*Nová časť je tu! Ale predtým ako začnete čítať, chcela by som sa vám poďakovať za všetky vaše milé komentáre, veľmi si ich vážim a vždy ma potešia! Veľa to pre mňa znamená a som rada, že to tu čítate. A teraz vás už nechám, užite si časť.*
Z pohľadu Kelsey
"Nechceš aby som išla preč?"
Justin sa prešiel druhou rukou po tvári a zavrčal. "Neviem čo kurva chcem."
"Tak ma potom pusti." Navrhla som ale okamžite som si zatvorila ústa keď som si všimla oheň v jeho očiach.
"Nie." Odsekol, jeho hlas bol drsný spôsobujúc zimomriavky po mojom chrbte. Justin sa pozrel na oblohu, nadýchol sa, nechávajúc aby do neho vošiel ten chladný vzduch a schladil ho. Položil si ruku naspäť k boku potom ako mi upustil trochu ruku, pozorovala som ako sa jeho oči zatvorili a dal si ruky do vreciek na jeho teplákoch.
Zakusla som s do pery, zvažovala som či by som ho mala nechať ukľudniť alebo ho počúvať a zostať.
Vybrala som si tú druhú možnosť.
Otočila som sa, stála som ruka v ruke s Justinom, zadržala som dych ako sekundy tikali. Vzduch okolo nás sa stenšil a ja som sa cítila akoby som sa dusila.
"Vieš čomu nechápem?" Justin zamrmlal chrapčavo ako sa snažil zostať pokojný. Nedal mi ani šancu odpovedať a urobil to dám. "Že mi hovoríš aby som nebol na teba nahnevaný ale robíš veci, ktoré ma naštvú."
Spojila som si pery, zhlboka som prehĺla, moje obočie sa zmätene zamračilo. "Prečo sa takto správaš?" Zašepkala som, vyslovila som svoje myšlienky nahlas a okamžite som to aj ľutovala. Zakusla som si do jazyka ako som sa držala od toho aby som povedala ešte viac. Vnútorne som sa prekliala keď som si všimla ako sa Justinove oči pokrčili v podstate robili diery do tých mojich.
"Je to jednoduchá otázka Kelsey." Odsekol. "Pýtal som sa ťa aby si hovorila, áno alebo nie?"
"Nie." Zašepkala som porazene ako mi opadli ramená. Sklonila som si hlavou, vlasy mi spadli okolo tváre, zhlboka som sa nadýchla.
"Tak potom sklapni."
Začesala som si prameň vlasov za ucho, prikývla som, odmietajúc sa pozrieť sa mu do očí ako som sa dívala pred seba..
"Hovoríš, že ti na mne záleží, hovoríš, že ma miluješ a aj tak v sekundu keď sa ti otočím chrbtom ideš proti tomu o čo som ťa vždycky žiadal?" Pokrútil hlavou a olízal si pery. "Starať sa do môjho biznisu je vec, ktorú nemôžeš robiť. O nič iné ťa nežiadam. " Stisol vrch zábradlia na terase a povzdychol. "Je to nebezpečné Kelsey.. do teraz to nechápeš? Nemôžem riskovať aby bol tvoj život v nebezpečenstve pretože sa mi snažíš pomôcť."
"Vidíš len to zlé čo som urobila v tomto všetkom.. nepriznáš si pravý dôvod prečo som išla za Bruceom." Vtiahla som si pery so úst a zasmiala som sa. "Vždycky keď sa snažím urobiť pre teba niečo dobré, ty si vždy nájdeš spôsob ako to obrátiť na niečo oveľa väčšie ako to v skutočnosti je."
"Nezaujímajú ma dôvody aké si mala na to aby si to urobila." Zazeral sa na mňa a jeho oči boli nepríčetné. "Ak si to urobila kvôli tomu, že si sa snažila pomôcť alebo pretože je to pre mňa to najlepšie, už som ti povedal, že nepotrebujem ani nechcem tvoju pomoc. Viem sa postarať sám o seba presne tak ako aj pred mnohými rokmi.
"Ani nevidíš čo si sám spôsobuješ.." Zamrmlala som neveriacky. "Stratil si nervy, Justin. Úplne si stratil rozum a skoro si vykrvácal k smrti a ak si myslíš, že je to pre teba okej alebo, že sa to zlepšuje, tak len blúzniš." Urobila som krok vpred, bojujúc s hlasom, ktorý mi hovoril aby som sa držala ďalej. "Ja viem, že som nemala ísť za Bruceom bez toho aby som to prekonzultovala s tebou ale nemohla som im dovoliť začať niečo čo nebudete schopní dokončiť."