12

15.7K 272 52
                                    

*Wow vy ste ale rýchly! Ani nie za dva dni 1,100 prečítaní a toľko milých komentárov. Ani nevie ako to veľmi pre mňa znamená a potom vám to tu aj rada prekladám. Ďakujem ešte raz za všetky hlasy a komentáre. Ste najlepší a tak tu je tá sľúbená časť!*

Z pohľadu Kelsey

Moje srdce sa zastavilo.

Bolo to akoby niekto prišiel ku mne zozadu a vykopol zo mne všetok vzduch, zostala som bez dychu.

Prekračovala som nohami na mieste, moje pery sa spojili z toho ako sa táto noc zrazu zmenila. Začesala som si prameň vlasov za ucho, nesmelo som sa obzrela okolo seba, hľadajúc niekoho iného ku komu by mohol hovoriť aj keď hlboko vo vnútri som vedela, že som to bola ja.

"Teraz." Justin mi oznámil aj keď som nevedela povedať či to bol príkaz alebo jednoduchá požiadavka.  Jeho oči ma pozorovali ako som urobila niekoľko krokov vpred, moje holé chodidlá prišli do kontaktu z chladnou zemou kvôli tomu aký bol chladný vzduch.

Nechala som medzi nami pár metrov, olízala som si pery, pohodlne som si prekrížila ruky o hrudník,  tienila som si vrchnú časť tela od mrazu.

Justin nepohol zo mňa očí ani raz, prešiel očami po dĺžke môjho tela predtým ako som vrátil hore, nevyspytateľný záblesk mu zažiaril v očiach, čo ma dosť vzalo.

Očakávala som hnev, zlosť ... znechutenie ale to čo som dostala na oplátku bola neistota- o nás a kde sme teraz boli v našom vzťahu.

Držal ruku mojím smerom, moji oči skoro vypadli z ich jamiek ako Justin prehĺtol, pozorne ma sledoval čo urobím. "Poď sem." Zašepkal, trpezlivo čakal na mňa kým prelomím ľady.

Debatovala som či by som mala ísť tým čo mal naplánované, bojovala som s časťou seba ktorá mi hovorila aby som sa otočila a odkráčala preč, zobrala som jeho ruku.

Trafila medzi nás elektrika, zhíkla som ako som hľadela naširoko na naše spojené ruky, bola som zmätená ako by som sa mala cítiť napriek tomu čo mi hovorilo srdce.

Jemne ma potiahol vpred pokiaľ som neskončila v jeho lone, všimla som si každý detail, ktorý bol na podlahe pod nami. Bála som sa že ak by som niečo povedala alebo urobila, vytiahla by som z neho tú časť, ktorú som tak zúfalo nechcela znovu zažiť.

Justin si to musel všimnúť ako ma jemne stlačil za bok predtým ako po ňom začal krúžiť prstom, privádzajúc ma naspäť do reality. "Pozri sa na mňa." Zašepkal utišujúco, v jeho slovách bolo zúfalstvo.

Prehĺtla som, zakusla som sa do líca predtým ako som statočne otočila svoju hlavu pokiaľ sa moje oči nestretli z jeho, ktoré horeli emóciami ktoré som nevedela rozlúštiť.

Pritiahol si cigaretu, ktorú držal v druhej ruke, vdychol do seba dym, držal ho v svojej hrudi zatiaľ čo mal zaklonenú hlavu, naťahujúc svoj krk tak, že boli jeho žily viditeľné predtým ako vyfúkol zo seba dym do vzduchu.

Natiahla som sa, moje prsty jemne prešli po jeho žilách. Justin sa na mňa pozrel, jeho oči robili diery do môjho čela ale nič som nepovedala. Položila som si ruku na jeho hruď a konečne som s ním urobila očný kontakt.

"Poď bližšie." Justin zašepkal aj keď som nevedela čo  bolo za tým.

Zamračila som sa zmätene, urobila som ako mi bolo povedané, nebola som si istá čo urobí.

Justin si znovu potiahol z jeho cigarety, presunul svoje pery ku mojím, opatrne aby sa ich nedotkli. "Otvor ústa a vdýchni to." Vydýchol, čakajúc pokiaľ som urobila to o čo ma žiadal. Vtiahla som ho do seba predtým ako som si zaklonila hlavu ako to Justin urobil pred chvíľou a vypustila som to zo seba do vzduchu.

Danger's back po slovenskyWhere stories live. Discover now