No tak, choď preč!"

Justin sa zasmial ako jej zobral časopis z rúk, hodil ho na zem a pritisol si ju k seba za lakte.

"Nemôžeš ma takto vidieť!" Kelsey sa od neho otočila a priložila si ruky na tvár.

"Prečo nie?" Justin ju podpichoval.

"Prečo nie?" Kelsey zopakovala zdesene to, čo povedal. " Pretože vyzerám ako nijaká príšerka z hororu!" Kelsey sa od neho odtiahla, rozbehla sa, lebo sa od neho chcela dostať preč ale on mal svoje ruky omotané okolo jej pása, zdvihol ju zo zeme, ona začala trepať nohami, snažiac sa od neho ujsť.

"Akože vážne?" Kelsey zaskučala. "No tak! Musím ísť hore! Musím si to ísť dať preč z tváre, pokiaľ sa to neusuší."

"Nie, nepotrebuješ." Justin sa zasmial, položil ju na zem a ona sa otočila k nemu. "Čo to ináč je?"

"Čo to je?" Kelsey zopakovala jeho slová, rukou si zotrela časť masky a pozrela sa na svoju ruku predtým ako to ukázala Justinovi, ktorý vyzeral byť zaujatý zelenou vecou na jej dlani. "Takže ty sa chceš hrať, hej?" Natiahla sa a obtrela svoju ruku o Justinove líca.

"Och, to si nemala. Však počkaj!" Chytil jej obe zápästia a držal jej ich tak, aby to už nemohla zopakovať.

"Myslela som si, že si chcel vedieť, čo to bolo." Kelsey sa hravo zasmiala a Justin len potriasol hlavou s úsmevom na tvári.

"Si osina v zadku." Zamrmlal ako sa ku nej sklonil, Kelsey urobila to isté, obaja na chvíľu zaváhali, no potom sa obaja usmiali a pobozkali.

"Mmm." Justin sa zasmial a odtiahol sa tak, aby mohol prejsť perami k jej uchu."Choď sa pripraviť, pretože dnes ideš so mnou von."

"Ty ma berieš von?" Kelsey na neho zdvihla obočie. "Akože na rande?" Strácala dych ako jej Justin jemne stisol boky.

"Uhm." Prikývol."Stretneme sa tam. Pošlem po teba auto, aby ťa tam odviezlo. Bude to bezpečné, už som sa rozprával s Leom. Mám pre teba vybraté šaty a aj ostatné veci, ktoré budeš potrebovať."

Danger's back po slovenskyWhere stories live. Discover now