* Časť venujem Romanke, ktorá ma už 2 týždne naháňa po triede spolu s Luckou aby som už preložila časť! Ďalej Sabule, ktorej správa ma veľmi potešila a Regi Kubicovej, ktorej som to sľúbila. *
Z pohľadu Justina
Krv v žilách mi zamrzla ako som stál v kuchyni. Pomaly som sa dusil, šalel som z toho, že som nevedel kde je a čo jej plánuje urobiť. Len pri pomyslení na to, že by sa jej dotýkal, mi bolo zle od žalúdka.
Snažil som sa nadobudnúť trochu kontroly ale pravdu povediac nemohol som lebo moje myšlienky sa vracali naspäť ku Kelsey.
Každým dychom čo som spravil, všetko okolo mňa bola čoraz tichšie a vedel som, že Lyndon bol celý vytešený z toho, že po prvý raz čo prišli, konečne nado mnou vyhral a v tomto momente som nemohol urobiť nič iné ako postupovať podľa jeho príkazov pretože on mal Kelsey a ak by som ho nepočúvol, len Boh vie čo by jej ten sukin syn urobil.
"Kde je?" Povedal som zúfalo
"Obávam som, že to ti ešte nemôžem povedať."
"Čo do piče tým myslíš, že mi to nemôžeš povedať?" Zaziapal som a všetku trpezlivosť, ktorú som v sebe mal pominula. "Skoro som ťa zabil a ty ma pošleš tu aby som sa presvedčil o tom, že moje dievča je preč a ty mi nemôžeš povedať kde je?" Zasyčal som.
Vyzeralo to tak, že Lyndon premýšľa, zdalo sa, že mu to trvalo hodiny kým odpovedal ale v skutočnosti to bolo len pár sekúnd. "Si si istý, že to chceš urobiť Bieber?"
Zatvoril som si oči, zhlboka som sa nadýchol a potom som to zo seba vypustil. "Kde do pekla je moje dievča Lyndon?" Povedal som a kládol som dôraz na každú jednu slabiku.
"Ako sa má tvoja rodinka Justin?" Lyndon odvetil manipulatívnym hlasom.
Zamračil som sa nevediac, kde mal týmto namierené. "O čom to tu do pekla točíš? Čo to má spoločné s tým-?"
"Ako sa má tvoja mama?" Pokračoval, úplne ma odignoroval. "Tvoj otec? Brat? Sú v poriadku?"
Napäl som si sánku, v ruke som mal mobil, ktorý som silno stlačil. "Čo týmto sleduješ Lyndon?" Zavrčal som.
"A čo tá tvoja malá sestrička? Jazzy," Dôrazne povedal jej meno. " Oh..." Odsekol si pobavene. "Je mŕtva."
V žilách mi prúdil hnev ako sa mi v hlave ozýval hlas Jazzy ako kričala, oči sa mi zahmlievali. " Kurva sklapni."
"Och je táto téma na teba trošku moc Justin Bieber?" Lyndon sa zasmial. "Chudák chlapec, stratil svoju sestru pri bombe určenej pre neho. Ešte stále to tak je? Všetci, na ktorých ti záleží zomierajú len kvôli tebe?"
"Nemáš ani poňatia o čom to rozprávaš."
"Jazzy išla vtedy za tebou do skladu zatiaľ čo TY si mal stretko s McCannom. "Lyndon pokračoval. " To čo ťa malo dať dole, ju namiesto teba obralo o život. Pred pár rokmi tvoje dievča uniesol Delgado a skoro ju znásilnil. Ty si ho zabil a za to ťa zatkli a teraz sme tu... naspäť ku kroku 1 tvoje dievča je zase preč."
Potriasol som hlavou napriek tomu, že ma nemohol vidieť, moja hruď sa prudko dvíhala hore a dole a hlava mi hučala akoby po nej niekto klepal kladivom.
"To, že tvoje dievča je v rukách iného muža, najmä keď ide o tvojho nepriateľa, vie vytočiť hocikoho a dokonca aj teba. Poznám ťa Justin, viem ťa prečítať ako knihu. Asi teraz stojíš namieste nehnúc sa. Bojíš sa - trápi ťa čo sa teraz deje zatiaľ čo ty tam len tak stojíš a strácaš čas a tvoje dievča..." Zastavil sa. "Keby som ti povedal, že nie je jediný človek, ktorého mám?" .... "Hm? Čo keby som ti povedal, že mám niekoho, koho miluješ? Čo by si spravil?"