*Ak ste nemohli nájsť tie dve fanfiction, ktoré som vám odporučila v minulej časti napíšte mi a ja vám pošlem na ne linky.*
Z pohľadu Justina
Bolo pochopiteľné, že som bol nasratý a úplne som zúril, že som si musel napraviť polku svojej mysle a streliť tohto sukinsyna guľkou do hrude.
Ale udržal som sa v kľude predtým ako som urobil niečo čo by som ľutoval. Mimo toho, som sa s ním trochu porozprával predtým ako som odišiel uistený, že ten kokot bude myslieť dva razy predtým ako príde ešte raz k môjmu dievčaťu.
Keď som počul ako sa zatvorili dvere, vedel som, že vzduch bol čistý a mohol som povedať čo som len dokelu chcel.. "Ak ťa ešte raz pri nej uvidím-"
"Vážne chlape, nič som nerobil." Tanner si zdvihol ruky na znak vzdania. "Len som sa snažil uistiť, že to medzi nami je v poho. To je všetko."
Pokrčil som obočím. "Môžeš to zdvôvodniť ako len chceš. Zdvihol si na ňu svoje ruky, prekročil si čiaru."
Tanner zažmurkal, jeho pery sa neveriacky spojili.
"Skutočnosť, že o nej vieš veci, ktoré by si nemali len pridáva na to ako veľmi sa mi nepáčiš. Keby si bol taký múdry, radšej by si si mal zavrieť hubu a ustúpiť skôr než ťa k tomu prinútim." Uškrnul som sa ako som mu stál pri špičkách. "Vieš čo by bolo ešte lepšie? Prečo sa nevrátiš naspäť do Koloráda pretože tu nie si potrebný."
"Ako dokelu vieš, že som z Koloráda?" Tanner pokrčil obočím jeho pery sa spojili.
Zasmial som sa. "Viem všetko o všetkých, čo tu žijú. Toto je moje mesto, ak si si to ešte nevšimol. Keby si strávil opíjaním sa pod mostom, ktorý vedie ponad rieku, vedel by som to. Keby si sa vyspal s Leannou minulý víkend, vedel by som to pretože všetko sa ku mne dostane, rozumieš?" Pristúpil som k nemu ešte bližšie a díval som sa mu do očí. "Takže ak budeš mať gule na to aby si išiel znovu za Kelsey, vedel by som to tiež a hneď by som si ťa našiel."
Tanner si zasekol sánku, jeho päste boli stočené na jeho bokoch. "Ani ma nepoznáš:" Odsekol iritovane.
"Ale ty mňa poznáš a vieš presne čoho som schopný. Ak si len na sekundu budeš myslieť, že ťa nezabijem, to si ma ešte nezažil."
"To je jedno." Tanner odsekol, pozrel sa odo mňa preč ako si položil ruky do vreciek na jeho jeansoch.
"Dobre, takže keď sme to už doriešili..." Otočil som sa aby som odkráčal ale rýchlo som sa otočil naspäť, chytil som Tannera za rameno a trafil som ho kolenom do rozkroku.
Motal sa v bolesti, zavrčal ako si držal svoj rozkrok, hrešil si pod nosom a díval sa na mňa z nenávisťou.
Zohol som sa a pokrčil som sa aby som mu videl do očí, moje ruka bola stále na jeho ramene. Uškrnul som sa. "Ber to ako varovanie, Evans. Ak ťa pri nej ešte raz uvidím pri nej...." Odvetil som a pokrútil som hlavou. "Radšej tu vetu ani nedokončím pretože som si istý, že vieš si predstaviť čo sa stane potom." Potľapkal som ho po pleci predtým ako som si to nasmeroval k autu.
Otočil som sa aby som sa pozrel na Kelsey, všimol som si ako sa to snažila udržať aj keď napriek jej tvrdému vonkajšku, som vedel, že vnútri ju to bolelo. Zohol som sa, prešiel som prstom po jej sánke. "Si v poriadku?" Zašepkal som jemne.
Kelsey sa odo mňa odtiahla, odmietla sa na mňa pozrieť ako hľadela dopredu, "Som v poriadku." Odpovedala monotónne.
Povzdychol som, zobral som si cigaretu medzi pery a odklepol som ju na cez otvorené okno predtým ako som si znovu potiahol a vydýchol som to do vzduchu predtým ako sa rozplynul vo vzduchu. "Nebuď nahnevaná."