*Needitované*
Z pohľadu nikoho
"Celý deň si akýsi tichý." Leo sa postavil ku Bruceovi, ktorý sledoval ostatných ako odchádzali za babami, aby si s nimi užili deň.
Stephanie sa na nič nepýtala, keď si všimla, že Bruce sa s nimi nevrátil, namiesto toho sa sústredila na to,aby si opálila chrbát tak ako predok.
Bruce žmurkol, aby sa zbavil napätia v tvári. "Nemal som čo povedať."
"Kravina." Leo odvetil ako si dal ruky do vreciek na svojich šortkach, dívajúc sa do páliaceho slnka. "Viem, že sa kvôli tomu obviňuješ"
"A ako by som nemohol?" Bruce sa opýtal, ani sa neobťažoval poprieť to, čo jeho strýko povedal. "Všetko som dojebal. Toto všetko je moja chyba. Justin sa ich chcel všetkých zbaviť, ale ja som ho odmietol počúvať. Chcel som sa z toho dostať s čistým štítom a teraz..." Bruce sa zastavil a potriasol hlavou. "Obaja mohli kvôli mne zomrieť."
"Nemôžeš za to. Nemohol si to tušiť." Povedal Leo autoritatívne."Nič z tohto nie je tvoja chyba."
"Sám si to povedal," Bruce povzdychol. "Ak chceme vyhrať, musíme zabíjať."
"A to stále platí, nič sa na tom nemení, ale to som vám povedal predtým ako som zistil, čo sa v skutočnosti stalo." Potľapkal Brucea po pleci, položil si naň ruku a jemne ho stisol. "Urobil si, čo si musel, aby si udržal gang pri živote."
"Čo ak je príliš neskoro?"
"Existuje len jedna možnosť, pri ktorej toto všetko od teba zoberú a to sa stane len ak im to dovolíš." Leo ho pustil, cítil ako sa okolo neho prehnal chladný vánok. Upokojilo ho to aspoň na chvíľu, no v momente keď zbadal na pláži mladý smejúci sa párik, pominul jeho pokoj. Spomenul si na to, že pred piatimi rokmi stál on na tom istom mieste s jeho, teraz mŕtvou, ženou.
Leo sa zamračil, prišlo mu ťažko a vedel, čo to pre nich znamenalo. "Jedného dňa kvôli nej príde o život." Leo poznamenal potichu.
Bruce bol chvíľu zmätený, zamračil sa nevediac o čom to hovoril. Pozrel sa tam, kde sa díval Leo - na Justina, ktorý naháňal Kelsey, zdvihol ju do vzduchu a prehodil cez plece zatiaľ čo ona celý čas výskala.
"Je to jasné už len z toho ako sa na ňu pozerá - ako keby mal pre ňu naplánovaný happy end, čo sa však nikdy nestane."
"Kelsey je pre neho skvelá." Bruce okamžite odpovedal. "Len kvôli nej myslí racionálne."
"Je pre neho požehnaním, ale aj kliatbou." Leo zamrmlal. "Zamysli sa nad tým. Robí pre ňu všetko, čo je v jeho silách, aby jej dal to normálne, čo on s nikým nikdy nemal tak ako aj ja s Luanne."
"Nie sú vôbec ako ty a Luanne, Lee."
"Prijala ho napriek tomu, že o ňom všetci hovoria, že je monštrum. Zostala s ním napriek tomu, aký životný štýl vedieme. Miluje ho tak ako aj on ju." Leo sa pozrel na Brucea."Mám pravdu, že?"
Bruce nevedel, čo povedať.
"Nechce si priznať pravdu po tom všetkom, čo sa stalo, pretože nechce veriť tomu, že toto by mohol byť pre nich koniec. Drží sa niečoho, čo už sa dávno potopilo a presne toto ho dostane do problému." Vysvetlil mu Leo, prekvapujúc ho.