*Ešte to nemám opravené tak tu bude asi dosť chýb :)
Venované Rou 🎈*
Z pohľadu nikoho
Srdce Pattie sa na sekundu zastavilo ako z Justinových pier vyletelo meno. "Kelsey?" Opýtala sa, zmätená a neistá či počula správne ako sa pozrela na Justina. Posadila sa ako sa jej dalo zatiaľ čo ju Justin kryl, chytila jeho tvár do rúk. "O čo ide Justin? Čo je s Kelsey?"
Nastalo ticho ako sa Justin otočil smerom kde bolo počuť výbuch bomby. Všetko okolo neho zamrzlo a všetko čo počul boli výkriky o pomoc, prišlo mu ťažko ako sa mu vrátili spomienky, spomínal na to ako sa aj on ocitol v tej istej situácií.
"Justin..." Zašepkala keď sa pozrela na Justina, ktorý vyzeral akoby videl ducha, bol bledý ako stena. "Zlato, čo sa stalo Kelsey?" Donútila ho sa jej pozrieť do očí, zadržala dych keď v nich nenašla nič iné len tmu.
"Uniesli ju." Zašepkal, z každej slabiky bola zrejmá jeho bolesť. "Oni-ty... donútil ma vybrať si. Povedal mi, že mám možnosť, ty alebo Kelsey. Ja-ja som si vybral teba..." Justin pokrútil hlavou a pozrel sa hore na oblohu, ktorou prúdil dym a dusil ho zvnútra aj zvonka. "Nemohol som dopustiť aby si zomrela kvôli mne..."
Pattie sa zamyslela a spomenula si na moment keď ju Cole navštívil, všetko jej to začalo dochádzať keď si v hlave premietala ich dialóg. Trasúc sa vydýchla. "On-on mi povedal niečo o tom aby si si vybral, povedal mi.. ale nevedela som o čom rozprával...." Pattie pokrútila hlavou. "Celý ten čas mal mňa aj Kelsey?"
"Chcel aby som si vybral medzi dvoma ženami ktoré by som v mojom živote nezniesol stratiť." Justin zamrmlal bezdychtivo."Mal vás obe na opačných stranách mesta ale ja som mal len 6 minút. Ja-nemohol som ti dovoliť trpieť kvôli životu, ktorý som si vybral. Nikdy by som si neodpustil keby som stratil aj teba." Justin prehĺtol. "Povedal som Bruceovi aby išiel po ňu.. piovedal som mu aby ju zachránil. Ten výbuch.. tam bola ona, ona je-" Justin sa pomaly začal dvíhať a skoro sa potkol na vlastných nohách. "Musíme ísť." Ponáhľal sa a chytil svoju matku za ruku. "Musíme sa uistiť, že je v poriadku."
Justin prebehol k autu, pomohol svojej matke na miesto pasažiera predtým ako prešiel na druhú stranu a nasadol dnu. S trasúcimi sa rukami, zabočil na príjazdovú cestu, potom pritlačil na plyn a prechádzal ulicami ako rýchlo sa len dalo.
Pattie sa k nemu naklonila, chytila ho za ruku a jemne ju stlačila. "Bude v poriadku." Upokojovala ho, ako prešla prstom po jeho pokožke.
Justin si nachvíľu zatvoril oči, zdivhol jej ruku a pobozkal ju. "Prepáč mi to" Bolestivo zašepkal, odmietol sa pozrieť jej do očí a díval sa pred seba, ako ho zvnútra zožierala vina.
"Nemáš sa kvôli čomu ospravedlňovať." Pattie nemohla pochopiť to čo sa dnes večer stalo a bez ohľadu na to ako veľmi na to chcela zabudnúť, nemohla lebo by nezvládla to, že by sa za to všetko vinil Justin.
Pri pohľade na to čo mal pred sebou mu bolo ešte horšie ako doteraz. Ten sklad kde držali Kelsey bol celý v plameňoch, nič z neho skoro nezostalo len zopár pozostatkov z budovy na zemi.
Okolo celého miesta bola páska, zakazujúc hocikomu vstúpiť a ísť bližšie. Boli tam samé policajné autá a na každom rohu stáli policajti a hasiči, ako sa medzi sebou rozprávali o tom čo sa tu vlastne stalo.
Spolu s Pattie sa rýchlo ponáhľal z auta, podliezol pásku a nemyslel na nič iné ako na to kde by mohla byť Kelsey. "Kelsey?" Zakričal, pred tvárou si mával rukou aby sa zbavil dymu, ktorý bol všade. Rozbehol sa ku spadnutým dverám na sklade. "Kelsey!" Zaziapal, zakryl si ústa aby sa nenadýchol škodlivých plynov zatiaľ čo kopal do toho, čo zo skladu zostalo. Zúfalo sa chcel dostať dnu a nájsť svoju snúbenicu, modlil sa k Bohu aby ju dnes nestratil. "Prosím, nie znovu." Prosíkal zúfalo.