*Nejdem vás zdržiavať keďže mi to dosť trvalo kým som to všetko preložila najprv som mala v pláne vám napísať o Londýne ale to by vás asi len otravovalo tak šup do čítania*
PS: Sorry za chyby nemala som ich čas opraviť ale moja kamarátka Alex sa ponúkla, že ich potom neskôr opraví :)))
PSS: Časť venujem Romči, Alex a Lucke tak ako som znovu sľúbila :))))
Z pohľadu Kelsey
"West End, Vancouver." Justin poznamenal, ako vstúpil do obývačky spolu s nejakou zložkou. Hodil ju na stolík a posadil sa na gauč.
Ja som momentálne sedela na vrchu schodov a načúvala som. Odvtedy, ako som strávila pred štyrmi dňami noc s Justinom sa mi otvoril oveľa viac, vpustil ma dnu namiesto toho, aby ma od seba odtlačoval, ale aj tak ma držal od svojho biznisu.
Stále chodil na stretnutia a vychádzal odtiaľ bez toho, aby povedal niečo o tom, čo mali naplánované. Keď som sa opýtala Carly, či niečo vie, povedala, že John jej nepovedal ani slovo, a tak som sa rozhodla, že najlepšiu možnú vec, ktorú by som mohla urobiť, aby som dostala odpovede, bolo načúvanie.
"Čo?" Bruce sa opýtal zmätene a naklonil sa dopredu, zobral si tú zložku do rúk. Otvoril ju a začal sa hrabať v papieroch.
"Tam Lyndon zasiahne nabudúce."
"Ako to vieš?" Marcus podišiel ku gauču spolu s Marcom a Johnom, ako si sadli na gauč a snažili sa nakuknúť do zložky.
"Johny Prince mi dnes ráno zavolal, povedal mi, že on a jeho chlapi dávali pozor na všetko podozrivé, čo sa dialo okolo Kanady a natrafili na zložku z New Yorku. Že vraj Lyndon robí niečo so Steviem Adamsom. Niekto videl jeho chlapov na stretnutí vo Woodstocku. Podľa zdrojov ich Lyndon podplatil a teraz má niekoľko ďalších na svojej strane."
Bruce pokrútil hlavou a nemohol uveriť vlastným ušiam. "To je smiešne. Odkedy Stevie pracuje s ľuďmi z vonku? Už roky vedie svoj biznis len v Stratforde."
"Neviem, ale Johny má dôkaz priamo v tej zložke, obrázky, účtenky, no proste všetko. Lyndon toto plánoval dlhšie, ako sme očakávali. Prince vystopoval ich posledné hovory a zistil, že sú v kontakte už päť mesiacov."
"Sukinsyn." Bruce si zamrmlal pod nosom, ako šmaril zložku na stôl. "Ten kokot plánoval svoj útok ešte predtým, ako sme sem prišli."
"A to nie je všetko." Justinove oči žiarili nenávisťou, jeho zreničky hovorili o slovách, ktoré nevyslovil.
Bruce sa pozrel hore. "Čo ešte?"
"Stevie nie je jediný, kto pracuje pre Lyndona." Justin sa zastavil, olízal si pery a znechutene sa uškrnul. "Že vraj v tom je aj James."
Ako to Justin povedal, vzduch sa náhle stenčil a Bruce sa snažil udržať pri zemi, aj keď to nevydržalo dlho. Postavil sa, schmatol diaľkový ovládač a šmaril ho do vzduchu. "Ten skazený potkan!" Bruce zasyčal. "On bol pod ich krídlom celý ten čas?"
Justin prikývol. "Obalamutil nás. Prinútil nás uveriť tomu, že s našou zásielkou nemá nič spoločné, aj keď v skutočnosti pomohol Lyndonovi tie bomby umiestniť."
"Do pekla." John zamrmlal, ako pokrútil hlavou, snažil sa okolo tohto všetkého omotať hlavu. "A vtedy sme ho priviezli so sebou a o všetkom sme mu povedali."
"Lyndon vedel, že v tú noc sme prišli s úmyslom zabíjať, pretože mu James dal včas vedieť. Ten prašivec stojí za tým, čo sa stalo našim chlapom a my sme nemali ani poňatia." Bruce zaklonil rozzúrene hlavu a prešiel si rukami po tvári. "Kto ešte?"