36 - prvá tretina

3.2K 170 12
                                    

PS: Táto časť bude rozdelené na tri tretiny lebo je príliš dlhá

Ospravedlňujem sa za chyby.

Z pohľadu Justina

"Vstávame miláčik." Usmial som sa, ako Kelsey otvorila oči, zazívala a začala sa naťahovať.

"Dobré ráno." Zašepkala, pozrela sa na mňa s úsmevom. Posadila sa a pritiahla si k sebe deku.

Natiahol som sa ku nej, začesal som jej vlasy, ktoré jej spadli do tváre za ucho, prešiel som jej prstom po líci. "Ako sa cítiš?"

"Mm." Pokrčila plecami. "Je mi fajn... celkom, no, až na celé telo, ktoré ma fakt bolí." Našpúlila pery a jej pohľad hovoril o opaku.

Prešiel som rukou po jej ramene, jemne som jej masíroval ramená. "To bude asi z toho výbuchu, Bruce mi povedal, že ste v poslednej sekunde vyskočili." Odkašlal som si a poškrabal som sa po hlave. "Ale neboj sa, lebo o to sa postaráme."

"Čo tým myslíš?" Kelsey sa zamračila.

"Nie je to tak, ako si myslíš." Uisťoval som ju, ignorujúc záblesk Spencera, ako horel od hlavy po päty. "Vlastne je to pravý opak." Uškrnul som sa.

Kelsey sa upokojila, ale aj tak sa na mňa podozrivo pozerala. "Prečo mám z toho taký zlý pocit?"

"Znie dovolenka ako zlý nápad, zlato?" Povzdychol som.

Zmätene sa na mňa pozrela. "Dovolenka?" Opýtala sa ako keby to bolo nejaké cudzie slovo. "O čom to hovoríš?"

"S Bruceom sme sa rozhodli, že je načase, aby sme na nejaký čas vypadli zo Stratfordu. O hodinu nám letí lietadlo na Barbados."

"My ideme na dovolenku... za hodinu?!" Kelsey zakričala. "Prečo si mi to nepovedal skôr?" Odhodila zo seba deku a vyskočila na nohy. "Justin, musím sa pobaliť!"

Zasmial som sa, zahryzol som si do pery a pritiahol som si ju k sebe. "Nemusíš si robiť starosti, Carly mi pomohla pre teba zbaliť veci."

Kelsey otvorila ústa, aby niečo povedala, ale potom sa rozhodla radšej zostať ticho. "To urobila?" Pozrela sa okolo seba a zbadala v rohu kufre. "Kedy ste to všetko stihli?"

Pokrčil som plecami. "Asi pred hodinou."

Prekrížila si ruky. "A nemyslel si na to, že by si ma mal zobudiť?"

"Spala si. Nechcel som ťa zobudiť a aj tak Risi už dávno robila raňajky, keď som ju išiel poprosiť o pomoc, aby ti zbalila všetko, čo vy baby potrebujete. A taktiež som zavolal na Barbados, už tam na teba bude čakať zopár nových vecí."

Kelsey si hrýzla do pery a začala sa hrať so svojím županom.

"Poď sem." Chytil som ju za ruku. Pozorujúc, ako na moment zaváhala, pozrela sa na mňa a podišla ku mne.

Postavil som si ju tak, aby mi stála medzi nohami, preplietol som naše ruky. Hľadel som na ňu cez mihalnice a olízal som si pery. "Robím to pre nás, pre teba."

Kelsey sa nado mnou naklonila, priložila si svoje čelo k môjmu a druhou rukou ma pohladila po líci. "Už si pre mňa toho urobil dosť." Zašepkala. "Ďakujem ti."

"Nič nikdy nebude dosť." Zamrmlal som. "Ale toto je prvý krok k tomu, aby som ti to vynahradil a aby si sa cítila lepšie."

"Len to, že som teraz s tebou robí všetko lepším." Omotala si ruky okolo môjho krku a ja som si tie svoje omotal okolo jej pásu, pritiahol som si ju do lona a ona si položila nohy na moje obidve strany.

Danger's back po slovenskyWhere stories live. Discover now